Google Analytics 4

Audyt konta Google Analytics 4 - wdrażamy i konfigurujemy 

  • zweryfikujemy poprawność konfiguracji GA4
  • Podniesiemy efektywność zbieranych danych
  • Zadbamy o to, aby Twoja strona była zgodne z obecnymi przepisami prawa
  • Wyjaśnimy Ci jak prawidłowo interpretować dane z GA4

Dzięki nam zrozumiesz zachowania użytkowników, poprawisz swój marketing
i osiągniesz lepsze wyniki biznesowe.

Audyt konta Google Analytics 4 - wdrażamy i konfigurujemy 

Zaufali nam m.in.:

  • Logo firmy 1
  • Logo firmy 2
  • Logo firmy 3
  • Logo firmy 4
  • Logo firmy 5
  • Logo firmy 6
  • Logo firmy 7
  • Logo firmy 8
  • Logo firmy 9
  • Logo firmy 10
  • Logo firmy 11
  • Logo firmy 12
  • Logo firmy 13
  • Logo firmy 14
  • Logo firmy 15
  • Logo firmy 16
  • Logo firmy 17
  • Logo firmy 18

Kiedy Klienci zwracają się do nas z zapytaniem o konfigurację Google Analytics 4?

Chcą optymalizować swoją stronę internetową i marketing na podstawie wiarygodnych danych.

Nie mają odpowiedniej wiedzy jak poprawnie skonfigurować GA4.

Wydaje im się, że z ich GA4 jest coś nie tak. Chcą zweryfikować dokładność danych i sprawdzić czy nie mają błędów raportach.

Chcą analizować zachowania użytkowników, dowiadywać się jak odwiedzający poruszają się po stronie i identyfikować gdzie i dlaczego ucieka im konwersja.

Chcą mierzyć skuteczność kampanii marketingowych i dowiadywać się czy wiesz, które z nich są skuteczne, a które nie.

Skonfigurujemy Twoją analitykę,
niezależnie z jakiej platformy korzystasz

Case studies

01 /
Jedna z topowych marek kosmetycznych w Polsce zatrudniła nas, aby lepiej rozumieć, które zmiany realnie podnoszą ich konwersję. W ramach usługi full-service CRO przeprowadziliśmy kilkadziesiąt testów A/B. Wprowadzone w sklepie zmiany przyniosły około 2 mln zł dodatkowego przychodu w skali roku.
Przeczytaj case study
02 /
Jeszcze niedawno wszyscy „eksperci” z branży e-commerce trąbili jednym głosem: one-step checkout zwiększy twoją konwersję, bo jest krótszy, ma mniej kroków, itp, itd. Wdrożenie jednokrokowego checkoutu znajdowało się na każdej tak zwanej „checkliście z tipami, jak szybko zwiększyć konwersję w sklepie”. To miało być remedium na porzucone koszyki. Jednak jak to często bywa w świecie trendów i najlepszych praktyk, coś, co jest „must-have” i „rozwiązaniem uniwersalnym”, wcale nie musi działać wszędzie.
Przeczytaj case study
03 /
Optymalizacja sklepu Wideorejestratory24.pl polega na ciągłym analizowaniu strony, znajdowaniu szans na wzrost sprzedaży, stawianiu hipotez, walidowaniu ich i wdrażaniu zmian, na które mamy dowody, że są dobre. Wszystko to przyczyniło się do systematycznego wzrostu miesięcznych przychodów Wideorejestratory24.pl rok do roku bez zwiększania wydatków na marketing.
Przeczytaj case study

Zobacz co mówią
o nas Klienci

Dlaczego warto przeprowadzić audyt Google Analytics 4?

Audyt Google Analytics 4 stanowi fundament skutecznej optymalizacji strony internetowej i działań marketingowych. Bez prawidłowo skonfigurowanej analityki podejmuje się decyzje biznesowe w ciemno, co często prowadzi do strat finansowych i marnowania budżetu marketingowego.

Audyt GA4 to pierwszy krok do zrozumienia Twojego klienta – Przestań zgadywać co działa i zacznij podejmować decyzje na podstawie twardych danych.

Zajmiemy się Twoim kontem Google Analytics 4 od A do Z.

Wypełnij i wyślij formularz, a Michał, współwłaściciel Digispot, skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin.

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.