Zobacz, co przygotowaliśmy dla Ciebie na naszym blogu.

Zobacz najnowsze posty

27.10.2022

Case studies autor: Adrian Jaskulski

Case study: jak dodanie komunikatu o gwarancji bezpiecznego pakowania zwiększyło sprzedaż Ubierzchoinke.pl o 21%

Projekt: optymalizacja współczynnika konwersji e-commerce #CRO Klient: Ubierzchoinke.pl – sklep internetowy z ręcznie malowanymi bombkami świątecznymi Krok 1. Zebranie informacji i znalezienie problemów, które mogą […]

Przeczytaj
06.10.2022

Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski

Jak poprawić wyniki i konwersje Twoich kampanii marketingowych nie zaglądając do panelu Google Ads ani Facebook Ads? (tak, dobrze przeczytałeś_łaś)

Jak poprawić wyniki reklam?  Intuicyjną odpowiedzią na to pytanie jest “Trzeba zoptymalizować reklamy”. Jest to oczywiście prawidłowe podejście do sprawy. Co jednak w przypadku, gdy […]

Przeczytaj
29.09.2022

Case studies autor: Adrian Jaskulski

Jak w rok zwiększyliśmy sprzedaż w pierwszym kwartale o ponad 100%? Zobacz case study optymalizacji współczynnika konwersji Jelly bag.

Jelly bag to polska marka D2C sprzedająca damskie torebki. W trakcie kilkunastu miesięcy pracy nad optymalizacją współczynnika konwersji w sklepie Jelly bag wprowadziliśmy dziesiątki zmian […]

Przeczytaj
15.04.2022

Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski

Google Optimize – co to jest? Jak przeprowadzić test A/B?

Testy A/B kojarzą się wielu marketerom i przedsiębiorcom głównie z email marketingiem.  Często ograniczają się oni jedynie do testowania tytułów i treści maili oraz pop-upów […]

Przeczytaj
11.04.2022

Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski

Co to jest UX? Poznaj podstawowe zasady User Experience.

User Experience (UX) – definicja User Experience to ogół wrażeń i emocji jakie odczuwa użytkownik podczas korzystania ze sklepu internetowego, strony, aplikacji, programu lub innego […]

Przeczytaj