Poznaj CRO i testy A/B od podstaw, dzięki warsztatom z ekspertami
Dowiedz się, jak realnie zwiększać konwersję na stronie, projektować wartościowe eksperymenty i podejmować decyzje oparte na danych, a nie domysłach.
Szkolenie indywidualne dla Twojego zespołu. Prowadzone przez praktyków. Zdobądź umiejętności, które pozwolą Ci skuteczniej optymalizować stronę internetową.
Zaufali nam m.in.:
Szkolenie CRO przygotowaliśmy dla marketerów, e-commerce managerów, właścicieli firm i UX-owców, którzy chcą:
wdrożyć CRO do swojego biznesu i przygotować się do współpracy z agencją lub samodzielnego prowadzenia badań i eksperymentów CRO,
zrozumieć proces optymalizacji konwersji (CRO), dowiedzieć się jak robić dobry research CRO i identyfikować gdzie i dlaczego ucieka konwersja
poprawiać wyniki swoich stron internetowych na bazie danych, nie przeczucia,
jak przeprowadzać skuteczne i wiarygodne testy A/B,
jak walidować swoje pomysły i hipotezy za pomocą innych narzędzi niż testy A/B.
Dlaczego warto zainwestować w CRO i testować A/B – konkretne i wymowne przykłady.
Dobra optymalizacja stron internetowych to proces – poznasz jego tajniki.
Research CRO (czyli badania i analizy) to fundament skutecznej optymalizacji strony – dowiesz się jak identyfikować gdzie i dlaczego tracisz konwersje.
Dowiesz się dla kogo są testy A/B i jakie są alternatywne metody testowania.
Odpowiemy na każde Twoje pytanie i omówimy, jak wdrożyć CRO w Twoim biznesie.
Dlaczego z nami?
Szkolenie prowadzą Adrian i Michał (właściciele Digispot) – praktycy, którzy na co dzień zajmują się CRO w biznesach e-commerce i B2B. Jesteśmy jedyną agencją w Polsce wyspecjalizowaną w CRO, z wieloletnim doświadczeniem.
Średnia ocen właścicieli firm, marketerów i menedżerów e-commerce, którzy skorzystali z naszych szkoleń wynosi 8.8/10.
Case studies
Zobacz co mówią o nas Klienci
Chcesz poznać podstawy CRO?
Wypełnij i wyślij formularz, a Michał, współwłaściciel Digispot, skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin.