Skora.me – optymalizacja UX/UI sklepu i wdrożenia programistyczne na Shopify
Spis treści
Klient
Skora.me
Skora.me to marka sprzedająca odżywczy, 100% naturalny balsam który zapewnia ukojenie i ochronę skóry w każdych warunkach – od twarzy aż po stopy. Balsam Skóra chroni i regeneruje skórę, niezależnie od tego, czy jest sucha, uszkodzona, czy też cierpi na skaleczenia, stany zapalne czy reakcje alergiczne.
Wyzwanie
Klient zlecił nam przeprojektowanie sklepu w celu poprawy UX i konwersji. Szczególnie zależało mu na optymalizacji karty produktu i koszyka.
Działania i rezultaty
Optymalizacja UX/UI i wdrożenie zmian na Shopify
Przeprowadziliśmy badania, na podstawie których zaprojektowaliśmy nowy layout headera, strony głównej, karty produktu oraz koszyka.
Następnie nasz programista wdrożył zmiany na szablonie Shopify.
Co zmieniliśmy?
- Uporządkowaliśmy header i zmieniliśmy komunikaty na benefit barze
- Wyróżniliśmy wizualnie najważniejsze właściwości balsamu, aby skuteczniej komunikować użytkownikom, czym produkt wyróżnia się na tle konkurencji
- Przebudowaliśmy układ karty produktu, aby zwiększyć klarowność strony i wyróżnić kluczowe informacje
- Zmieniliśmy rozwijaną listę „dropdown list” do wyboru zapachów na mini kafelki z ich pełnymi nazwami, po to aby użytkownik wchodząc od razu na stronę produktu widział jakie warianty zapachowe są dostępne
- Poprawiliśmy kluczowy copywriting w sklepie
- Zmieniliśmy treść buttonów CTA, aby były lepiej dopasowane do intencji użytkowników
- Dodaliśmy moduł dosptzedażowy do koszyka, aby zwiększyć średnią wartość zamówienia
- Odświeżyliśmy i unowocześniliśmy layout całej strony
Zoptymalizowana karta produktu
Zoptymalizowany koszyk
Więcej case studies
01 /
Klient Ph.Doctor Ph.Doctor to jedna z topowych polskich marek kosmetycznych stworzona przez dermatolog, dr Ninę Wiśniewską. Podczas tworzenia swoich kosmetyków, Ph.Doctor kieruje się wiedzą medyczną o skórze oraz najnowszymi badaniami z zakresu składników kosmetycznych. Celem marki jest projektowanie...
Przeczytaj case study
02 /
Klient Mamabrum Mamabrum to sklep internetowy, specjalizujący się w sprzedaży zabawek, wózków, akcesoriów oraz innych produktów dla dzieci. Sklep oferuje szeroki wybór starannie dobranych artykułów, aby sprostać potrzebom i oczekiwaniom rodziców. Ich oferta skierowana jest głównie do rodzin...
Przeczytaj case study
03 /
Klient Chroma.pl Chroma.pl to pierwsza i największa drukarnia online w Polsce. Oferuje bardzo szeroką gamę produktów – od wizytówek, po rollupy. Chroma, jako lider rynku i jedna z czołowych firm poligraficznych w Europie, stale inwestuje w nowoczesne urządzenia...
Przeczytaj case study