Dowiedz się gdzie i dlaczego ucieka konwersja na Twojej stronie internetowej
Przeanalizujemy Twoją stronę internetową i znajdziemy potencjalne obniżacze konwersji oraz szanse na wzrost sprzedaży. Otrzymasz od nas raport z konkretnymi i dopasowanymi do Twojego biznesu rekomendacjami i hipotezami. Następnie pomożemy Ci przetestować i wdrożyć zmiany.
Zwiększyliśmy sprzedaż m.in. w tych biznesach:
Kiedy Klienci zwracają się do nas z zapytaniem o optymalizację konwersji?
Wprowadzają na stronę internetową dużo ruchu, mają wysokie budżety marketingowe, ale odnotowują niską konwersję.
Chcą, aby sklep/strona internetowa sprzedawała więcej bez podnoszenia wydatków na reklamy.
Wiedzą, że trzeba “coś” poprawić na stronie, zauważają problemy z UX i szukają ekspertów, którzy zajmą się tym.
Dostali kiedyś audyt UX, ale nie wniósł do ich biznesu zbyt dużej wartości lub nie są przekonani czy rekomendowane zmiany rzeczywiście zadziałają.
Chcą poprawiać swój sklep na podstawie danych i mieć dowody na to, że zmiany, które wprowadzają realnie wpływają na wzrost sprzedaży.
Pomożemy Ci skutecznie zamieniać odwiedzających w kupujących, niezależnie z jakiej platformy korzystasz
- Przeprowadzamy warsztaty biznesowe
- Zbieramy Twoje cele, wymagania i oczekiwania
- Opracowujemy plan działania
- Analizujemy zachowania użytkowników na stronie w celu zidentyfikowania, co działa, a co nie i gdzie ucieka Ci obecnie najwięcej konwersji.
- Przeprowadzamy analizę ekspercką w oparciu o model 7K.
- Tworzymy bazę obserwacji, problemów i rozwiązań na podstawie danych z badań ilościowych i jakościowych.
- W bazie dokumentujemy gdzie i dlaczego może uciekać Ci sprzedaż oraz zbieramy data-driven pomysły jak zwiększyć konwersję i średnią wartość zamówienia.
- Projektujemy rozwiązania jak poprawić komunikację, USP, architekturę informacji, jasność i przejrzystość informacji i designu, podnieść wiarygodność, zmniejszyć tarcie.
- Ustalamy priorytety.
- Rekomendujemy dalszy plan optymalizacji strony.
- Na spotkaniu omawiamy kluczowe wnioski i odpowiadamy na twoje pytania.
- Rozmawiamy o tym, co powinno zostać zrobione w kolejnych krokach.
- Audyt CRO dostarczy Ci mnóstwo pomysłów jak możesz zoptymalizować swoją stronę internetową. Jednak musisz pamiętać, że to wciąż tylko pomysły. Rekomendacje nawet najlepszych ekspertów powinny być przetestowane, aby zweryfikować jak realnie wpływają na zachowania użytkowników i sprzedaż. Oczywiście – jeśli to możliwe.
- Jeśli obecny design Twojego sklepu wygląda amatorsko i/lub zidentyfikujemy bardzo dużo problemów z konwersją i/lub nie masz wystarczająco danych, aby wiarygodnie zwalidować pomysły na zmiany – natychmiastowe wdrożenie rekomendacji jest prawdopodobnie dobrym rozwiązaniem.
- Jeśli Twoja strona internetowa działa „nieźle” i ma wystarczająco danych, aby wiarygodnie testować pomysły – rekomendujemy przeprowadzenie walidacji hipotez.
- Oczywiście otrzymasz od nas informacje, jakie powinieneś przyjąć podejście i które ze zmian należy wdrożyć od razu, a które przetestować.
Jeśli tego potrzebujesz, nasi programiści mogą wdrożyć testy i finalne zmiany na Twoją stronę internetową. Pracujemy ze wszystkimi najpopularniejszymi platformami – m.in WordPress, WooCommerce, Shoper, Shopify.
Wnieśliśmy wartość do Twojego biznesu. Jeśli chcesz otrzymać jej jeszcze więcej, a Twoja strona internetowa kwalifikuje się do programu nieustannego ulepszania i optymalizacji konwersji – wchodzimy we współpracę abonamentową. Oczywiście jest to opcjonalne.
Z audytu CRO dowiesz się:
Nasza usługa optymalizacji konwersji generuje dodatkowe przychody dla każdego z naszych Klientów
Zobacz co mówią o nas Klienci
Skorzystaj z naszego audytu CRO i zacznij zamieniać więcej odwiedzających w kupujących.
Wypełnij i wyślij formularz, a Michał, współwłaściciel Digispot, skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin.