Blog

08-04-2024 Optymalizacja konwersji i testowanie A/B

“Najlepsze praktyki” nie zawsze są najlepsze. Jak z głową podejść do optymalizacji sklepu internetowego

research
Optymalizacja konwersji i testowanie A/B

Badania i analizy CRO. Jak dowiadujemy się GDZIE i DLACZEGO tracisz pieniądze?

Kluczem do sukcesu każdej optymalizacji są dobre badania i analizy, dzięki którym identyfikujemy problemy z konwersją i szanse na wzrost. Bez badań i diagnozy, czyli bez określenia co jest problemem,...
Adrian Jaskulski Współwłaściciel Digispot
Optymalizacja konwersji i testowanie A/B

Jak nie optymalizować sklepu internetowego? Dobra vs zła optymalizacja sklepu.

Artykuł pierwotnie ukazał się w numerze 02/2023 magazynu DIGITAL NOW! Jeśli prowadzisz biznes e-commerce, na pewno wprowadzasz w swoim sklepie zmiany. Zmieniasz wygląd strony głównej czy układ karty produktu. Chcesz...
Adrian Jaskulski Współwłaściciel Digispot
Optymalizacja konwersji i testowanie A/B

Szukam agencji UX / CRO do optymalizacji sklepu internetowego: audyt, abonament czy rozliczenie od efektu – co wybrać?

Optymalizacja sklepu internetowego to jedno z podstawowych działań, które powinno znajdować się w strategii Twojego e-commerce. Żeby Twój sklep zarabiał więcej z każdej osoby, która go odwiedza, niezbędne będzie zainwestowanie...
Adrian Jaskulski Współwłaściciel Digispot
Optymalizacja konwersji i testowanie A/B

UX a CRO – jakie są różnice? Dlaczego sklepy internetowe powinny inwestować również w CRO?

Kiedy mówimy o optymalizacji sklepu internetowego, często pojawiają się dwa terminy: UX (User Experience, czyli doświadczenie użytkownika) i CRO (Conversion Rate Optimization, optymalizacja wskaźnika konwersji).  UX i CRO, chociaż są...
Adrian Jaskulski Współwłaściciel Digispot
Optymalizacja konwersji i testowanie A/B

Model 7K. Poznaj 7 czynników, które wpływają na konwersję w e-commerce.

W tym artykule opiszę 7 czynników, które wpływają na konwersję w e-commerce. Dowiesz się z niego jak przeprowadzić eskpercką analizę sklepu internetowego, żeby znaleźć potencjalne problemy, przez które możesz tracić...
Adrian Jaskulski Współwłaściciel Digispot

Conversion Copywriting w e-commerce – 14 zasad pisania tekstów, które sprzedają

Czasem zmiana lub dodanie kilku słów na stronie Twojego sklepu internetowego może przynieść Ci dodatkowe dziesiątki tysięcy przychodu. W Twoim sklepie internetowym może znajdować się sporo tekstów, które obniżają konwersję....
Adrian Jaskulski Współwłaściciel Digispot
Optymalizacja konwersji i testowanie A/B

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym bez zwiększania ruchu?

Jeśli zajmujesz się e-commerce, nie jest dla Ciebie tajemnicą, że pozyskiwanie ruchu jest coraz droższe. Koszt kliknięcia w reklamę rośnie, a w branży zaczyna powoli umierać paradygmat reklam jako jedynego...
Adrian Jaskulski Współwłaściciel Digispot

Optymalizacja współczynnika konwersji e-commerce – co to jest CRO?

Czym jest optymalizacja współczynnika konwersji e-commerce (CRO)? Optymalizacja konwersji w sklepach internetowych to działania, które mają na celu zamienienie większej liczby odwiedzających w kupujących.  Mówiąc inaczej - dzięki CRO wyciskasz...
Adrian Jaskulski Współwłaściciel Digispot
Optymalizacja konwersji i testowanie A/B

Redesign sklepu internetowego – czy to dobry pomysł?

Planujesz redesign swojego sklepu internetowego lub jesteś w jego trakcie? Prawdopodobnie chcesz zwiększyć sprzedaż i uważasz, że radykalne przeprojektowanie interfejsu jest dobrym rozwiązaniem. Mam złe wieści. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że...
Adrian Jaskulski Współwłaściciel Digispot
1 / 22