Dobry user experience (UX) to fundament każdej skutecznej strony internetowej. Projektowanie zorientowane na użytkownika stało się obowiązkiem każdego projektu cyfrowego. Wiele osób błędnie utożsamia UX wyłącznie z estetyką interfejsu. W...
Zmiany na stronach internetowych, sklepach online, czy aplikacjach mobilnych często oparte są na intuicji, estetyce lub opinii zespołu. Niestety, jak pokazują dane, większość tych decyzji nie przekłada się na poprawę wyników...
UX (user experience) to jeden z najważniejszych elementów, przekładających się na sukces strony internetowej. Wrażenia użytkowników determinują skuteczność sprzedaży, przekładają się na zaufanie do marki, a nawet wpływają na pozycjonowanie....
Właśnie ukazało się nowe wydanie E-commerce w Praktyce z moim nazwiskiem na okładce. 🎉Jeśli kiedyś przeprowadzałeś_łaś redesign sklepu internetowego lub zastanawiasz się nad radykalnym przeprojektowaniem swojej strony, leć do Empiku...
Testy A/B są jednym z najskuteczniejszych narzędzi optymalizacji konwersji, ale tylko wtedy, gdy są przeprowadzone poprawnie. Zbyt krótki test lub test na zbyt małej próbie może prowadzić do błędnych wniosków,...
Częściej się mylisz, niż masz rację. (jeśli chodzi o optymalizację stron internetowych) Wiem, trudne do przełknięcia. Ale mam na to dane: ➡️ Tylko około 10% testowanych zmian w platformach Airbnb,...
Czasem zmiana, dodanie lub usunięcie kilku słów ze strony internetowej może zauważalnie podnieść konwersję.W najnowszym numerze E-commerce w Praktyce piszę o tym, jak zwiększać sprzedaż, dzięki optymalizacji tekstów i mikrotekstów.Przedstawiam...
Kluczem do sukcesu każdej optymalizacji są dobre badania i analizy, dzięki którym identyfikujemy problemy z konwersją i szanse na wzrost. Bez badań i diagnozy, czyli bez określenia co jest problemem,...
Artykuł pierwotnie ukazał się w numerze lipiec-wrzesień 2023 magazynu E-commerce w Praktyce. „Chcesz zwiększyć sprzedaż? Skróć ścieżkę zakupową i dodaj one step checkout”, „Chcesz ulepszyć sklep i poprawić UX? Dodaj...