Nasze rezultaty

Nasze działania przyniosły Klientom dodatkowe miliony złotych przychodu

Zobacz jak optymalizujemy konwersję, wdrażamy programy badań i testów A/B oraz projektujemy nowe strony internetowe.

01 /
Jedna z topowych marek kosmetycznych w Polsce zatrudniła nas, aby lepiej rozumieć, które zmiany realnie podnoszą ich konwersję. W ramach usługi full-service CRO przeprowadziliśmy kilkadziesiąt testów A/B. Wprowadzone w sklepie zmiany przyniosły około 2 mln zł dodatkowego przychodu w skali roku.
Przeczytaj case study
02 /
Mamabrum to sklep internetowy, specjalizujący się w sprzedaży zabawek, wózków, akcesoriów oraz innych produktów dla dzieci. Klient odezwał się do nas po przeczytaniu naszego artykułu w jednym z magazynów branżowych. Celem Klienta była optymalizacja sklepu na podstawie danych, rozpoczęcie programu testów A/B i zwiększenie konwersji. Zobacz, jak jeden z testów A/B, który przeprowadziliśmy, zwiększył sprzedaż sklepu o dodatkowe 38 000 zł miesięcznie.
Przeczytaj case study
03 /
Chroma.pl poszukiwała specjalistów od optymalizacji ścieżek zakupowych w e-commerce, którzy przeanalizują sklep, zidentyfikują gdzie i dlaczego mogą występować problemy z konwersją i zaprojektują rozwiązania tych problemów, które zwiększą sprzedaż. Efektem naszych prac był przejrzysty raport z listą problemów, przez które biznes traci pieniądze, rozwiązaniami tych problemów oraz pełnym kontekstem i wyjaśnieniami.
Przeczytaj case study
04 /
Jeden z największych i najbardziej uznanych antykwariatów w Polsce zgłosił się do nas z problemem niskiej konwersji w sklepie internetowym. Redesign sklepu znacząco zwiększył konwersję, dzięki czemu kampanie marketingowe stały się rentowne. Całość działań wpłynęła na wzrost sprzedaży o ponad 300%.
Przeczytaj case study
05 /
Optymalizacja sklepu Wideorejestratory24.pl polega na ciągłym analizowaniu strony, znajdowaniu szans na wzrost sprzedaży, stawianiu hipotez, walidowaniu ich i wdrażaniu zmian, na które mamy dowody, że są dobre. Wszystko to przyczyniło się do systematycznego wzrostu miesięcznych przychodów Wideorejestratory24.pl rok do roku bez zwiększania wydatków na marketing.
Przeczytaj case study
06 /
W jednym ze sklepów z roślinami, dekoracjami i akcesoriami ogrodowymi zidentyfikowaliśmy, że budowa drzewka kategorii może powodować problemy w odnajdywaniu produktów. Sklep miał bogaty i szeroki asortyment, przez co cała struktura była nieco skomplikowana. Mieliśmy pewne hipotezy co moża poprawić, a żeby je zweryfikować przeprowadziliśmy tree testing.
Przeczytaj case study
07 /
Teksty (i mikro-teksty) w sklepie internetowym to jeden z kluczowych czynników wpływających na sprzedaż. Przeprowadzaliśmy eksperymenty, w których testowaliśmy dodanie jedynie kilku słów i często tak niewielkie zmiany przynosiły świetne rezultaty. Oto przykład jednego z takich eksperymentów.
Przeczytaj case study
08 /
Podczas analizy ilościowej zidentyfikowaliśmy, że jednym z głównych wąskich gardeł sklepu jest strona zamówienia, na której znaleźliśmy dużo potencjalnych problemów z konwersją. Jednym z potencjalnych problemów były dystraktory (elementy, które rozpraszały użytkowników i odciągały ich uwagę od wykonania najważniejszej akcji). Usunięcie dystraktora wpłyneło na wzrost konwersji o 6.75%.
Przeczytaj case study
09 /
Skora.me to marka sprzedająca odżywczy, 100% naturalny balsam który zapewnia ukojenie i ochronę skóry w każdych warunkach – od twarzy aż po stopy. Klient zlecił nam przeprojektowanie sklepu w celu poprawy UX i konwersji. Szczególnie zależało mu na optymalizacji karty produktu i koszyka.
Przeczytaj case study

Chcesz z nami pracować?

Wypełnij i wyślij formularz, a Michał, współwłaściciel Digispot, skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin.

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.