Przebudowa strony internetowej zorientowana na wzrost konwersji

Tworzymy strony internetowe, które są nie tylko ładne, ale przede wszystkim dobrze sprzedają

Chcesz zmienić wygląd Twojej obecnej strony internetowej? Zależy Ci nie tylko na tym, aby strona była ładna, ale przede wszystkim, aby generowała większą sprzedaż?

To jesteś we właściwym miejscu.

Właśnie tym się zajmujemy. Projektujemy strony internetowe, które spełniają swoją podstawową funkcję – dobrze sprzedają.

Przebudowaliśmy m.in. te strony internetowe

Kiedy Klienci zwracają się do nas z zapytaniem
o redesign?

Czują, że “coś” trzeba zmienić na ich stronie internetowej. Chcą ją przebudować lub unowocześnić.

Zidentyfikowali, że na obecnej stronie występuje dużo problemów z konwersją i UX.

Dostali kiedyś audyt UX, ale nie wniósł do ich biznesu zbyt dużej wartości lub nie są przekonani czy rekomendowane zmiany rzeczywiście zadziałają.

Chcą, aby sklep/strona internetowa sprzedawała więcej bez podnoszenia wydatków na reklamy.

Projektujemy strony internetowe z myślą
o konwersji, w oparciu o konkretne dane

“Dzięki Digispot udało nam się w niektórych aspektach podciągnąć konwersję w stosunku do starych widoków o duże wartości procentowe, co przełożyło się też na zwiększenie sprzedaży, przy braku wydatków na reklamę, samymi działaniami onsite’owymi.”
Bartek
E-commerce manager w Kombinacie Konopnym

Jesteśmy agencją CRO, więc w przeciwieństwie do większości agencji UI/UX, nie projektujemy witryn internetowych w celu otrzymywania nagród
i “nadążania za najnowszymi trendami”.

Oczywiście, ładny i estetyczny design jest istotny – jest ważnym elementem komunikacji marki i ma wpływ na konwersję. Jednak zbyt często na tworzenie „ładnego” interfejsu poświęca się o wiele więcej czasu niż na inne kluczowe elementy, które mają wpływ na sprzedaż. Zatem, jeśli:

  • informacje o produktach/usługach na Twojej stronie są niewystarczające lub niejasne,
  • odwiedzający nie rozumieją wartości, jaką im dajesz,
  • na ścieżce zakupowej są elementy, które powodują tarcie, dystrakcje i frustracje,

to nawet najpiękniejszy design nie sprawi, że Twoja strona będzie działać dobrze. Niestety, wiele firm dowiaduje się o tym zbyt późno.

Nasz proces
przebudowywania stron internetowych w oparciu o dane

Nasz proces projektowania stron internetowych jest procesem optymalizacji konwersji. Przeprowadzamy badania, analizujemy zachowania użytkowników, dowiadujemy się gdzie na Twojej stronie występują największe problemy i szanse na wzrost. Kierujemy się danymi, a nie osobistym gustem, przeczuciami czy opiniami.

01 /
Analiza Twojego biznesu i opracowanie strategii
  • Przeprowadzamy warsztaty biznesowe.
  • Zbieramy Twoje cele, wymagania i oczekiwania.
  • Opracowujemy plan działania.
02 /
Analiza i badania Twojej obecnej strony i Klientów, opracowanie zmian zwiększających sprzedaż
  • Dokładnie wsłuchujemy się w klientów Twojego biznesu, dokumentujemy ich potrzeb, problemy, motywacje, frustracje i obawy. Empatyzujemy z nimi.
  • Przeprowadzamy analizę ekspercką w oparciu o model 7K.
  • Analizujemy zachowania użytkowników na stronie w celu zidentyfikowania, co działa, a co nie i gdzie ucieka Ci obecnie najwięcej konwersji.
  • Wykonujemy User Testing na istniejącej stronie, aby zrozumieć gdzie i dlaczego występują problemy na Twojej stronie, ale też jakie są jej pozytywy.
  • Przeprowadzamy wywiady z pracownikami.
  • Przeprowadzamy wywiady ze stałymi klientami marki.
  • Przeprowadzamy ankiety wśród klientów, aby zidentyfikować co jest dla nich najistotniejsze na ścieżce zakupowej oraz odkryć ich obawy i wątpliwości.
  • Tworzymy bazę obserwacji, problemów i rozwiązań na podstawie danych z badań ilościowych i jakościowych. W bazie dokumentujemy gdzie i dlaczego może uciekać Ci sprzedaż oraz zbieramy data-driven pomysły jak zwiększyć konwersję i średnią wartość zamówienia. Projektujemy rozwiązania jak poprawić komunikację, USP, architekturę informacji, jasność i przejrzystość informacji i designu, podnieść wiarygodność, zmniejszyć tarcie.
  • Ustalamy priorytety.
03 /
Projektowanie UX/UI/CRO
  • Tworzymy szkic strony – opracowujemy wstępne widoki nowej strony z copywritingiem i najważniejszymi funkcjonalnościami
(i zmianami). Następnie dajesz swój feedback, wspólnie dysktujemy nad możliwymi usprawnieniami, jeśli to potrzebne – pogłębiamy badania.
  • Tworzymy makiety, dostajesz od nas propozycje projektu graficznego, a następnie wybierasz jeden z nich.
  • Walidujemy decyzje projektowe poprzez testy z użytkownikami lub testy A/B.
  • Wprowadzamy usprawnienia na podstawie danych.
  • Tworzymy ostateczny projekt.
04 /
Wdrożenie przez naszych programistów, QA i przepięcie na live (opcjonalnie)
05 /
Stałe testowanie i optymalizacje (opcjonalnie)

Stale ulepszamy Twoją stronę internetową. Szukamy szans na wzrost sprzedaży i walidujemy hipotezy (np. za pomocą testów A/B).

Stworzymy dobrze sprzedający design, dopasowany do Twojej technologii

Przeprowadzamy badania, identyfikujemy problemy, przez które ucieka Ci konwersja
i znajdujemy szanse na wzrost

Sukces każdej optymalizacji zaczyna się od dobrych badań. Bez badań i diagnozy, czyli bez określenia co jest problemem, trudno jest ten problem przezwyciężyć.



To tak jakby lekarz zaczął Cię leczyć bez zdiagnozowania choroby. Nie chciał(a)byś, żeby ktoś leczył Cię w ten sposób, prawda? Twoja strona internetowa też nie najlepiej znosi leczenie (wdrażanie zmian) bez zdiagnozowania problemów. A więc zanim przejdziemy do zmieniania (leczenia) Twojej strony internetowej, przeprowadzamy badania – ilościowe i jakościowe. Poznajemy Twój biznes i stronę internetową, analizujemy zachowania użytkowników, stawiamy hipotezy.

Na podstawie badań dowiadujemy się:

W których miejscach strony występuje najwiecej problemów
Gdzie występują największe szanse na wzrost
Co skłania użytkowników do konwersji, a co powstrzymuje ich przed konwersją
Jakich informacji brakuje użytkownikom podczas wizyty na stronie
Jakie odwiedzający mają obawy i wątpliwości przed dokonaniem konwersji
Co trzeba dodać do strony, aby zwiększyć jasność, klarowność i wiarygodność, zmniejszyć tarcie i dystrakcję, poprawić komunikację wartości

Case studies

01 /
2 000 000 zł dodatkowego przychodu rocznie
dla Ph. Doctor
Jedna z topowych marek kosmetycznych w Polsce zatrudniła nas, aby lepiej rozumieć, które zmiany realnie podnoszą ich konwersję. W ramach usługi full-service CRO przeprowadziliśmy kilkadziesiąt testów A/B. Wprowadzone w sklepie zmiany przyniosły około 2 mln zł dodatkowego przychodu w skali roku.
Przeczytaj case study
02 /
3-krotny wzrost sprzedaży Antykwariatu Grochowskiego po redesignie sklepu
Jeden z największych i najbardziej uznanych antykwariatów w Polsce zgłosił się do nas z problemem niskiej konwersji w sklepie internetowym. Redesign sklepu znacząco zwiększył konwersję, dzięki czemu kampanie marketingowe stały się rentowne. Całość działań wpłynęła na wzrost sprzedaży o ponad 300%.
Przeczytaj case study
03 /
Wzrost miesięcznych przychodów Wideorejestratory24.pl o około 20% rok do roku bez zwiększania wydatków na marketing
Optymalizacja sklepu Wideorejestratory24.pl polega na ciągłym analizowaniu strony, znajdowaniu szans na wzrost sprzedaży, stawianiu hipotez, walidowaniu ich i wdrażaniu zmian, na które mamy dowody, że są dobre. Wszystko to przyczyniło się do systematycznego wzrostu miesięcznych przychodów Wideorejestratory24.pl rok do roku bez zwiększania wydatków na marketing.
Przeczytaj case study

Jak wygląda współpraca z nami?

01 /
Pracujemy w modelu Time & Materials

W koszt usługi wchodzi:

  • Liczba roboczo-godzin naszych specjalistów poświęcona na optymalizację Twojej strony. Na początku współpracy ustalamy ile godzin chcesz poświęcić miesięcznie (lub jednorazowo) na optymalizację Twojej strony. Liczba godzin jest oczywiście elastyczna i możemy ją sobie dostosowywać w razie potrzeb. Co tydzień dostajesz od nas raport z liczbą przepracowanych godzin.
  • Koszt narzędzi do testów i badań.
02 /
Masz stały dostęp do informacji, o tym: co, jak i dlaczego robimy oraz jakie Ci to przynosi korzyści

Stategię, plan działań i szczegółową dokumentację efektów naszej pracy oraz status i opis wszystkich zadań, badań, testów i wdrożeń widzisz live, w Notion. Skuteczne planowanie, zarządzanie obserwacjami i pomysłami, priorytetyzacja oraz organizacja pracy to nasze oczko w głowie. Dlatego stworzyliśmy autorski szablon w Notion dopasowany do potrzeb projektów CRO.

03 /
Co tydzień otrzymujesz od nas podsumowanie mailowe z najważniejszymi informacjami

Z maila dowiadujesz się co dokładnie wykonaliśmy i jakie efekty wniosło to do Twojego biznesu.

04 /
Co tydzień widzimy się na spotkaniu online

Podczas spotkania rozmawiamy o wykonanych działaniach, omawiamy plan na kolejne tygodnie i odpowiadamy na pytania.

05 /
Umowę podpisujemy na czas nieokreślony z 30 dniowym okresem wypowiedzenia bez konieczności podawania przyczyny

Utrzymujemy klientów jakością i efektami naszej pracy, a nie długimi umowami.
Jeśli z jakiegokolwiek powodu wyrazisz chęć zakończenia współpracy – rozstania są bezproblemowe.

06 /
Dowozimy największą wartość w jak najkrótszym czasie

Skupiamy się na działaniach, które przyniosą Ci najwięcej kasy. Załóżmy, że podczas analizy zauważyliśmy, że najwięcej kasy ucieka Ci na poziomie koszyka. To jest dla nas priorytet. Nie robimy rozbudowanego 100-stronnicowego audytu z analizą wszystkich podstron, którego i tak nie chce Ci się czytać. Zamiast tego skupiamy się na tym, żeby naprawić konwersję w Twoim koszyku. Potem ustalamy kolejny priorytet. Tak, aby dowozić dla Ciebie jak najwięcej wartości w jak najkrótszym czasie.

Zobacz co mówią
o nas Klienci

Zacznij współpracę z nami i wdrażaj zmiany, które przynoszą realny wzrost sprzedaży

Wypełnij i wyślij formularz, a Michał, współwłaściciel Digispot, skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin.

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.