Częściej się mylisz, niż masz rację – artykuł dla Marketer+
Częściej się mylisz, niż masz rację.
(jeśli chodzi o optymalizację stron internetowych)
Wiem, trudne do przełknięcia. Ale mam na to dane:
➡️ Tylko około 10% testowanych zmian w platformach Airbnb, Booking i Netflix istotnie statystycznie poprawia metryki, które miały być usprawnione.
➡️ Średnio jedynie około 20% pomysłów, które mają na celu podnieść wyniki biznesowe stron internetowych, przynosi oczekiwane rezultaty.
Naturalnie nasuwa się zatem pytanie – skoro tak często się mylimy, jak upewniać się, że to, co zmieniamy na stronie rzeczywiście działa?
Opowiadam o tym w najnowszym wydaniu Marketer+.
Z mojego tekstu dowiesz się:
🟢 jak podejmować lepsze decyzje związane ze zmianami na stronie internetowej,
🟢 jak ograniczyć wdrażanie słabych pomysłów,
🟢 co wpływa na współczynnik konwersji,
🟢 czy korelacja zawsze oznacza przyczynowość.
Link do najnowszego magazynu Marketer+ TUTAJ.
Znajdziesz go także w Empikach.