GTM Server-Side

Wdrożenie Google Tag Manager Server-Side

Zadbamy o kompleksowe wdrożenie GTM Server-Side – od audytu analityki, przez konfigurację serwera i kontenera, po testy i optymalizację.

Twoje strona będzie szybsza, a dane bezpieczniejsze i bardziej dokładne niż kiedykolwiek wcześniej. 

Wdrożenie Google Tag Manager Server-Side

Zaufali nam m.in.:

  • Logo firmy 1
  • Logo firmy 2
  • Logo firmy 3
  • Logo firmy 4
  • Logo firmy 5
  • Logo firmy 6
  • Logo firmy 7
  • Logo firmy 8
  • Logo firmy 9
  • Logo firmy 10
  • Logo firmy 11
  • Logo firmy 12
  • Logo firmy 13
  • Logo firmy 14
  • Logo firmy 15
  • Logo firmy 16

Kiedy Klienci zwracają się do nas z zapytaniem o wdrożenie GTM Server-Side?

Chcą zwiększyć jakość i dokładność danych.

Chcą mieć pełniejszy obraz użytkowników i ich zachowań. Nawet jeśli userzy korzystają z AdBlocka lub przeglądarek z zaostrzoną polityką prywatności, GTM SS pozwala odzyskać dane, które normalnie by przepadły.

Chcą przyspieszyć swoją stronę internetową, odciążając przeglądarki użytkowników i eliminując zbędne skrypty client-side.

Nie wiedzą jak technicznie podejść do wdrożenia GTM Server-Side – potrzebują ekspertów, którzy skonfigurują serwer, DNS, kontener i reguły przesyłu danych.

Jak wygląda proces wdrożenia GTM Server-Side?

01 /
Audyt analityki i skryptów

Sprawdzamy, jakie narzędzia i skrypty działają w Twoim serwisie oraz co wpływa na jakość i szybkość danych.

02 /
Dobór środowiska serwerowego

Wybieramy optymalne środowisko, projektujemy architekturę pod kątem wydajności i kosztów.

03 /
Konfiguracja wysyłania danych przez serwer

Tworzymy kontener GTM Server-Side, który po stronie serwera przejmuje wysyłkę danych do narzędzi zewnętrznych.

04 /
Testy i uruchomienie produkcyjne

Testujemy poprawność wdrożenia i integrację z systemami analitycznymi (GA4, Google Ads), a potem wprowadzamy rozwiązanie na serwer produkcyjny.

Wdrożymy GTM Server-Side,
niezależnie od tego z jakiej platformy korzystasz

Case studies

01 /
Jedna z topowych marek kosmetycznych w Polsce zatrudniła nas, aby lepiej rozumieć, które zmiany realnie podnoszą ich konwersję. W ramach usługi full-service CRO przeprowadziliśmy kilkadziesiąt testów A/B. Wprowadzone w sklepie zmiany przyniosły około 2 mln zł dodatkowego przychodu w skali roku.
Przeczytaj case study
02 /
Jeszcze niedawno wszyscy „eksperci” z branży e-commerce trąbili jednym głosem: one-step checkout zwiększy twoją konwersję, bo jest krótszy, ma mniej kroków, itp, itd. Wdrożenie jednokrokowego checkoutu znajdowało się na każdej tak zwanej „checkliście z tipami, jak szybko zwiększyć konwersję w sklepie”. To miało być remedium na porzucone koszyki. Jednak jak to często bywa w świecie trendów i najlepszych praktyk, coś, co jest „must-have” i „rozwiązaniem uniwersalnym”, wcale nie musi działać wszędzie.
Przeczytaj case study
03 /
Optymalizacja sklepu Wideorejestratory24.pl polega na ciągłym analizowaniu strony, znajdowaniu szans na wzrost sprzedaży, stawianiu hipotez, walidowaniu ich i wdrażaniu zmian, na które mamy dowody, że są dobre. Wszystko to przyczyniło się do systematycznego wzrostu miesięcznych przychodów Wideorejestratory24.pl rok do roku bez zwiększania wydatków na marketing.
Przeczytaj case study

Zobacz co mówią
o nas Klienci

Chcesz wdrożyć Google Tag Manager Server-Side?

Wypełnij i wyślij formularz, a Michał, współwłaściciel Digispot, skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin.

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.