Szkolenia indywidualne z CRO

Poznaj CRO i testy A/B od podstaw, dzięki warsztatom z ekspertami

Dowiedz się, jak realnie zwiększać konwersję na stronie, projektować wartościowe eksperymenty i podejmować decyzje oparte na danych, a nie domysłach.

Szkolenie indywidualne dla Twojego zespołu. Prowadzone przez praktyków. Zdobądź umiejętności, które pozwolą Ci skuteczniej optymalizować stronę internetową.

Poznaj CRO i testy A/B od podstaw, dzięki warsztatom z ekspertami

Zaufali nam m.in.:

  • Logo firmy 1
  • Logo firmy 2
  • Logo firmy 3
  • Logo firmy 4
  • Logo firmy 5
  • Logo firmy 6
  • Logo firmy 7
  • Logo firmy 8
  • Logo firmy 9
  • Logo firmy 10
  • Logo firmy 11
  • Logo firmy 12
  • Logo firmy 13
  • Logo firmy 14
  • Logo firmy 15
  • Logo firmy 16

Szkolenie CRO przygotowaliśmy dla marketerów, e-commerce managerów, właścicieli firm i UX-owców, którzy chcą:

wdrożyć CRO do swojego biznesu i przygotować się do współpracy z agencją lub samodzielnego prowadzenia badań i eksperymentów CRO,

zrozumieć proces optymalizacji konwersji (CRO), dowiedzieć się jak robić dobry research CRO i identyfikować gdzie i dlaczego ucieka konwersja

poprawiać wyniki swoich stron internetowych na bazie danych, nie przeczucia,

jak przeprowadzać skuteczne i wiarygodne testy A/B,

jak walidować swoje pomysły i hipotezy za pomocą innych narzędzi niż testy A/B.

Jak przebiega szkolenie CRO?

01 /
Wprowadzenie do CRO i testów A/B

Dlaczego warto zainwestować w CRO i testować A/B – konkretne i wymowne przykłady.

02 /
Omówienie procesu CRO

Dobra optymalizacja stron internetowych to proces – poznasz jego tajniki.

03 /
Research CRO

Research CRO (czyli badania i analizy) to fundament skutecznej optymalizacji strony – dowiesz się jak identyfikować gdzie i dlaczego tracisz konwersje.

04 /
Walidacja pomysłów i hipotez

Dowiesz się dla kogo są testy A/B i jakie są alternatywne metody testowania.

05 /
Sesja Q&A

Odpowiemy na każde Twoje pytanie i omówimy, jak wdrożyć CRO w Twoim biznesie.

Dlaczego z nami?

Szkolenie prowadzą Adrian i Michał (właściciele Digispot) – praktycy, którzy na co dzień zajmują się CRO w biznesach e-commerce i B2B. Jesteśmy jedyną agencją w Polsce wyspecjalizowaną w CRO, z wieloletnim doświadczeniem.

Średnia ocen właścicieli firm, marketerów i menedżerów e-commerce, którzy skorzystali z naszych szkoleń wynosi 8.8/10.

Case studies

01 /
Jedna z topowych marek kosmetycznych w Polsce zatrudniła nas, aby lepiej rozumieć, które zmiany realnie podnoszą ich konwersję. W ramach usługi full-service CRO przeprowadziliśmy kilkadziesiąt testów A/B. Wprowadzone w sklepie zmiany przyniosły około 2 mln zł dodatkowego przychodu w skali roku.
Przeczytaj case study
02 /
Jeszcze niedawno wszyscy „eksperci” z branży e-commerce trąbili jednym głosem: one-step checkout zwiększy twoją konwersję, bo jest krótszy, ma mniej kroków, itp, itd. Wdrożenie jednokrokowego checkoutu znajdowało się na każdej tak zwanej „checkliście z tipami, jak szybko zwiększyć konwersję w sklepie”. To miało być remedium na porzucone koszyki. Jednak jak to często bywa w świecie trendów i najlepszych praktyk, coś, co jest „must-have” i „rozwiązaniem uniwersalnym”, wcale nie musi działać wszędzie.
Przeczytaj case study
03 /
Optymalizacja sklepu Wideorejestratory24.pl polega na ciągłym analizowaniu strony, znajdowaniu szans na wzrost sprzedaży, stawianiu hipotez, walidowaniu ich i wdrażaniu zmian, na które mamy dowody, że są dobre. Wszystko to przyczyniło się do systematycznego wzrostu miesięcznych przychodów Wideorejestratory24.pl rok do roku bez zwiększania wydatków na marketing.
Przeczytaj case study

Zobacz co mówią
o nas Klienci

Chcesz poznać podstawy CRO?

Wypełnij i wyślij formularz, a Michał, współwłaściciel Digispot, skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin.

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.