„Jak zwiększać sprzedaż dzięki optymalizacji copywritingu?” – artykuł Adriana Jaskulskiego w najnowszym EwP
Czasem zmiana, dodanie lub usunięcie kilku słów ze strony internetowej może zauważalnie podnieść konwersję.
W najnowszym numerze E-commerce w Praktyce piszę o tym, jak zwiększać sprzedaż, dzięki optymalizacji tekstów i mikrotekstów.
Przedstawiam 12 konkretnych scenariuszy testowania copywritingu, które przyczyniły się do zmniejszania liczby porzuceń koszyka, poprawy komunikacji USP, optymalizacji kart produktu i stron kategorii.
Z artykułu dowiesz się:
🟢 jak sprawdzać, czy teksty w e-sklepie są zrozumiałe i atrakcyjne dla klientów,
🟢 jak oceniać, które wersja tekstu jest lepsza,
🟢 jak podejmować decyzje dotyczące tekstów i value proposition w e-commerce na podstawie danych.
Nowy numer EwP z moim tekstem możesz kupić online (link) oraz w Empikach.