Projektowanie UX i UI

Zaprojektujemy Twój nowy serwis internetowy w oparciu o dane.

Od dokładnej analizy potrzeb i stworzenia strategii, przez research UX, aż po gotowe do wdrożenia makiety.

Podczas projektowania UX i UI kierujemy się wnioskami z badań i założeniami biznesowymi, a nie osobistym gustem, przeczuciami czy domysłami. Tworzymy serwisy internetowe, które realnie spełniają swoje cele.

Zaprojektowaliśmy m.in. te strony internetowe

Kiedy Klienci zwracają się do nas z zapytaniem
o projektowanie UX&UI?

Chcą zaprojektować nowy sklep internetowy B2C lub B2B.

Chcą zaprojektować nowy serwis internetowy (np. marketplace, stronę firmową lub rządową, aplikację webową, serwis edukacyjny, itd).

Chcą zoptymalizować obecny sklep lub inny serwis internetowy.

Nasz proces
projektowania UX & UI

Jesteśmy agencją CRO, dlatego bardzo mocno skupiamy się na danych, weryfikowaniu hipotez i pomysłów biznesowych oraz dostarczaniu serwisów internetowych, które realnie spełniają swoje cele. Podczas projektowania UX&UI kierujemy się wnioskami z badań i założeniami biznesowymi, a nie osobistym gustem, przeczuciami czy opiniami.

01 /
Analiza Twojego biznesu i opracowanie strategii
  • Przeprowadzamy warsztaty biznesowe
  • Zbieramy Twoje cele, wymagania i oczekiwania
  • Opracowujemy plan działania
02 /
Badania klientów i UX
  • Wykonujemy badania i wywiady z użytkownikami.
  • Przeprowadzamy ankiety wśród klientów lub potencjalnych klientów, aby zidentyfikować co jest dla nich najistotniejsze oraz odkryć ich obawy i wątpliwości.
  • W zależności od obecnych danych i zasobów – przeprowadzamy więcej badań jakościowych i ilościowych.
  • Dokładnie wsłuchujemy się w klientów lub potencjalnych Twojego biznesu, dokumentujemy ich potrzeby, problemy, motywacje, frustracje i obawy. Empatyzujemy z nimi.
  • Tworzymy bazę obserwacji, problemów i rozwiązań na podstawie danych z badań.
  • Projektujemy profile klientów, Customer Journey Map, architekturę informacji, flow mailowe, funkcjonalności, user story.
  • Ustalamy priorytety i zakres MVP.
03 /
Projektowanie UX i UI
  • Tworzymy szkic serwisu – opracowujemy wstępne widoki nowej strony z copywritingiem i najważniejszymi funkcjonalnościami
(i zmianami). Następnie dajesz swój feedback, wspólnie dysktujemy nad możliwymi usprawnieniami, jeśli to potrzebne – pogłębiamy badania.
  • Tworzymy makiety, dostajesz od nas propozycje projektu graficznego, a następnie wybierasz jeden z nich.
  • Walidujemy decyzje projektowe poprzez testy z użytkownikami.
  • Wprowadzamy usprawnienia na podstawie danych.
  • Tworzymy ostateczny projekt.
04 /
Wdrożenie przez naszych programistów, QA i przepięcie na live (opcjonalnie)
05 /
Stałe testowanie i optymalizacje (opcjonalnie)

Stale ulepszamy Twoją stronę internetową.

Case studies

01 /
2 000 000 zł dodatkowego przychodu rocznie
dla Ph. Doctor
Jedna z topowych marek kosmetycznych w Polsce zatrudniła nas, aby lepiej rozumieć, które zmiany realnie podnoszą ich konwersję. W ramach usługi full-service CRO przeprowadziliśmy kilkadziesiąt testów A/B. Wprowadzone w sklepie zmiany przyniosły około 2 mln zł dodatkowego przychodu w skali roku.
Przeczytaj case study
02 /
3-krotny wzrost sprzedaży Antykwariatu Grochowskiego po redesignie sklepu
Jeden z największych i najbardziej uznanych antykwariatów w Polsce zgłosił się do nas z problemem niskiej konwersji w sklepie internetowym. Redesign sklepu znacząco zwiększył konwersję, dzięki czemu kampanie marketingowe stały się rentowne. Całość działań wpłynęła na wzrost sprzedaży o ponad 300%.
Przeczytaj case study
03 /
Wzrost miesięcznych przychodów Wideorejestratory24.pl o około 20% rok do roku bez zwiększania wydatków na marketing
Optymalizacja sklepu Wideorejestratory24.pl polega na ciągłym analizowaniu strony, znajdowaniu szans na wzrost sprzedaży, stawianiu hipotez, walidowaniu ich i wdrażaniu zmian, na które mamy dowody, że są dobre. Wszystko to przyczyniło się do systematycznego wzrostu miesięcznych przychodów Wideorejestratory24.pl rok do roku bez zwiększania wydatków na marketing.
Przeczytaj case study

Jak wygląda współpraca z nami?

01 /
Pracujemy w modelu Time & Materials

W koszt usługi wchodzi:

  • Liczba roboczo-godzin naszych specjalistów poświęcona na projektowanie Twojej strony. Na początku współpracy ustalamy ile godzin chcesz poświęcić miesięcznie (lub jednorazowo) na projektowanie Twojego serwisu internetowego. Liczba godzin jest oczywiście elastyczna i możemy ją sobie dostosowywać w razie potrzeb. Co tydzień dostajesz od nas raport z liczbą przepracowanych godzin.
  • Koszt narzędzi do testów i badań.
02 /
Masz stały dostęp do informacji, o tym: co, jak i dlaczego robimy oraz jakie Ci to przynosi korzyści

Stategię, plan działań i szczegółową dokumentację efektów naszej pracy oraz status i opis wszystkich zadań, badań, testów i wdrożeń widzisz live, w Notion. Skuteczne planowanie, zarządzanie obserwacjami i pomysłami, priorytetyzacja oraz organizacja pracy to nasze oczko w głowie. Dlatego stworzyliśmy autorski szablon w Notion dopasowany do potrzeb projektów.

03 /
Co tydzień otrzymujesz od nas podsumowanie mailowe z najważniejszymi informacjami

Z maila dowiadujesz się co dokładnie wykonaliśmy i jakie efekty wniosło to do Twojego biznesu.

04 /
Co tydzień widzimy się na spotkaniu online

Podczas spotkania rozmawiamy o wykonanych działaniach, omawiamy plan na kolejne tygodnie i odpowiadamy na pytania.

05 /
Umowę podpisujemy na czas nieokreślony z 30 dniowym okresem wypowiedzenia bez konieczności podawania przyczyny

Utrzymujemy klientów jakością i efektami naszej pracy, a nie długimi umowami.
Jeśli z jakiegokolwiek powodu wyrazisz chęć zakończenia współpracy – rozstania są bezproblemowe.

Zobacz co mówią
o nas Klienci

Zacznij współpracę z nami i wdrażaj zmiany, które przynoszą realny wzrost sprzedaży

Wypełnij i wyślij formularz, a Michał, współwłaściciel Digispot, skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin.

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.