Zobacz, co przygotowaliśmy dla Ciebie na naszym blogu.
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Co to jest UX? Poznaj podstawowe zasady User Experience.
User Experience (UX) – definicja User Experience to ogół wrażeń i emocji jakie odczuwa użytkownik podczas korzystania ze sklepu internetowego, strony, aplikacji, programu lub innego (również offline’owego) produktu. UX to również odczucia jakie masz w momencie czytania tego artykułu. Podziel się nimi w komentarzu po przeczytaniu 😉 Projektowanie UX to tworzenie stron internetowych (i innych […]
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Google Optimize – co to jest? Jak przeprowadzić test A/B?
Testy A/B kojarzą się wielu marketerom i przedsiębiorcom głównie z email marketingiem. Często ograniczają się oni jedynie do testowania tytułów i treści maili oraz pop-upów pozyskujących adresy mailowe. Otóż można testować również różne wersje stron internetowych. Może to przynieść naprawdę niesamowite rezultaty dla Twojego biznesu. Z tego wpisu dowiesz się jak przeprowadzać testy A/B i […]
Zobacz najnowsze posty
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Redesign sklepu internetowego – czy to dobry pomysł?
Planujesz redesign swojego sklepu internetowego lub jesteś w jego trakcie? Prawdopodobnie chcesz zwiększyć sprzedaż i uważasz, że radykalne przeprojektowanie interfejsu jest dobrym rozwiązaniem. Mam złe […]
Case studies autor: Adrian Jaskulski
Case study: usunięcie dystraktora zwiększa sprzedaż o 23%
Projekt: optymalizacja współczynnika konwersji e-commerce #CRO Klient: sklep internetowy z asortymentem medycznym Krok 1. Zebranie informacji i znalezienie problemów, które mogą obniżać współczynnik konwersji Źródła […]
Case studies autor: Adrian Jaskulski
Case study: jak informacje o dostawie na następny dzień i pokazanie opinii podniosły współczynnik konwersji w sklepie internetowym o 42%
Projekt: optymalizacja współczynnika konwersji e-commerce #CRO Klient: sklep internetowy z jednorazowymi artykułami medycznymi Krok 1. Zebranie informacji i znalezienie problemów, które mogą obniżać sprzedaż Źródła […]
Case studies autor: Adrian Jaskulski
Case study: jak dodanie komunikatu o gwarancji bezpiecznego pakowania zwiększyło sprzedaż Ubierzchoinke.pl o 21%
Projekt: optymalizacja współczynnika konwersji e-commerce #CRO Klient: Ubierzchoinke.pl – sklep internetowy z ręcznie malowanymi bombkami świątecznymi Krok 1. Zebranie informacji i znalezienie problemów, które mogą […]
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Jak poprawić wyniki i konwersje Twoich kampanii marketingowych nie zaglądając do panelu Google Ads ani Facebook Ads? (tak, dobrze przeczytałeś_łaś)
Jak poprawić wyniki reklam? Intuicyjną odpowiedzią na to pytanie jest “Trzeba zoptymalizować reklamy”. Jest to oczywiście prawidłowe podejście do sprawy. Co jednak w przypadku, gdy […]