Zobacz najnowsze posty

18.05.2023

Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski

Testy A/B w e-commerce: czym są i co możesz dzięki nim osiągnąć?

Czym są testy A/B? Testy A/B polegają na równoczesnym prezentowaniu dwóch różnych wersji tej samej strony. Połowa odwiedzających widzi wersję A, druga połowa – wersję […]

Przeczytaj
17.05.2023

Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski

Jak wybrać agencję CRO: przewodnik dla e-commerce

Optymalizacja wskaźnika konwersji (CRO) jest nieodzownym elementem strategii każdego e-commerce, który chce zamieniać więcej odwiedzających w kupujących i zwiększać sprzedaż bez wydawania więcej na reklamy. […]

Przeczytaj
05.04.2023

Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski

Jak efektywnie wykorzystywać ruch w e-commerce?

Czy wiesz, że jeśli zwiększysz współczynnik konwersji e-commerce z 2% do 3%, Twoja sprzedaż wzrośnie o 50%? Często jedna mała zmiana w sklepie może przynieść […]

Przeczytaj
22.03.2023

Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski

Model 7K. Poznaj 7 czynników, które wpływają na współczynnik konwersji e-commerce.

Chcesz zwiększyć konwersję sklepu i sprzedawać więcej bez podnoszenia wydatków na reklamy?  Jedną z pierwszych rzeczy, które powinieneś_nnaś zrobić (lub zlecić zewnętrznej firmie) jest analiza […]

Przeczytaj
13.12.2022

Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski

Conversion Copywriting w e-commerce – 14 zasad pisania tekstów, które sprzedają

Czasem zmiana lub dodanie kilku słów na stronie Twojego sklepu internetowego może przynieść Ci dodatkowe dziesiątki tysięcy przychodu. W Twoim sklepie internetowym może znajdować się […]

Przeczytaj