Kluczem do sukcesu każdej optymalizacji są dobre badania i analizy, dzięki którym identyfikujemy problemy z konwersją i szanse na wzrost. Bez badań i diagnozy, czyli bez określenia co jest problemem,...
Artykuł pierwotnie ukazał się w numerze 02/2023 magazynu DIGITAL NOW! Jeśli prowadzisz biznes e-commerce, na pewno wprowadzasz w swoim sklepie zmiany. Zmieniasz wygląd strony głównej czy układ karty produktu. Chcesz...
Optymalizacja sklepu internetowego to jedno z podstawowych działań, które powinno znajdować się w strategii Twojego e-commerce. Żeby Twój sklep zarabiał więcej z każdej osoby, która go odwiedza, niezbędne będzie zainwestowanie...
Kiedy mówimy o optymalizacji sklepu internetowego, często pojawiają się dwa terminy: UX (User Experience, czyli doświadczenie użytkownika) i CRO (Conversion Rate Optimization, optymalizacja wskaźnika konwersji). UX i CRO, chociaż są...
W tym artykule opiszę 7 czynników, które wpływają na konwersję w e-commerce. Dowiesz się z niego jak przeprowadzić eskpercką analizę sklepu internetowego, żeby znaleźć potencjalne problemy, przez które możesz tracić...
Czasem zmiana lub dodanie kilku słów na stronie Twojego sklepu internetowego może przynieść Ci dodatkowe dziesiątki tysięcy przychodu. W Twoim sklepie internetowym może znajdować się sporo tekstów, które obniżają konwersję....
Jeśli zajmujesz się e-commerce, nie jest dla Ciebie tajemnicą, że pozyskiwanie ruchu jest coraz droższe. Koszt kliknięcia w reklamę rośnie, a w branży zaczyna powoli umierać paradygmat reklam jako jedynego...
Czym jest optymalizacja współczynnika konwersji e-commerce (CRO)? Optymalizacja konwersji w sklepach internetowych to działania, które mają na celu zamienienie większej liczby odwiedzających w kupujących. Mówiąc inaczej - dzięki CRO wyciskasz...
Planujesz redesign swojego sklepu internetowego lub jesteś w jego trakcie? Prawdopodobnie chcesz zwiększyć sprzedaż i uważasz, że radykalne przeprojektowanie interfejsu jest dobrym rozwiązaniem. Mam złe wieści. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że...