Zobacz, co przygotowaliśmy dla Ciebie na naszym blogu.

Zobacz najnowsze posty

22.03.2023

Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski

Model 7K. Poznaj 7 czynników, które wpływają na współczynnik konwersji e-commerce.

Chcesz zwiększyć konwersję sklepu i sprzedawać więcej bez podnoszenia wydatków na reklamy?  Jedną z pierwszych rzeczy, które powinieneś_nnaś zrobić (lub zlecić zewnętrznej firmie) jest analiza […]

Przeczytaj
13.12.2022

Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski

Conversion Copywriting w e-commerce – 14 zasad pisania tekstów, które sprzedają

Czasem zmiana lub dodanie kilku słów na stronie Twojego sklepu internetowego może przynieść Ci dodatkowe dziesiątki tysięcy przychodu. W Twoim sklepie internetowym może znajdować się […]

Przeczytaj
13.12.2022

Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski

Copywriting w e-commerce – jak pisać, żeby klienci chcieli kupować w Twoim sklepie internetowym?

Z tego artykułu dowiesz się: jakie są 2 najczęstsze błędy w copywritingu w e-commerce, co to są mikro-teksty i dlaczego są tak istotne, jak zidentyfikować […]

Przeczytaj
28.11.2022

Strategia e-commerce autor: Adrian Jaskulski

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym bez zwiększania ruchu?

Jeśli zajmujesz się e-commerce, nie jest dla Ciebie tajemnicą, że pozyskanie ruchu z Google Ads jest coraz droższe. Koszt kliknięcia w reklamę rośnie, a w […]

Przeczytaj
14.11.2022

Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski

Optymalizacja współczynnika konwersji e-commerce – co to jest CRO?

Czym jest optymalizacja współczynnika konwersji e-commerce (CRO)? Optymalizacja konwersji w sklepach internetowych to działania, które mają na celu zamienienie większej liczby odwiedzających w kupujących.  Mówiąc […]

Przeczytaj