Blog

26-11-2024 Optymalizacja konwersji i testowanie A/B

[Podcast alert] Posłuchaj nas w podcaście „Z buta w marketing”

User experience (UX) – jak projektować cyfrowy design dla dobrego doświadczenia użytkownika

Dobry user experience (UX) to fundament każdej skutecznej strony internetowej. Projektowanie zorientowane na użytkownika stało się obowiązkiem każdego projektu cyfrowego. Wiele osób błędnie utożsamia UX wyłącznie z estetyką interfejsu. W...
Zdjęcie profilowe autora
Adrian Jaskulski Współwłaściciel Digispot
Testy A/B - jak działają i dlaczego warto je przeprowadzać?
Optymalizacja konwersji i testowanie A/B

Testy A/B – jak działają i dlaczego warto je przeprowadzać?

Zmiany na stronach internetowych, sklepach online, czy aplikacjach mobilnych często oparte są na intuicji, estetyce lub opinii zespołu. Niestety, jak pokazują dane, większość tych decyzji nie przekłada się na poprawę wyników...
Zdjęcie profilowe autora
Adrian Jaskulski Współwłaściciel Digispot

Jak analiza UX wpływa na strategię SEO – czyli SXO dla stron internetowych

UX (user experience) to jeden z najważniejszych elementów, przekładających się na sukces strony internetowej. Wrażenia użytkowników determinują skuteczność sprzedaży, przekładają się na zaufanie do marki, a nawet wpływają na pozycjonowanie....
Zdjęcie profilowe autora
Semcore
Optymalizacja konwersji i testowanie A/B

„Dlaczego większość redesignów kończy się niepowodzeniem” – nowy artykuł dla E-commerce w Praktyce

Właśnie ukazało się nowe wydanie E-commerce w Praktyce z moim nazwiskiem na okładce. 🎉Jeśli kiedyś przeprowadzałeś_łaś redesign sklepu internetowego lub zastanawiasz się nad radykalnym przeprojektowaniem swojej strony, leć do Empiku...
Zdjęcie profilowe autora
Adrian Jaskulski Współwłaściciel Digispot
Optymalizacja konwersji i testowanie A/B

Ile czasu powinien trwać test A/B?

Testy A/B są jednym z najskuteczniejszych narzędzi optymalizacji konwersji, ale tylko wtedy, gdy są przeprowadzone poprawnie. Zbyt krótki test lub test na zbyt małej próbie może prowadzić do błędnych wniosków,...
Zdjęcie profilowe autora
Adrian Jaskulski Współwłaściciel Digispot
Badania UX/CRO

Częściej się mylisz, niż masz rację – artykuł dla Marketer+

Częściej się mylisz, niż masz rację. (jeśli chodzi o optymalizację stron internetowych) Wiem, trudne do przełknięcia. Ale mam na to dane: ➡️ Tylko około 10% testowanych zmian w platformach Airbnb,...
Zdjęcie profilowe autora
Adrian Jaskulski Współwłaściciel Digispot

„Jak zwiększać sprzedaż dzięki optymalizacji copywritingu?” – artykuł Adriana Jaskulskiego w najnowszym EwP

Czasem zmiana, dodanie lub usunięcie kilku słów ze strony internetowej może zauważalnie podnieść konwersję.W najnowszym numerze E-commerce w Praktyce piszę o tym, jak zwiększać sprzedaż, dzięki optymalizacji tekstów i mikrotekstów.Przedstawiam...
Zdjęcie profilowe autora
Adrian Jaskulski Współwłaściciel Digispot
research
Optymalizacja konwersji i testowanie A/B

Badania i analizy CRO. Jak dowiadujemy się GDZIE i DLACZEGO tracisz pieniądze?

Kluczem do sukcesu każdej optymalizacji są dobre badania i analizy, dzięki którym identyfikujemy problemy z konwersją i szanse na wzrost. Bez badań i diagnozy, czyli bez określenia co jest problemem,...
Zdjęcie profilowe autora
Adrian Jaskulski Współwłaściciel Digispot
Optymalizacja konwersji i testowanie A/B

“Najlepsze praktyki” nie zawsze są najlepsze. Jak z głową podejść do optymalizacji sklepu internetowego

Artykuł pierwotnie ukazał się w numerze lipiec-wrzesień 2023 magazynu E-commerce w Praktyce. „Chcesz zwiększyć sprzedaż? Skróć ścieżkę zakupową i dodaj one step checkout”, „Chcesz ulepszyć sklep i poprawić UX? Dodaj...
Zdjęcie profilowe autora
Adrian Jaskulski Współwłaściciel Digispot
1 / 22