Częściej się mylisz, niż masz rację. (jeśli chodzi o optymalizację stron internetowych) Wiem, trudne do przełknięcia. Ale mam na to dane: ➡️ Tylko około 10% testowanych zmian w platformach Airbnb,...
Czasem zmiana, dodanie lub usunięcie kilku słów ze strony internetowej może zauważalnie podnieść konwersję.W najnowszym numerze E-commerce w Praktyce piszę o tym, jak zwiększać sprzedaż, dzięki optymalizacji tekstów i mikrotekstów.Przedstawiam...
Kluczem do sukcesu każdej optymalizacji są dobre badania i analizy, dzięki którym identyfikujemy problemy z konwersją i szanse na wzrost. Bez badań i diagnozy, czyli bez określenia co jest problemem,...
Artykuł pierwotnie ukazał się w numerze lipiec-wrzesień 2023 magazynu E-commerce w Praktyce. „Chcesz zwiększyć sprzedaż? Skróć ścieżkę zakupową i dodaj one step checkout”, „Chcesz ulepszyć sklep i poprawić UX? Dodaj...
Artykuł pierwotnie ukazał się w numerze 02/2023 magazynu DIGITAL NOW! Jeśli prowadzisz biznes e-commerce, na pewno wprowadzasz w swoim sklepie zmiany. Zmieniasz wygląd strony głównej czy układ karty produktu. Chcesz...
Optymalizacja sklepu internetowego to jedno z podstawowych działań, które powinno znajdować się w strategii Twojego e-commerce. Żeby Twój sklep zarabiał więcej z każdej osoby, która go odwiedza, niezbędne będzie zainwestowanie...
Kiedy mówimy o optymalizacji sklepu internetowego, często pojawiają się dwa terminy: UX (User Experience, czyli doświadczenie użytkownika) i CRO (Conversion Rate Optimization, optymalizacja wskaźnika konwersji). UX i CRO, chociaż są...
W tym artykule opiszę 7 czynników, które wpływają na konwersję w e-commerce. Dowiesz się z niego jak przeprowadzić eskpercką analizę sklepu internetowego, żeby znaleźć potencjalne problemy, przez które możesz tracić...
Czasem zmiana lub dodanie kilku słów na stronie Twojego sklepu internetowego może przynieść Ci dodatkowe dziesiątki tysięcy przychodu. W Twoim sklepie internetowym może znajdować się sporo tekstów, które obniżają konwersję....