Zobacz, co przygotowaliśmy dla Ciebie na naszym blogu.
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Co to jest UX? Poznaj podstawowe zasady User Experience.
User Experience (UX) – definicja User Experience to ogół wrażeń i emocji jakie odczuwa użytkownik podczas korzystania ze sklepu internetowego, strony, aplikacji, programu lub innego (również offline’owego) produktu. UX to również odczucia jakie masz w momencie czytania tego artykułu. Podziel się nimi w komentarzu po przeczytaniu 😉 Projektowanie UX to tworzenie stron internetowych (i innych […]
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Google Optimize – co to jest? Jak przeprowadzić test A/B?
Testy A/B kojarzą się wielu marketerom i przedsiębiorcom głównie z email marketingiem. Często ograniczają się oni jedynie do testowania tytułów i treści maili oraz pop-upów pozyskujących adresy mailowe. Otóż można testować również różne wersje stron internetowych. Może to przynieść naprawdę niesamowite rezultaty dla Twojego biznesu. Z tego wpisu dowiesz się jak przeprowadzać testy A/B i […]
Zobacz najnowsze posty
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Model 7K. Poznaj 7 czynników, które wpływają na współczynnik konwersji e-commerce.
Chcesz zwiększyć konwersję sklepu i sprzedawać więcej bez podnoszenia wydatków na reklamy? Jedną z pierwszych rzeczy, które powinieneś_nnaś zrobić (lub zlecić zewnętrznej firmie) jest analiza […]
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Conversion Copywriting w e-commerce – 14 zasad pisania tekstów, które sprzedają
Czasem zmiana lub dodanie kilku słów na stronie Twojego sklepu internetowego może przynieść Ci dodatkowe dziesiątki tysięcy przychodu. W Twoim sklepie internetowym może znajdować się […]
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Copywriting w e-commerce – jak pisać, żeby klienci chcieli kupować w Twoim sklepie internetowym?
Z tego artykułu dowiesz się: jakie są 2 najczęstsze błędy w copywritingu w e-commerce, co to są mikro-teksty i dlaczego są tak istotne, jak zidentyfikować […]
Strategia e-commerce autor: Adrian Jaskulski
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym bez zwiększania ruchu?
Jeśli zajmujesz się e-commerce, nie jest dla Ciebie tajemnicą, że pozyskanie ruchu z Google Ads jest coraz droższe. Koszt kliknięcia w reklamę rośnie, a w […]
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Optymalizacja współczynnika konwersji e-commerce – co to jest CRO?
Czym jest optymalizacja współczynnika konwersji e-commerce (CRO)? Optymalizacja konwersji w sklepach internetowych to działania, które mają na celu zamienienie większej liczby odwiedzających w kupujących. Mówiąc […]