Skora.me – optymalizacja UX/UI sklepu i wdrożenia programistyczne na Shopify
Klient
Skora.me
Skora.me to marka sprzedająca odżywczy, 100% naturalny balsam który zapewnia ukojenie i ochronę skóry w każdych warunkach – od twarzy aż po stopy. Balsam Skóra chroni i regeneruje skórę, niezależnie od tego, czy jest sucha, uszkodzona, czy też cierpi na skaleczenia, stany zapalne czy reakcje alergiczne.
Wyzwanie
Klient zlecił nam przeprojektowanie sklepu w celu poprawy UX i konwersji. Szczególnie zależało mu na optymalizacji karty produktu i koszyka.
Działania i rezultaty
Optymalizacja UX/UI i wdrożenie zmian na Shopify
Przeprowadziliśmy badania, na podstawie których zaprojektowaliśmy nowy layout headera, strony głównej, karty produktu oraz koszyka.
Następnie nasz programista wdrożył zmiany na szablonie Shopify.
Co zmieniliśmy?
- Uporządkowaliśmy header i zmieniliśmy komunikaty na benefit barze
- Wyróżniliśmy wizualnie najważniejsze właściwości balsamu, aby skuteczniej komunikować użytkownikom, czym produkt wyróżnia się na tle konkurencji
- Przebudowaliśmy układ karty produktu, aby zwiększyć klarowność strony i wyróżnić kluczowe informacje
- Zmieniliśmy rozwijaną listę „dropdown list” do wyboru zapachów na mini kafelki z ich pełnymi nazwami, po to aby użytkownik wchodząc od razu na stronę produktu widział jakie warianty zapachowe są dostępne
- Poprawiliśmy kluczowy copywriting w sklepie
- Zmieniliśmy treść buttonów CTA, aby były lepiej dopasowane do intencji użytkowników
- Dodaliśmy moduł dosptzedażowy do koszyka, aby zwiększyć średnią wartość zamówienia
- Odświeżyliśmy i unowocześniliśmy layout całej strony
Zoptymalizowana karta produktu
Zoptymalizowany koszyk