13-03-2025
Optymalizacja konwersji i testowanie A/B

„Dlaczego większość redesignów kończy się niepowodzeniem” – nowy artykuł dla E-commerce w Praktyce

„Dlaczego większość redesignów kończy się niepowodzeniem” – nowy artykuł dla E-commerce w Praktyce

Właśnie ukazało się nowe wydanie E-commerce w Praktyce z moim nazwiskiem na okładce. 🎉

Jeśli kiedyś przeprowadzałeś_łaś redesign sklepu internetowego lub zastanawiasz się nad radykalnym przeprojektowaniem swojej strony, leć do Empiku po swój egzemplarz EwP i przeczytaj mój artykuł.

Dowiesz się z niego:
➡️ dlaczego większość redesignów sklepów internetowych kończy się niepowodzeniem,
➡️ jak jeden z topowych sklepów internetowych wydał miliony na rewolucyjną przebudowę interfejsu, po czym jego sprzedaż spadła,
➡️ kiedy robić w swoim e-commerce rewolucję, a kiedy – ewolucję,

Brzmi ciekawie? Zajrzyj do Empiku lub kup nowe EwP tutaj i zacznij skuteczniej ulepszać swój sklep.

📩 A jeśli już przeczytałeś_łaś mój tekst – koniecznie do mnie napisz i daj znać, co o nim myślisz!