Dane zgodnie z prawem – nawet bez zgód.

Wdrożenie Consent Mode

Twoi użytkownicy nie klikają „akceptuję”? Nie szkodzi. Dzięki Consent Mode v2 zbierasz dane zgodnie z prawem i nadal mierzysz skuteczność kampanii w Google Ads i GA4.

Sprawdzimy tagi marketingowe na Twojej stronie. Przeanalizujemy i zoptymalizujemy Twój baner cookie. Wdrożymy Consent Mode zgodnie z wymaganiami RODO i Google. Dzięki czemu dane będą nadal wspierać Twój biznes. Bez chaosu. Bez utraty konwersji. Zgodnie z przepisami.

Wdrożenie Consent Mode

Zaufali nam m.in.:

  • Logo firmy 1
  • Logo firmy 2
  • Logo firmy 3
  • Logo firmy 4
  • Logo firmy 5
  • Logo firmy 6
  • Logo firmy 7
  • Logo firmy 8
  • Logo firmy 9
  • Logo firmy 10
  • Logo firmy 11
  • Logo firmy 12
  • Logo firmy 13
  • Logo firmy 14
  • Logo firmy 15
  • Logo firmy 16

Kiedy Klienci zwracają się do nas z zapytaniem o wdrożenie lub audyt Consent Mode?

Chcą zbierać dane zgodnie z RODO, nie ryzykując kar i utraty reputacji.

Zauważyli, że po instalacji banera z ciasteczkami drastycznie spadła liczba danych w GA4 – chcą to naprawić.

Nie wiedzą, jak połączyć CMP z GTM i Google Analytics, aby dane były zgodne z wyborem użytkownika.

Szukają partnera, który nie tylko wdroży rozwiązanie techniczne, ale zadba też o zgodność prawną i dokładność danych.

Jak działa Consent Mode?

Consent Mode to technologia Google, która dostosowuje sposób działania tagów do wyboru użytkownika w zakresie zgód.

Jeśli użytkownik wyrazi zgodę – dane są zbierane jak zwykle.
Jeśli nie – Google nadal może estymować skuteczność kampanii na podstawie tzw. modelowania danych, bez łamania prywatności.

Dzięki Consent Mode:

  • zachowujesz zgodność z przepisami (RODO, ePrivacy),
  • nie tracisz danych analitycznych ani reklamowych,
  • możesz korzystać z modelowania konwersji w GA4 i Google Ads.

Case studies

01 /
Jedna z topowych marek kosmetycznych w Polsce zatrudniła nas, aby lepiej rozumieć, które zmiany realnie podnoszą ich konwersję. W ramach usługi full-service CRO przeprowadziliśmy kilkadziesiąt testów A/B. Wprowadzone w sklepie zmiany przyniosły około 2 mln zł dodatkowego przychodu w skali roku.
Przeczytaj case study
02 /
Jeszcze niedawno wszyscy „eksperci” z branży e-commerce trąbili jednym głosem: one-step checkout zwiększy twoją konwersję, bo jest krótszy, ma mniej kroków, itp, itd. Wdrożenie jednokrokowego checkoutu znajdowało się na każdej tak zwanej „checkliście z tipami, jak szybko zwiększyć konwersję w sklepie”. To miało być remedium na porzucone koszyki. Jednak jak to często bywa w świecie trendów i najlepszych praktyk, coś, co jest „must-have” i „rozwiązaniem uniwersalnym”, wcale nie musi działać wszędzie.
Przeczytaj case study
03 /
Optymalizacja sklepu Wideorejestratory24.pl polega na ciągłym analizowaniu strony, znajdowaniu szans na wzrost sprzedaży, stawianiu hipotez, walidowaniu ich i wdrażaniu zmian, na które mamy dowody, że są dobre. Wszystko to przyczyniło się do systematycznego wzrostu miesięcznych przychodów Wideorejestratory24.pl rok do roku bez zwiększania wydatków na marketing.
Przeczytaj case study

Wdrożymy Consent Mode,
niezależnie od tego z jakiej platformy korzystasz

Zobacz co mówią
o nas Klienci

Chcesz wdrożyć albo zaudytować Consent Mode na swojej stronie?

Wypełnij i wyślij formularz, a Michał, współwłaściciel Digispot, skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin.

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.