Zoptymalizujemy Twoją stronę internetową i zwiększymy sprzedaż bez zwiększania ruchu
CRO to nasza flagowa usługa, w której:
- analizujemy GDZIE i DLACZEGO tracisz pieniądze i identyfikujemy szanse na wzrost sprzedaży
- przeprowadzamy testy A/B, dzięki którym widzisz czarno na białym wpływ konkretnych zmian na konwersję
- wdrażamy zwycięskie zmiany na podstawie dowodów, a nie intuicji
- nieustannie ulepszamy Twoją stronę, co przekłada się na dodatkowe zyski dla Twojego biznesu
Zwiększyliśmy sprzedaż m.in. w tych biznesach:
Kiedy Klienci zwracają się do nas z zapytaniem o optymalizację konwersji i testowanie A/B?
Wprowadzają na stronę internetową dużo ruchu, mają wysokie budżety marketingowe, ale odnotowują niską konwersję.
Mają dobrze zoptymalizowaną stronę, design i UX na wysokim poziomie, ale chcą wycisnąć jeszcze więcej konwersji i zwiększyć średnią wartość zamówień.
Wiedzą, że trzeba “coś” poprawić na stronie, zauważają problemy z UX i szukają ekspertów, którzy zajmą się tym.
Dostali kiedyś audyt UX, ale nie wniósł do ich biznesu zbyt dużej wartości lub nie są przekonani czy rekomendowane zmiany rzeczywiście zadziałają.
Chcą poprawiać swój sklep na podstawie danych i mieć dowody na to, że zmiany, które wprowadzają realnie wpływają na wzrost sprzedaży.
8 na 10 zmian wprowadzanych na stronach internetowych, w celu zwiększenia konwersji, nie przynosi oczekiwanego rezultatu.
Większość pomysłów, które mają na celu podnieść wyniki biznesowe nie działa. Słowa Kaushika potwierdzają również inne źródła (np. Optimizely i HBR) – około 80% zmian na stronach internetowych, których celem jest podniesienie wyników, nie przynosi oczekiwanych rezultatów.
Wniosek: jeśli wprowadzasz zmiany na swojej stronie internetowej bez solidnych badań, analizy i walidacji wpływu tych zmian na konwersję i inne kluczowe mierniki, dużo ryzykujesz.
Ale możesz optymalizować swoją stronę internetową w lepszy sposób.
Nie musisz już zgadywać i zastanawiać się co rzeczywiście działa, a co nie. Możesz wprowadzać zmiany na swojej stronie internetowej w lepszy sposób i zwiększać pewność, że pomysły, które wdrażasz mają pozytywny wpływ na Twoją sprzedaż.
W Digispot mamy na to proces.
Dobra optymalizacja stron internetowych to odpowiedni proces
Jak optymalizujemy strony internetowe?
Pomożemy Ci skutecznie zamieniać odwiedzających w kupujących, niezależnie z jakiej platformy korzystasz
Identyfikujemy problemy, przez które ucieka Ci konwersja i znajdujemy szanse na wzrost
Sukces każdej optymalizacji zaczyna się od dobrych badań. Bez badań i diagnozy, czyli bez określenia co jest problemem, trudno jest ten problem przezwyciężyć.
To tak jakby lekarz zaczął Cię leczyć bez zdiagnozowania choroby. Nie chciał(a)byś, żeby ktoś leczył Cię w ten sposób, prawda? Twoja strona internetowa też nie najlepiej znosi leczenie (wdrażanie zmian) bez zdiagnozowania problemów. A więc zanim przejdziemy do zmieniania (leczenia) Twojej strony internetowej, przeprowadzamy badania – ilościowe i jakościowe. Poznajemy Twój biznes i stronę internetową, analizujemy zachowania użytkowników, stawiamy hipotezy.
Dzięki nam dowiesz się:
Weryfikujemy, które pomysły na zmiany na Twojej stronie internetowej są dobre, dzięki testowaniu A/B
Każda rekomendacja, która nie jest poparta żadnymi dowodami, jest jedynie domysłem. I chociaż niektórzy twierdzą, że „wiedzą wszystko” i są przekonani co zadziała na Twojej stronie, a co nie, to najbardziej wiarygodnym sposobem, aby dowiedzieć się, co realnie zwiększa konwersję, jest przeprowadzenie badań eksperymentalnych.
W Digispot pomagamy Ci podejmować lepsze decyzje i zmniejszać ryzyko wdrażania nieopłacalnych zmian. Korzystamy z naukowego podejścia do optymalizowania stron internetowych i przeprowadzamy testy A/B (eksperymenty). Podejmujemy decyzje na podstawie danych, a nie intuicji i opinii. Walidujemy wszystkie pomysły i rozwiązania, które zaprojektowaliśmy w trakcje badań. To pozwala nam dokonywać zmian, które realnie przekładają się na wzrost sprzedaży.
Wprowadzamy zmiany, które realnie poprawiają Twoje wyniki (i mamy na to silne dowody).
Nasza usługa optymalizacji konwersji generuje dodatkowe przychody dla każdego z naszych Klientów
Każda strona internetowa jest inna
Każdy strona ma inną specyfikę biznesową, grupy docelowe, problemy i potrzebuje innych rozwiązań tych problemów. To, że zmiana X zadziałała na jednej stronie internetowej, nie oznacza, że będzie działać również na Twojej. To, że przeczytasz case study o zmianie Y, która podniosła sprzedaż w jakimś e-commerce, nie oznacza, że podobne rozwiązanie podniesie ją również u Ciebie. Nawet jeśli działacie w tej samej branży.
Przykład: w 3 różnych sklepach internetowych testowaliśmy identyczną zmianę na karcie produktu – dodanie przyklejonego do dołu ekranu przycisku dodaj do koszyka. W jednym z nich spowodowało to wzrost konwersji, w drugim spadek, a w trzecim ta zmiana nie miała żadnego wpływu na sprzedaż.
Rozwiązania, które sprawdziły się na jednej stronie internetowej, wcale nie muszą działać na Twojej. Jedyną skuteczną metodą, aby zweryfikować czy pomysł dobry jest przeprowadzenie badań i testów.
Zobacz co mówią o nas Klienci
W koszt usługi wchodzi:
- Liczba roboczo-godzin naszych specjalistów poświęcona na optymalizację Twojej strony. Na początku współpracy ustalamy ile godzin chcesz poświęcić miesięcznie (lub jednorazowo) na optymalizację Twojego sklepu. Liczba godzin jest oczywiście elastyczna i możemy ją sobie dostosowywać w razie potrzeb. Co tydzień dostajesz od nas raport z liczbą przepracowanych godzin.
- Koszt narzędzi do testów i badań.
Stategię, plan działań i szczegółową dokumentację efektów naszej pracy oraz status i opis wszystkich zadań, badań, testów i wdrożeń widzisz live, w Notion. Skuteczne planowanie, zarządzanie obserwacjami i pomysłami, priorytetyzacja oraz organizacja pracy to nasze oczko w głowie. Dlatego stworzyliśmy autorski szablon w Notion dopasowany do potrzeb projektów CRO.
Z maila dowiadujesz się co dokładnie wykonaliśmy i jakie efekty wniosło to do Twojego biznesu.
Podczas spotkania rozmawiamy o wykonanych działaniach, omawiamy plan na kolejne tygodnie i odpowiadamy na pytania.
Utrzymujemy klientów jakością i efektami naszej pracy, a nie długimi umowami.
Jeśli z jakiegokolwiek powodu wyrazisz chęć zakończenia współpracy – rozstania są bezproblemowe.
Skupiamy się na działaniach, które przyniosą Ci najwięcej kasy. Załóżmy, że podczas analizy zauważyliśmy, że najwięcej kasy ucieka Ci na poziomie koszyka. To jest dla nas priorytet. Nie robimy rozbudowanego 100-stronnicowego audytu z analizą wszystkich podstron, którego i tak nie chce Ci się czytać. Zamiast tego skupiamy się na tym, żeby naprawić konwersję w Twoim koszyku. Potem ustalamy kolejny priorytet. Tak, aby dowozić dla Ciebie jak najwięcej wartości w jak najkrótszym czasie.
Zacznij współpracę z nami i wdrażaj zmiany, które przynoszą realny wzrost sprzedaży
Wypełnij i wyślij formularz, a Michał, współwłaściciel Digispot, skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin.