Usterka.pl – audyt CRO

Audyt CRO&UX
Optymalizacja konwersji i testowanie A/B
Usterka.pl – audyt CRO
Klient

Usterka.pl

Usterka.pl to najlepiej oceniana sieć serwisowa w Polsce, oferująca usługi takie jak naprawa pralek, lodówek, czy wycieków pod zlewem. Firma powstała w odpowiedzi na trudności w znalezieniu rzetelnych fachowców (hydraulików, elektryków, złotych rączek, itp.) na mocno nieuregulowanym i podatnym na nadużycia rynku. Usterka.pl zrealizowała już ponad 300 000 zleceń w całym kraju i zatrudnia, zależnie od sezonu, od 150 do 200 osób.

Cel

Optymalizacja konwersji platformy

Mateusz, CEO Usterka.pl, poszukiwał specjalistów od optymalizacji konwersji, aby poprawić kluczowe metryki platformy. W trakcie researchu trafił na Digispot i zgłosił się do nas z prośbą o audyt platformy pod kątem konwersji. Celem Klienta było:

  1. Zamienianie większej liczby odwiedzających w leadów i klientów
  2. Zwiększenie konwersji z ruchu z Google Ads (z wyszukiwań takich jak „hydraulik Warszawa”, „naprawa pralki Warszawa”)
  3. Zdefiniowanie i wyeliminowanie wąskich gardeł, zdobycie wniosków, co można poprawić na platformie
Nasze działania

Audyt CRO

W ramach audytu:

  1. Przeprowadziliśmy wywiad biznesowy, aby lepiej poznać biznes Usterka.pl i klientów marki (ich chatakterystykę, problemy, motywacje, bóle).
  2. Przeprowadziliśmy ankiety i wywiad z działem obsługi klienta, aby zidentyfikować najczęściej powtarzające się obawy i wątpliwości potencjalnych klientów.
  3. Wykonaliśmy analizę ilościową, aby dowiedzieć się, w których miejscach ścieżki zakupowej występuje najwiecej problemów i gdzie występują największe szanse na wzrost.
  4. Przeprowadziliśmy analizy jakościowe, aby zidentyfikować jak można zwiększyć jasność, klarowność i wiarygodność, zmniejszyć tarcie i dystrakcję, poprawić komunikację wartości.
  5. Opracowaliśmy przejrzysty raport z listą problemów, przez które biznes traci pieniądze, rozwiązaniami tych probmlemów, pełnym kontekstem i wyjaśnieniami orazz kalorycznymi i konkretnymi rekomendacjami i hipotezami – co jest do wdrożenia natychmiast, a co należy dodatkowo przetestować i zwalidować.
  6. Zmapowaliśmy priorytety i stworzyliśmy roadmapę optymalizacji platformy na kolejne miesiące.
  7. Opracowaliśmy plan kolejnych działań (m.in. plan programu testów A/B)

Co dalej po audycie CRO?

Po wykonaniu audytu, wspólnie z Klientem, zabraliśmy się za realizację kolejnych działań z przygotowanej przez nas roadmapy.

Pamiętaj – audyt to proces, a nie cel sam w sobie. Audyt stawia silny fundament i dostarcza mnóstwa cennych wniosków, natomiast nigdy nie powinieneś się na nim zatrzymywać. Prawidłowa optymalizacja produktów cyfrowych pod kątem konwersji to cykliczny proces obejmujący research, stawianie hipotez, tworzenie prototypów, testowanie, analizowanie i ciągłe udoskonalanie. Żaden produkt cyfrowy nigdy nie jest w pełni „skończony”.

Chcesz dowiedzieć się gdzie i dlaczego ucieka konwersja na Twojej stronie internetowej?

Zamów audyt CRO

Więcej case studies

01 /
Klient Ph.Doctor Ph.Doctor to jedna z topowych polskich marek kosmetycznych stworzona przez dermatolog, dr Ninę Wiśniewską. Podczas tworzenia swoich kosmetyków, Ph.Doctor kieruje się wiedzą medyczną o skórze oraz najnowszymi badaniami z zakresu składników kosmetycznych. Celem marki jest projektowanie...
Przeczytaj case study
02 /
Klient Mamabrum Mamabrum to sklep internetowy, specjalizujący się w sprzedaży zabawek, wózków, akcesoriów oraz innych produktów dla dzieci. Sklep oferuje szeroki wybór starannie dobranych artykułów, aby sprostać potrzebom i oczekiwaniom rodziców. Ich oferta skierowana jest głównie do rodzin...
Przeczytaj case study
03 /
Wyzwanie Optymalizacja drzewka kategorii W jednym ze sklepów z roślinami, dekoracjami i akcesoriami ogrodowymi zidentyfikowaliśmy, że budowa drzewka kategorii może powodować problemy w odnajdywaniu produktów. Sklep miał bogaty i szeroki asortyment, przez co cała struktura była nieco skomplikowana....
Przeczytaj case study