Zobacz, co przygotowaliśmy dla Ciebie na naszym blogu.

Zobacz najnowsze posty

28.11.2022

Strategia e-commerce autor: Adrian Jaskulski

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym bez zwiększania ruchu?

Jeśli zajmujesz się e-commerce, nie jest dla Ciebie tajemnicą, że pozyskanie ruchu z Google Ads jest coraz droższe. Koszt kliknięcia w reklamę rośnie, a w […]

Przeczytaj
14.11.2022

Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski

Optymalizacja współczynnika konwersji e-commerce – co to jest CRO?

Czym jest optymalizacja współczynnika konwersji e-commerce (CRO)? Optymalizacja konwersji w sklepach internetowych to działania, które mają na celu zamienienie większej liczby odwiedzających w kupujących.  Mówiąc […]

Przeczytaj
11.11.2022

Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski

Redesign sklepu internetowego – czy to dobry pomysł?

Planujesz redesign swojego sklepu internetowego lub jesteś w jego trakcie? Prawdopodobnie chcesz zwiększyć sprzedaż i uważasz, że radykalne przeprojektowanie interfejsu jest dobrym rozwiązaniem. Mam złe […]

Przeczytaj
02.11.2022

Case studies autor: Adrian Jaskulski

Case study: usunięcie dystraktora w sklepie internetowym zwiększa sprzedaż o 23%

Projekt: optymalizacja współczynnika konwersji e-commerce #CRO Klient: sklep internetowy z asortymentem medycznym Krok 1. Zebranie informacji i znalezienie problemów, które mogą obniżać współczynnik konwersji Źródła […]

Przeczytaj
28.10.2022

Case studies autor: Adrian Jaskulski

Case study: jak informacje o dostawie na następny dzień i pokazanie opinii podniosły współczynnik konwersji w sklepie internetowym o 42%

Projekt: optymalizacja współczynnika konwersji e-commerce #CRO Klient: sklep internetowy z jednorazowymi artykułami medycznymi Krok 1. Zebranie informacji i znalezienie problemów, które mogą obniżać sprzedaż Źródła […]

Przeczytaj