Zobacz, co przygotowaliśmy dla Ciebie na naszym blogu.
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Co to jest UX? Poznaj podstawowe zasady User Experience.
User Experience (UX) – definicja User Experience to ogół wrażeń i emocji jakie odczuwa użytkownik podczas korzystania ze sklepu internetowego, strony, aplikacji, programu lub innego (również offline’owego) produktu. UX to również odczucia jakie masz w momencie czytania tego artykułu. Podziel się nimi w komentarzu po przeczytaniu 😉 Projektowanie UX to tworzenie stron internetowych (i innych […]
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Optymalizacja współczynnika konwersji e-commerce – co to jest CRO?
Czym jest optymalizacja współczynnika konwersji e-commerce (CRO)? Optymalizacja konwersji w sklepach internetowych to działania, które mają na celu zamienienie większej liczby odwiedzających w kupujących. Mówiąc inaczej – dzięki CRO wyciskasz więcej sprzedaży z ruchu w Twoim sklepie internetowym. Jak obliczyć współczynnik konwersji e-commerce? Wzór na współczynnik konwersji e-commerce (CR): CR = liczba kupujących / liczba […]
Zobacz najnowsze posty
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Conversion Copywriting w e-commerce – 14 zasad pisania tekstów, które sprzedają
Czasem zmiana lub dodanie kilku słów na stronie Twojego sklepu internetowego może przynieść Ci dodatkowe dziesiątki tysięcy przychodu. W Twoim sklepie internetowym może znajdować się […]
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Copywriting w e-commerce – jak pisać, żeby klienci chcieli kupować w Twoim sklepie internetowym?
Z tego artykułu dowiesz się: jakie są 2 najczęstsze błędy w copywritingu w e-commerce, co to są mikro-teksty i dlaczego są tak istotne, jak zidentyfikować […]
Strategia e-commerce autor: Adrian Jaskulski
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym bez zwiększania ruchu?
Jeśli zajmujesz się e-commerce, nie jest dla Ciebie tajemnicą, że pozyskanie ruchu z Google Ads jest coraz droższe. Koszt kliknięcia w reklamę rośnie, a w […]
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Optymalizacja współczynnika konwersji e-commerce – co to jest CRO?
Czym jest optymalizacja współczynnika konwersji e-commerce (CRO)? Optymalizacja konwersji w sklepach internetowych to działania, które mają na celu zamienienie większej liczby odwiedzających w kupujących. Mówiąc […]
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Redesign sklepu internetowego – czy to dobry pomysł?
Planujesz redesign swojego sklepu internetowego lub jesteś w jego trakcie? Prawdopodobnie chcesz zwiększyć sprzedaż i uważasz, że radykalne przeprojektowanie interfejsu jest dobrym rozwiązaniem. Mam złe […]