31-12-2024
Badania UX/CRO
Optymalizacja konwersji i testowanie A/B

Częściej się mylisz, niż masz rację – artykuł dla Marketer+

Częściej się mylisz, niż masz rację – artykuł dla Marketer+

Częściej się mylisz, niż masz rację.

(jeśli chodzi o optymalizację stron internetowych)

Wiem, trudne do przełknięcia. Ale mam na to dane:

➡️ Tylko około 10% testowanych zmian w platformach Airbnb, Booking i Netflix istotnie statystycznie poprawia metryki, które miały być usprawnione.

➡️ Średnio jedynie około 20% pomysłów, które mają na celu podnieść wyniki biznesowe stron internetowych, przynosi oczekiwane rezultaty.

Naturalnie nasuwa się zatem pytanie – skoro tak często się mylimy, jak upewniać się, że to, co zmieniamy na stronie rzeczywiście działa?

Opowiadam o tym w najnowszym wydaniu Marketer+.

Z mojego tekstu dowiesz się:
🟢 jak podejmować lepsze decyzje związane ze zmianami na stronie internetowej,
🟢 jak ograniczyć wdrażanie słabych pomysłów,
🟢 co wpływa na współczynnik konwersji,
🟢 czy korelacja zawsze oznacza przyczynowość.

Link do najnowszego magazynu Marketer+ TUTAJ.

Znajdziesz go także w Empikach.