Blog

26-11-2024 Optymalizacja konwersji i testowanie A/B

[Podcast alert] Posłuchaj nas w podcaście „Z buta w marketing”

Badania UX/CRO

Częściej się mylisz, niż masz rację – artykuł dla Marketer+

Częściej się mylisz, niż masz rację. (jeśli chodzi o optymalizację stron internetowych) Wiem, trudne do przełknięcia. Ale mam na to dane: ➡️ Tylko około 10% testowanych zmian w platformach Airbnb,...
Adrian Jaskulski Współwłaściciel Digispot

„Jak zwiększać sprzedaż dzięki optymalizacji copywritingu?” – artykuł Adriana Jaskulskiego w najnowszym EwP

Czasem zmiana, dodanie lub usunięcie kilku słów ze strony internetowej może zauważalnie podnieść konwersję.W najnowszym numerze E-commerce w Praktyce piszę o tym, jak zwiększać sprzedaż, dzięki optymalizacji tekstów i mikrotekstów.Przedstawiam...
Adrian Jaskulski Współwłaściciel Digispot
research
Optymalizacja konwersji i testowanie A/B

Badania i analizy CRO. Jak dowiadujemy się GDZIE i DLACZEGO tracisz pieniądze?

Kluczem do sukcesu każdej optymalizacji są dobre badania i analizy, dzięki którym identyfikujemy problemy z konwersją i szanse na wzrost. Bez badań i diagnozy, czyli bez określenia co jest problemem,...
Adrian Jaskulski Współwłaściciel Digispot
Optymalizacja konwersji i testowanie A/B

“Najlepsze praktyki” nie zawsze są najlepsze. Jak z głową podejść do optymalizacji sklepu internetowego

Artykuł pierwotnie ukazał się w numerze lipiec-wrzesień 2023 magazynu E-commerce w Praktyce. „Chcesz zwiększyć sprzedaż? Skróć ścieżkę zakupową i dodaj one step checkout”, „Chcesz ulepszyć sklep i poprawić UX? Dodaj...
Adrian Jaskulski Współwłaściciel Digispot
Optymalizacja konwersji i testowanie A/B

Jak nie optymalizować sklepu internetowego? Dobra vs zła optymalizacja sklepu.

Artykuł pierwotnie ukazał się w numerze 02/2023 magazynu DIGITAL NOW! Jeśli prowadzisz biznes e-commerce, na pewno wprowadzasz w swoim sklepie zmiany. Zmieniasz wygląd strony głównej czy układ karty produktu. Chcesz...
Adrian Jaskulski Współwłaściciel Digispot
Optymalizacja konwersji i testowanie A/B

Szukam agencji UX / CRO do optymalizacji sklepu internetowego: audyt, abonament czy rozliczenie od efektu – co wybrać?

Optymalizacja sklepu internetowego to jedno z podstawowych działań, które powinno znajdować się w strategii Twojego e-commerce. Żeby Twój sklep zarabiał więcej z każdej osoby, która go odwiedza, niezbędne będzie zainwestowanie...
Adrian Jaskulski Współwłaściciel Digispot
Optymalizacja konwersji i testowanie A/B

UX a CRO – jakie są różnice? Dlaczego sklepy internetowe powinny inwestować również w CRO?

Kiedy mówimy o optymalizacji sklepu internetowego, często pojawiają się dwa terminy: UX (User Experience, czyli doświadczenie użytkownika) i CRO (Conversion Rate Optimization, optymalizacja wskaźnika konwersji).  UX i CRO, chociaż są...
Adrian Jaskulski Współwłaściciel Digispot
Optymalizacja konwersji i testowanie A/B

Model 7K. Poznaj 7 czynników, które wpływają na konwersję w e-commerce.

W tym artykule opiszę 7 czynników, które wpływają na konwersję w e-commerce. Dowiesz się z niego jak przeprowadzić eskpercką analizę sklepu internetowego, żeby znaleźć potencjalne problemy, przez które możesz tracić...
Adrian Jaskulski Współwłaściciel Digispot

Conversion Copywriting w e-commerce – 14 zasad pisania tekstów, które sprzedają

Czasem zmiana lub dodanie kilku słów na stronie Twojego sklepu internetowego może przynieść Ci dodatkowe dziesiątki tysięcy przychodu. W Twoim sklepie internetowym może znajdować się sporo tekstów, które obniżają konwersję....
Adrian Jaskulski Współwłaściciel Digispot
1 / 22