Blog

08-04-2024 Optymalizacja konwersji i testowanie A/B

“Najlepsze praktyki” nie zawsze są najlepsze. Jak z głową podejść do optymalizacji sklepu internetowego

Optymalizacja konwersji i testowanie A/B

Jak nie optymalizować sklepu internetowego? Dobra vs zła optymalizacja sklepu.

Artykuł pierwotnie ukazał się w numerze 02/2023 magazynu DIGITAL NOW! Jeśli prowadzisz biznes e-commerce, na pewno wprowadzasz w swoim sklepie zmiany. Zmieniasz wygląd strony głównej czy układ karty produktu. Chcesz...
Adrian Jaskulski Współwłaściciel Digispot
Optymalizacja konwersji i testowanie A/B

Szukam agencji UX / CRO do optymalizacji sklepu internetowego: audyt, abonament czy rozliczenie od efektu – co wybrać?

Optymalizacja sklepu internetowego to jedno z podstawowych działań, które powinno znajdować się w strategii Twojego e-commerce. Żeby Twój sklep zarabiał więcej z każdej osoby, która go odwiedza, niezbędne będzie zainwestowanie...
Adrian Jaskulski Współwłaściciel Digispot
Optymalizacja konwersji i testowanie A/B

UX a CRO – jakie są różnice? Dlaczego sklepy internetowe powinny inwestować również w CRO?

Kiedy mówimy o optymalizacji sklepu internetowego, często pojawiają się dwa terminy: UX (User Experience, czyli doświadczenie użytkownika) i CRO (Conversion Rate Optimization, optymalizacja wskaźnika konwersji).  UX i CRO, chociaż są...
Adrian Jaskulski Współwłaściciel Digispot
Optymalizacja konwersji i testowanie A/B

Model 7K. Poznaj 7 czynników, które wpływają na konwersję w e-commerce.

W tym artykule opiszę 7 czynników, które wpływają na konwersję w e-commerce. Dowiesz się z niego jak przeprowadzić eskpercką analizę sklepu internetowego, żeby znaleźć potencjalne problemy, przez które możesz tracić...
Adrian Jaskulski Współwłaściciel Digispot

Conversion Copywriting w e-commerce – 14 zasad pisania tekstów, które sprzedają

Czasem zmiana lub dodanie kilku słów na stronie Twojego sklepu internetowego może przynieść Ci dodatkowe dziesiątki tysięcy przychodu. W Twoim sklepie internetowym może znajdować się sporo tekstów, które obniżają konwersję....
Adrian Jaskulski Współwłaściciel Digispot
Optymalizacja konwersji i testowanie A/B

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym bez zwiększania ruchu?

Jeśli zajmujesz się e-commerce, nie jest dla Ciebie tajemnicą, że pozyskiwanie ruchu jest coraz droższe. Koszt kliknięcia w reklamę rośnie, a w branży zaczyna powoli umierać paradygmat reklam jako jedynego...
Adrian Jaskulski Współwłaściciel Digispot
Optymalizacja konwersji i testowanie A/B

Redesign sklepu internetowego – czy to dobry pomysł?

Planujesz redesign swojego sklepu internetowego lub jesteś w jego trakcie? Prawdopodobnie chcesz zwiększyć sprzedaż i uważasz, że radykalne przeprojektowanie interfejsu jest dobrym rozwiązaniem. Mam złe wieści. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że...
Adrian Jaskulski Współwłaściciel Digispot
Optymalizacja konwersji i testowanie A/B

Jak poprawić wyniki i konwersje Twoich kampanii marketingowych nie zaglądając do panelu Google Ads ani Facebook Ads? (tak, dobrze przeczytałeś_łaś)

Jak poprawić wyniki reklam?  Intuicyjną odpowiedzią na to pytanie jest “Trzeba zoptymalizować reklamy”. Jest to oczywiście prawidłowe podejście do sprawy. Co jednak w przypadku, gdy Twoje reklamy są już dobrze...
Adrian Jaskulski Współwłaściciel Digispot

Co to jest UX? Poznaj podstawowe zasady User Experience.

User Experience (UX) - definicja User Experience to ogół wrażeń i emocji jakie odczuwa użytkownik podczas korzystania ze sklepu internetowego, strony, aplikacji, programu lub innego (również offline’owego) produktu.  Projektowanie UX...
Adrian Jaskulski Współwłaściciel Digispot