Projektujemy nowe sklepy internetowe, które sprzedają – nie tylko wyglądają
Stworzymy dla Ciebie nowy sklep, który nie tylko dobrze wygląda, ale przede wszystkim dobrze konwertuje. Od dokładnej analizy potrzeb i stworzenia strategii, przez research UX, aż po gotowe do wdrożenia makiety. Projektujemy cały proces zakupowy z myślą o Twojej sprzedaży.
Zaprojektowaliśmy m.in. te strony internetowe
Kiedy Klienci zwracają się do nas z zapytaniem o projektowanie e-commerce?
Chcą zaprojektować nowy sklep internetowy B2C lub B2B.
Chcą zoptymalizować obecny sklep internetowy.
Chcą zaprojektować nowe widoki, funkcjonalności i ścieżki użytkownika w swoim e-commerce.
Szukają doświadczonego partnera do bieżącego wsparcia w projektowaniu UX w swoim sklepie internetowym.
Jesteśmy agencją CRO, dlatego bardzo mocno skupiamy się na danych, weryfikowaniu hipotez i pomysłów biznesowych oraz dostarczaniu serwisów internetowych, które realnie spełniają swoje cele. Podczas projektowania UX&UI kierujemy się wnioskami z badań i założeniami biznesowymi, a nie osobistym gustem, przeczuciami czy opiniami.
- Przeprowadzamy warsztaty biznesowe
- Zbieramy Twoje cele, wymagania i oczekiwania
- Opracowujemy plan działania
- Wykonujemy badania i wywiady z użytkownikami.
- Przeprowadzamy ankiety wśród klientów lub potencjalnych klientów, aby zidentyfikować co jest dla nich najistotniejsze oraz odkryć ich obawy i wątpliwości.
- W zależności od obecnych danych i zasobów – przeprowadzamy więcej badań jakościowych i ilościowych.
- Dokładnie wsłuchujemy się w klientów lub potencjalnych Twojego biznesu, dokumentujemy ich potrzeby, problemy, motywacje, frustracje i obawy. Empatyzujemy z nimi.
- Tworzymy bazę obserwacji, problemów i rozwiązań na podstawie danych z badań.
- Projektujemy profile klientów, Customer Journey Map, architekturę informacji, flow mailowe, funkcjonalności, user story.
- Ustalamy priorytety i zakres MVP.
- Tworzymy szkic serwisu – opracowujemy wstępne widoki nowej strony z copywritingiem i najważniejszymi funkcjonalnościami (i zmianami). Następnie dajesz swój feedback, wspólnie dysktujemy nad możliwymi usprawnieniami, jeśli to potrzebne – pogłębiamy badania.
- Tworzymy makiety, dostajesz od nas propozycje projektu graficznego, a następnie wybierasz jeden z nich.
- Walidujemy decyzje projektowe poprzez testy z użytkownikami.
- Wprowadzamy usprawnienia na podstawie danych.
- Tworzymy ostateczny projekt.
Stale ulepszamy Twoją stronę internetową.
Case studies
W koszt usługi wchodzi:
- Liczba roboczo-godzin naszych specjalistów poświęcona na projektowanie Twojej strony. Na początku współpracy ustalamy ile godzin chcesz poświęcić miesięcznie (lub jednorazowo) na projektowanie Twojego serwisu internetowego. Liczba godzin jest oczywiście elastyczna i możemy ją sobie dostosowywać w razie potrzeb. Co tydzień dostajesz od nas raport z liczbą przepracowanych godzin.
- Koszt narzędzi do testów i badań.
Stategię, plan działań i szczegółową dokumentację efektów naszej pracy oraz status i opis wszystkich zadań, badań, testów i wdrożeń widzisz live, w Notion. Skuteczne planowanie, zarządzanie obserwacjami i pomysłami, priorytetyzacja oraz organizacja pracy to nasze oczko w głowie. Dlatego stworzyliśmy autorski szablon w Notion dopasowany do potrzeb projektów.
Z maila dowiadujesz się co dokładnie wykonaliśmy i jakie efekty wniosło to do Twojego biznesu.
Podczas spotkania rozmawiamy o wykonanych działaniach, omawiamy plan na kolejne tygodnie i odpowiadamy na pytania.
Utrzymujemy klientów jakością i efektami naszej pracy, a nie długimi umowami.
Jeśli z jakiegokolwiek powodu wyrazisz chęć zakończenia współpracy – rozstania są bezproblemowe.
Zobacz co mówią o nas Klienci
Wspólnie stwórzmy Twój nowy, dobrze konwertujący sklep.
Wypełnij i wyślij formularz, a Michał, współwłaściciel Digispot, skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin.