Audyt CRO & UX

Dowiedz się gdzie i dlaczego ucieka konwersja na Twojej stronie internetowej

Przeanalizujemy Twoją stronę internetową i znajdziemy potencjalne obniżacze konwersji oraz szanse na wzrost sprzedaży. Otrzymasz od nas raport z konkretnymi i dopasowanymi do Twojego biznesu rekomendacjami i hipotezami. Następnie pomożemy Ci przetestować i wdrożyć zmiany.

Zwiększyliśmy sprzedaż m.in. w tych biznesach:

Kiedy Klienci zwracają się do nas z zapytaniem o optymalizację konwersji?

Wprowadzają na stronę internetową dużo ruchu, mają wysokie budżety marketingowe, ale odnotowują niską konwersję.

Chcą, aby sklep/strona internetowa sprzedawała więcej bez podnoszenia wydatków na reklamy.

Wiedzą, że trzeba “coś” poprawić na stronie, zauważają problemy z UX i szukają ekspertów, którzy zajmą się tym.

Dostali kiedyś audyt UX, ale nie wniósł do ich biznesu zbyt dużej wartości lub nie są przekonani czy rekomendowane zmiany rzeczywiście zadziałają.

Chcą poprawiać swój sklep na podstawie danych i mieć dowody na to, że zmiany, które wprowadzają realnie wpływają na wzrost sprzedaży.

Pomożemy Ci skutecznie zamieniać odwiedzających w kupujących,
niezależnie z jakiej platformy korzystasz

Jak wygląda audyt CRO?

01 /
Analiza Twojego biznesu i opracowanie planu
  • Przeprowadzamy warsztaty biznesowe
  • Zbieramy Twoje cele, wymagania i oczekiwania
  • Opracowujemy plan działania
02 /
Analiza i badania Twojej obecnej strony, identyfikacja problemów i szans na wzrost
  • Analizujemy zachowania użytkowników na stronie w celu zidentyfikowania, co działa, a co nie i gdzie ucieka Ci obecnie najwięcej konwersji.
  • Przeprowadzamy analizę ekspercką w oparciu o model 7K.
  • Tworzymy bazę obserwacji, problemów i rozwiązań na podstawie danych z badań ilościowych i jakościowych.
  • W bazie dokumentujemy gdzie i dlaczego może uciekać Ci sprzedaż oraz zbieramy data-driven pomysły jak zwiększyć konwersję i średnią wartość zamówienia.
  • Projektujemy rozwiązania jak poprawić komunikację, USP, architekturę informacji, jasność i przejrzystość informacji i designu, podnieść wiarygodność, zmniejszyć tarcie.
  • Ustalamy priorytety.
  • Rekomendujemy dalszy plan optymalizacji strony.
03 /
Prezentacja i omówienie audytu
  • Na spotkaniu omawiamy kluczowe wnioski i odpowiadamy na twoje pytania.
  • Rozmawiamy o tym, co powinno zostać zrobione w kolejnych krokach.
04 /
Walidacja hipotez (opcjonalnie)
  • Audyt CRO dostarczy Ci mnóstwo pomysłów jak możesz zoptymalizować swoją stronę internetową. Jednak musisz pamiętać, że to wciąż tylko pomysły. Rekomendacje nawet najlepszych ekspertów powinny być przetestowane, aby zweryfikować jak realnie wpływają na zachowania użytkowników i sprzedaż. Oczywiście – jeśli to możliwe.
  • Jeśli obecny design Twojego sklepu wygląda amatorsko i/lub zidentyfikujemy bardzo dużo problemów z konwersją i/lub nie masz wystarczająco danych, aby wiarygodnie zwalidować pomysły na zmiany – natychmiastowe wdrożenie rekomendacji jest prawdopodobnie dobrym rozwiązaniem.
  • Jeśli Twoja strona internetowa działa „nieźle” i ma wystarczająco danych, aby wiarygodnie testować pomysły – rekomendujemy przeprowadzenie walidacji hipotez.
  • Oczywiście otrzymasz od nas informacje, jakie powinieneś przyjąć podejście i które ze zmian należy wdrożyć od razu, a które przetestować.
05 /
Wdrożenie rekomendacji przez naszych programistów (opcjonalnie)

Jeśli tego potrzebujesz, nasi programiści mogą wdrożyć testy i finalne zmiany na Twoją stronę internetową. Pracujemy ze wszystkimi najpopularniejszymi platformami – m.in WordPress, WooCommerce, Shoper, Shopify.

06 /
Stałe testowanie i optymalizacje (opcjonalnie)

Wnieśliśmy wartość do Twojego biznesu. Jeśli chcesz otrzymać jej jeszcze więcej, a Twoja strona internetowa kwalifikuje się do programu nieustannego ulepszania i optymalizacji konwersji – wchodzimy we współpracę abonamentową. Oczywiście jest to opcjonalne.

Z audytu CRO dowiesz się:

W których miejscach strony występuje najwiecej problemów
Gdzie występują największe szanse na wzrost
Co skłania użytkowników do konwersji, a co powstrzymuje ich przed konwersją
Jakich informacji brakuje użytkownikom podczas wizyty na stronie
Jakie odwiedzający mają obawy i wątpliwości przed dokonaniem konwersji
Co trzeba dodać do strony, aby zwiększyć jasność, klarowność i wiarygodność, zmniejszyć tarcie i dystrakcję, poprawić komunikację wartości

Nasza usługa optymalizacji konwersji generuje dodatkowe przychody dla każdego z naszych Klientów

01 /
2 000 000 zł dodatkowego przychodu rocznie
dla Ph. Doctor
Jedna z topowych marek kosmetycznych w Polsce zatrudniła nas, aby lepiej rozumieć, które zmiany realnie podnoszą ich konwersję. W ramach usługi full-service CRO przeprowadziliśmy kilkadziesiąt testów A/B. Wprowadzone w sklepie zmiany przyniosły około 2 mln zł dodatkowego przychodu w skali roku.
Przeczytaj case study
02 /
3-krotny wzrost sprzedaży Antykwariatu Grochowskiego po redesignie sklepu
Jeden z największych i najbardziej uznanych antykwariatów w Polsce zgłosił się do nas z problemem niskiej konwersji w sklepie internetowym. Redesign sklepu znacząco zwiększył konwersję, dzięki czemu kampanie marketingowe stały się rentowne. Całość działań wpłynęła na wzrost sprzedaży o ponad 300%.
Przeczytaj case study
03 /
Wzrost miesięcznych przychodów Wideorejestratory24.pl o około 20% rok do roku bez zwiększania wydatków na marketing
Optymalizacja sklepu Wideorejestratory24.pl polega na ciągłym analizowaniu strony, znajdowaniu szans na wzrost sprzedaży, stawianiu hipotez, walidowaniu ich i wdrażaniu zmian, na które mamy dowody, że są dobre. Wszystko to przyczyniło się do systematycznego wzrostu miesięcznych przychodów Wideorejestratory24.pl rok do roku bez zwiększania wydatków na marketing.
Przeczytaj case study

Zobacz co mówią
o nas Klienci

Zacznij współpracę z nami i wdrażaj zmiany, które przynoszą realny wzrost sprzedaży

Wypełnij i wyślij formularz, a Michał, współwłaściciel Digispot, skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin.

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.