Pozycjonowanie stron internetowych

Robimy data-driven SEO, które zwiększa nie tylko widoczność, ale również Twoje wyniki biznesowe

Pozycjonując strony internetowe, skupiamy się na optymalizacjach, które realnie podnoszą Twoje wyniki biznesowe (a nie jedynie wykresy widoczności). Nasz proces SEO polega na dokładnej i dogłębnej analizie obecnej sytuacji, postawieniu diagnozy i wypisaniu recepty dopasowanej do problemów i szans na wzrost konkretnego biznesu. A nie na ślepym działaniu w oparciu o checklisty SEO, w oderwaniu od Twojej indywidualnej sytuacji. 

Na bieżąco śledzimy zmiany i nowości w algorytmie Google (m.in. AI Overview) i nieustannie testujemy różne rozwiązania, aby weryfikować co realnie działa, a co nie. Dzięki temu strony internetowe naszych Klientów pozostają na czołowych pozycjach, przyciągają coraz więcej użytkowników i zwiększają ich zyski.

Robiliśmy SEO m.in. w tych biznesach:

Kiedy Klienci zwracają się do nas z zapytaniem o pozycjonowanie stron www?

Agencja, z którą pracują obecnie, jest mało zaangażowana. Specjaliści, którzy ich obsługują prowadzą też kilkanaście innych projektów, przez co nie mają czasu, aby dobrze zająć się pozycjonowaniem ich strony internetowej.

Freelancer, z którym obecnie pracują jest mało dyspozycyjny i jakość jego pracy cały czas spada.

Czują, że dotychczasowe działania SEO, poza wzrostem widoczności na wykresach, nie przynoszą im realnej wartości w postaci dodatkowych przychodów.

Potrzebują ekspertów, którzy patrzą na SEO w ujęciu długoterminowym, na bieżąco śledzą zmiany i nowości w algorytmie Google (m.in. AI Overview) i nieustannie testują różne rozwiązania, aby weryfikować co realnie działa, a co nie.

AI Overview zmienia zasady gry w SEO. Czy Twoja strona jest na to gotowa?

Wzrost widoczności jest bez znaczenia, jeśli nie przekłada się na realizację celów.
Mateusz Gryglik
Specjalista SEO w Digispot

Search Generative Experience (AI Overview) zrewolucjonizuje SEO, integrując zaawansowane możliwości sztucznej inteligencji w wynikach wyszukiwania. Dzięki AI Overview, użytkownicy będą otrzymywać bardziej trafne i spersonalizowane odpowiedzi, co zmieni sposób, w jaki strony www muszą optymalizować swoje treści. Tradycyjne techniki SEO, takie jak keyword stuffing, stają się mniej skuteczne, na rzecz treści wysokiej jakości i autentycznej wartości dla użytkownika.

Niestety, wiele agencji SEO ignoruje AI Overview, co może prowadzić do znacznego spadku wejść na stronę z wyników organicznych. Strony, które nie dostosują się do nowych standardów, zostaną wyprzedzone przez te, które to zrobią. Firmy mogą stracić ruch organiczny, co przełoży się na niższe przychody.

W Digispot jesteśmy na bieżąco z najnowszymi zmianami w algorytmie Google i technologiami, w tym z AI Overview. Dzięki nam Twoja strona pozostanie na czołowych pozycjach, przyciągając więcej użytkowników i zwiększając Twoje zyski.

AI Overview – o czym musisz pamiętać?

  • AI Overview zdaje się działać na zupełnie innych czynnikach rankingowych niż obecne SEO. Wygląda na to jakby AI Overview miało zupełnie osobny index w Google.
  • Długie treści SEO mogą stracić na wartości. W dobie AI Overview coraz bardziej będzie liczyć się krótka treść odpowiadająca na intencje użytkownika.
  • Analityczne podejście. Odpowiedni proces badania intencji zapytań będzie kluczowy.
  • W AI Overview pojawia się sporo wyników z YouTube! Warto to mieć z tyłu głowy, bo być może za chwile same treści nie będą wystarczające.
  • AI Overview wyraźnie preferuje lżejsze / szybsze strony – to bardzo ważny punkt. Wydaje się, że AI Overview jest dużym obciążeniem dla Google, dlatego każdy bajt mniej może mieć tu znaczenie. Korzystanie z ciężkich builderów typu Elementor czy Divi, może być ryzykowne.

Zobacz co mówią
o nas Klienci

Jak wygląda współpraca z nami?

01 /
Pracujemy w modelu Time & Materials

W koszt usługi wchodzi:

  • Liczba roboczo-godzin naszych specjalistów poświęcona na pozycjonowanie Twojej strony internetowej. Na początku współpracy ustalamy ile godzin chcesz poświęcić miesięcznie na optymalizację SEO. Liczba godzin jest oczywiście elastyczna i możemy ją sobie dostosowywać w razie potrzeb. Co tydzień dostajesz od nas raport z liczbą przepracowanych godzin.
  • Koszt pozyskiwania linków.
02 /
Masz stały dostęp do informacji, o tym: co, jak i dlaczego robimy oraz jakie Ci to przynosi korzyści

Stategię, plan działań i szczegółową dokumentację efektów naszej pracy oraz status i opis wszystkich zadań, badań, testów i wdrożeń widzisz live, w Notion. Skuteczne planowanie, zarządzanie obserwacjami i pomysłami, priorytetyzacja oraz organizacja pracy to nasze oczko w głowie. Dlatego stworzyliśmy autorski szablon w Notion dopasowany do potrzeb naszych projektów.

03 /
Co tydzień otrzymujesz od nas podsumowanie mailowe z najważniejszymi informacjami

Z maila dowiadujesz się co dokładnie wykonaliśmy i jakie efekty wniosło to do Twojego biznesu.

04 /
Co tydzień widzimy się na spotkaniu online

Podczas spotkania rozmawiamy o wykonanych działaniach, omawiamy plan na kolejne tygodnie i odpowiadamy na pytania.

05 /
Umowę podpisujemy na czas nieokreślony z 30 dniowym okresem wypowiedzenia bez konieczności podawania przyczyny

Utrzymujemy klientów jakością i efektami naszej pracy, a nie długimi umowami.
Jeśli z jakiegokolwiek powodu wyrazisz chęć zakończenia współpracy – rozstania są bezproblemowe.

06 /
Dowozimy największą wartość w jak najkrótszym czasie

Zależy nam na wnoszeniu dodatkowych przychodów do Twojego biznesu, a nie jedynie na odhaczaniu punktów z checklisty i zwiększaniu widoczności, które nie ma przełożenia na sprzedaż. Skupiamy się na działaniach, które przyniosą Ci najwięcej wartości. 

Wprowadź do swojego biznesu data-driven SEO, które realnie przekłada się na realizację Twoich celów.

Wypełnij i wyślij formularz, a Michał, współwłaściciel Digispot, skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin.

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.