Skora.me – optymalizacja UX/UI sklepu i wdrożenia programistyczne na Shopify

Redesign zorientowany na konwersję
Usługi programistycze - Shopify
Skora.me – optymalizacja UX/UI sklepu i wdrożenia programistyczne na Shopify
Klient

Skora.me

Skora.me to marka sprzedająca odżywczy, 100% naturalny balsam który zapewnia ukojenie i ochronę skóry w każdych warunkach – od twarzy aż po stopy. Balsam Skóra chroni i regeneruje skórę, niezależnie od tego, czy jest sucha, uszkodzona, czy też cierpi na skaleczenia, stany zapalne czy reakcje alergiczne.


Wyzwanie

Klient zlecił nam przeprojektowanie sklepu w celu poprawy UX i konwersji. Szczególnie zależało mu na optymalizacji karty produktu i koszyka.

Działania i rezultaty

Optymalizacja UX/UI i wdrożenie zmian na Shopify

Przeprowadziliśmy badania, na podstawie których zaprojektowaliśmy nowy layout headera, strony głównej, karty produktu oraz koszyka.

Następnie nasz programista wdrożył zmiany na szablonie Shopify.

Co zmieniliśmy?

  1. Uporządkowaliśmy header i zmieniliśmy komunikaty na benefit barze
  2. Wyróżniliśmy wizualnie najważniejsze właściwości balsamu, aby skuteczniej komunikować użytkownikom, czym produkt wyróżnia się na tle konkurencji
  3. Przebudowaliśmy układ karty produktu, aby zwiększyć klarowność strony i wyróżnić kluczowe informacje
  4. Zmieniliśmy rozwijaną listę „dropdown list” do wyboru zapachów na mini kafelki z ich pełnymi nazwami, po to aby użytkownik wchodząc od razu na stronę produktu widział jakie warianty zapachowe są dostępne
  5. Poprawiliśmy kluczowy copywriting w sklepie
  6. Zmieniliśmy treść buttonów CTA, aby były lepiej dopasowane do intencji użytkowników
  7. Dodaliśmy moduł dosptzedażowy do koszyka, aby zwiększyć średnią wartość zamówienia
  8. Odświeżyliśmy i unowocześniliśmy layout całej strony

Zoptymalizowana karta produktu

Zoptymalizowany koszyk

Chcesz zoptymalizować swój sklep na Shopify i zwiększyć sprzedaż?

Napisz do nas

Więcej case studies

01 /
Klient Ph.Doctor Ph.Doctor to jedna z topowych polskich marek kosmetycznych stworzona przez dermatolog, dr Ninę Wiśniewską. Podczas tworzenia swoich kosmetyków, Ph.Doctor kieruje się wiedzą medyczną o skórze oraz najnowszymi badaniami z zakresu składników kosmetycznych. Celem marki jest projektowanie...
Przeczytaj case study
02 /
Klient Mamabrum Mamabrum to sklep internetowy, specjalizujący się w sprzedaży zabawek, wózków, akcesoriów oraz innych produktów dla dzieci. Sklep oferuje szeroki wybór starannie dobranych artykułów, aby sprostać potrzebom i oczekiwaniom rodziców. Ich oferta skierowana jest głównie do rodzin...
Przeczytaj case study
03 /
Klient Chroma.pl Chroma.pl to pierwsza i największa drukarnia online w Polsce. Oferuje bardzo szeroką gamę produktów – od wizytówek, po rollupy. Chroma, jako lider rynku i jedna z czołowych firm poligraficznych w Europie, stale inwestuje w nowoczesne urządzenia...
Przeczytaj case study