Zobacz najnowsze posty
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Optymalizacja współczynnika konwersji e-commerce – co to jest CRO?
Czym jest optymalizacja współczynnika konwersji e-commerce (CRO)? Optymalizacja konwersji w sklepach internetowych to działania, które mają na celu zamienienie większej liczby odwiedzających w kupujących. Mówiąc […]
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Redesign sklepu internetowego – czy to dobry pomysł?
Planujesz redesign swojego sklepu internetowego lub jesteś w jego trakcie? Prawdopodobnie chcesz zwiększyć sprzedaż i uważasz, że radykalne przeprojektowanie interfejsu jest dobrym rozwiązaniem. Mam złe […]
Case studies autor: digispot
Case study: usunięcie dystraktora zwiększa sprzedaż o 13%
Projekt: optymalizacja współczynnika konwersji e-commerce #CRO Klient: sklep internetowy z asortymentem medycznym Krok 1. Zebranie informacji i znalezienie problemów, które mogą obniżać współczynnik konwersji Źródła […]
Case studies autor: digispot
Case study: jak dodanie komunikatu o gwarancji bezpiecznego pakowania zwiększyło sprzedaż Ubierzchoinke.pl o 21%
Projekt: optymalizacja współczynnika konwersji e-commerce #CRO Klient: Ubierzchoinke.pl – sklep internetowy z ręcznie malowanymi bombkami świątecznymi Krok 1. Zebranie informacji i znalezienie problemów, które mogą […]
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Jak poprawić wyniki i konwersje Twoich kampanii marketingowych nie zaglądając do panelu Google Ads ani Facebook Ads? (tak, dobrze przeczytałeś_łaś)
Jak poprawić wyniki reklam? Intuicyjną odpowiedzią na to pytanie jest “Trzeba zoptymalizować reklamy”. Jest to oczywiście prawidłowe podejście do sprawy. Co jednak w przypadku, gdy […]