Skontaktuj się z nami i zwiększ konwersję w Twoim e-commerce

Na zapytanie lub rozmowę z Tobą czeka Michał, współwłaściciel Digispot z doświadczeniem w e-commerce.

Napisz do nas

Na każde zapytanie odpowiadamy maksymalnie w ciągu 24 godzin.
Zazwyczaj robimy to dużo szybciej.

Wyrażanie zgody

lub wyślij wiadomość na e-mail: digispot@digispot.pl

umów się na
bezpłatną
konsultację
Wybierz termin

Zadzwoń teraz

+48 882 830 196

Jesteśmy dostępni pod telefonem w dni
robocze w godzinach 10-16. Jeśli z jakiegoś powodu
nie będziemy mogli odebrać telefonu,
oddzwonimy do Ciebie jak najszybciej.

FAQ

1Czy jeśli nie mam ruchu i transakcji na sklepie, bądź dopiero buduję nowy produkt, jesteście w stanie mi pomóc?

Tak, jak najbardziej, możemy wykonać dla Ciebie ręczną analizę ścieżki zakupowej przez specjalistę CRO, oraz User testing – badania moderowane i niemoderowane z użytkownikami.

2 Która oferta jest dopasowana do mnie?

Jeśli masz mniej niż 1000 transakcji miesięcznie na sklepie, najlepszy będzie dla Ciebie jednorazowy audyt CRO. Jeśli masz więcej niż 1000 transakcji miesięcznie na sklepie, najlepsza będzie dla Ciebie współpraca w abonamencie CRO.

3Czy dokonujecie wdrożeń programistycznych na sklepach?

Tak, jak najbardziej. Dysponujemy developerami i pracujemy z zaprzyjaźnionym software house’em. Dokonujemy wdrożeń na: Shoperze, Shopify, Sote, WooCommerce, Saleor, Medusajs. Oczywiście jeśli masz swoich zaufanych programistów, również skoordynujemy pracę z nimi.

4 Czy pracujecie wyłącznie ze sklepami internetowymi?

Współpracujemy również z innymi podmiotami takimi jak: platforma do e-podpisu, marketplace’y, platformy B2B czy strony wizytówki.

5 W jaki sposób się rozliczacie?

Przed rozpoczęciem współpracy wspólnie ustalamy idealną dla Ciebie liczbę roboczogodzin, które każdego miesiąca poświęcimy na CRO w Twoim sklepie. Minimalna liczba jaką zalecamy, żeby projekt przebiegał sprawnie to 50 rbh/miesięcznie. Po zakończeniu każdego tygodnia: prezentujemy wykonaną w danym tygodniu pracę oraz potwierdzamy priorytety na następny tydzień. Dzięki temu wiesz co i dlaczego dla Ciebie wykonujemy. Po zakończeniu pełnego miesiąca: przygotowujemy dla Ciebie raport z trackera czasowego, który zawiera informacje nad czym i ile czasu zespół pracował oraz otrzymujesz fakturę na wcześniej ustaloną kwotę (liczbę roboczogodzin).

6 Ile kosztuje Wasza usługa?

Koszt naszej usługi jest skalkulowany tak, żeby był rentowny nawet dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wśród naszych klientów znajdują się nawet kilkuosobowe firmy, którym już na wczesnym etapie rozwoju e-commerc’u, dostarczamy dużą wartość w postaci wzrostu sprzedaży.

7 Czy tworzycie sklepy internetowe od zera?

Tak, zaprojektujemy i zbudujemy Twój nowy sklep internetowy. Od przeprowadzenia warsztatów, wybrania technologii dopasowanej do Twoich potrzeb, sprzedających komunikatów, przez zaprojektowanie najważniejszych podstron sklepu, aż po wdrożenia programistyczne i optymalizacje.

8 Jaki jest czas trwania umowy?

Jeśli decydujesz się na współpracę abonamentową, umowę podpisujemy na czas nieokreślony z 30-dniowym okresem wypowiedzenia. Możesz ją zerwać w każdym momencie. Jeśli z jakiegokolwiek powodu chciałbyś zakończyć współpracę – rozstania są bezproblemowe.

9 Czy przeprowadzacie re-design sklepu, strony, serwisu?

Tak, ale robimy go na podstawie danych, a nie intuicji! Więcej na ten temat przeczytasz tutaj -> https://digispot.pl/redesign-sklepu-internetowego/

Michał

Architekt relacji z klientem

CEO & Co – founder