Zobacz najnowsze posty

05.07.2023

Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski

Szukam agencji UX / CRO do optymalizacji sklepu internetowego: audyt, abonament czy rozliczenie od efektu – co wybrać?

Optymalizacja sklepu internetowego to jedno z podstawowych działań, które powinno znajdować się w strategii Twojego e-commerce. Żeby Twój sklep zarabiał więcej z każdej osoby, która […]

Przeczytaj
21.06.2023

Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski

UX a CRO – jakie są różnice? Dlaczego sklepy internetowe powinny inwestować również w CRO?

Kiedy mówimy o optymalizacji sklepu internetowego, często pojawiają się dwa terminy: UX (User Experience, czyli doświadczenie użytkownika) i CRO (Conversion Rate Optimization, optymalizacja wskaźnika konwersji).  […]

Przeczytaj
07.06.2023

Case studies autor: digispot

Case Study CRO: 2 “zwycięskie” testy A/B dla polskiej marki kosmetycznej

Projekt: optymalizacja konwersji e-commerce #CRO Klient: Ph.Doctor – polska marka kosmetyków stworzona przez dermatolog dr Ninę Wiśniewską. Sklep internetowy Ph.Doctor odnotowuje około 170 000 sesji […]

Przeczytaj
18.05.2023

Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski

Testy A/B w e-commerce: czym są i co możesz dzięki nim osiągnąć?

Czym są testy A/B? Testy A/B polegają na równoczesnym prezentowaniu dwóch różnych wersji tej samej strony. Połowa odwiedzających widzi wersję A, druga połowa – wersję […]

Przeczytaj
17.05.2023

Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski

Jak wybrać agencję CRO: przewodnik dla e-commerce

Optymalizacja wskaźnika konwersji (CRO) jest nieodzownym elementem strategii każdego e-commerce, który chce zamieniać więcej odwiedzających w kupujących i zwiększać sprzedaż bez wydawania więcej na reklamy. […]

Przeczytaj