Digispot vs typowa agencja UX/UI

W Digispot projektujemy strony internetowe, które są nie tylko ładne, ale przede wszystkim dobrze sprzedają. W przeciwieństwie do większości agencji UX/UI, nie skupiamy się na tym, aby zdobywać nagrody branżowe czy podążać za “najnowszymi trendami”. Skupiamy nam na tym, aby Twoja strona spełniała swoją podstawową funkcję – dobrze konwertowała.

Digispot vs typowa agencja UX/UI

Dlaczego warto wybrać nas a nie inną agencję UX/UI?

01 /
Tworzymy nie tylko ładne – ale przede wszystkim – dobrze konwertujące witryny.

Specjalizujemy się w budowaniu i optymalizacji stron internetowych, które prowadzą do realnego wzrostu sprzedaży.

02 /
Łącznie wygenerowaliśmy miliony złotych dodatkowego przychodu dla naszych Klientów.
03 /
Najpierw stawiamy dobrą diagnozę, potem przepisujemy receptę.

Inne agencje UX/UI często korzystają z “uniwersalnych” checklist i rozwiązań. Natomiast “uniwersalne” rozwiązania nie istnieją. To, że coś zadziałało na jakiejś stronie internetowej, wcale nie oznacza, że zadziała również na Twojej. Każda strona jest inna, ma inną charakterystykę i problemy i dlatego potrzebuje innych rozwiązań. W Digispot skupiamy się na dobrej diagnozie i identyfikacji gdzie i dlaczego tracisz pieniądze, a następnie tworzymy rozwiązania dopasowane do Twojego biznesu.

04 /
Przeprowadziliśmy setki badań ilościowych i jakościowych

Testy A/B, analizy ścieżek zakupowych, analizy dropoffu, analizy formularzy, analizy heatmap, user testing, tree testing, wywiady z klientami i działem obsługi klienta, ankiety i wiele więcej.

05 /
Przeprowadzamy testy A/B.

Dzięki czemu dostajesz od nas silne dowody, na to, które zmiany rzeczywiście podnoszą Twoje wyniki biznesowe. (większość agencji w ogóle nie przeprowadza testów A/B, a te które to robią – zazwyczaj nie mają odpowiedniej metodologii i wiedzy z zakresu statystyki, przez co testy, które przeprowadzają są źle interpretowane i mają za niską moc statystyczną).

06 /
Mamy swoich programistów

Dzięki czemu możemy obsłużyć Cię kompleksowo – od badań, przez stworzenie makiet, aż po wsparcie technologiczne i wdrożenia zmian na stronę.

07 /
Dowozimy największą wartość w jak najkrótszym czasie

Planujemy nasze działania, żeby przyniosły Ci w danym momencie jak największy zwrot. Jeśli podczas analizy zauważyliśmy, że najwięcej kasy ucieka Ci na poziomie koszyka, to optymalizacja koszyka jest dla nas priorytetem.

Pracując z nami wiesz: co, jak i dlaczego robimy oraz jakie Ci to przynosi korzyści.

01 /

Dostajesz konkrety i dużo “mięsa”. Dowiadujesz się gdzie i dlaczego ucieka Ci kasa, co zrobić aby zwiększyć konwersję, ile dodatkowych przychodów przyniosły Ci zmiany, które wdrożyliśmy, itd. Wnoszenie realnej, mierzalnej wartości do biznesów naszych Klientów stawiamy na pierwszym miejscu

02 /

Każdy z naszych projektów ma jasno określoną strategię, cel, kluczowe mierniki, które optymalizujemy oraz kryteria sukcesu, poprzez które Klienci oceniają naszą pracę. Dokładnie wsłuchujemy się w Twoje oczekiwania i potrzeby i na tej podstawie ustalamy strategię oraz kluczowe zasady współpracy. Dzięki temu mamy jasno sprecyzowane dokąd wspólnie zmierzamy i jak możesz mierzyć wyniki naszej pracy.

03 /

Tworzymy jasny i szczegółowy plan działania step-by-step na każdy miesiąc współpracy.

04 /

Dbamy o doskonałą dokumentację wniosków, zarządzanie priorytetami i długoterminowymi celami. Skuteczne planowanie, dokumentacja wniosków, zarządzanie priorytetami oraz realizacja celów długoterminowych to nasze oczko w głowie.

05 /

Stworzyliśmy system komunikacji i raportowania, który doceniają nasi Klienci. Pracując z nami, masz stały kontakt z naszym specjalistą. Co tydzień otrzymujesz raport i słyszysz się z nami na regularnym spotkaniu online

Nasze działania generują dodatkowe miliony przychodu dla naszych Klientów

Zobacz jak wygenerowaliśmy dla naszych Klientów dodatkowe
miliony złotych przychodu.

01 /
Jedna z topowych marek kosmetycznych w Polsce zatrudniła nas, aby lepiej rozumieć, które zmiany realnie podnoszą ich konwersję. W ramach usługi full-service CRO przeprowadziliśmy kilkadziesiąt testów A/B. Wprowadzone w sklepie zmiany przyniosły około 2 mln zł dodatkowego przychodu w skali roku.
Przeczytaj case study
02 /
Jeszcze niedawno wszyscy „eksperci” z branży e-commerce trąbili jednym głosem: one-step checkout zwiększy twoją konwersję, bo jest krótszy, ma mniej kroków, itp, itd. Wdrożenie jednokrokowego checkoutu znajdowało się na każdej tak zwanej „checkliście z tipami, jak szybko zwiększyć konwersję w sklepie”. To miało być remedium na porzucone koszyki. Jednak jak to często bywa w świecie trendów i najlepszych praktyk, coś, co jest „must-have” i „rozwiązaniem uniwersalnym”, wcale nie musi działać wszędzie.
Przeczytaj case study
03 /
Optymalizacja sklepu Wideorejestratory24.pl polega na ciągłym analizowaniu strony, znajdowaniu szans na wzrost sprzedaży, stawianiu hipotez, walidowaniu ich i wdrażaniu zmian, na które mamy dowody, że są dobre. Wszystko to przyczyniło się do systematycznego wzrostu miesięcznych przychodów Wideorejestratory24.pl rok do roku bez zwiększania wydatków na marketing.
Przeczytaj case study

Potrzebujesz strony, która dobrze konwertuje?
Porozmawiajmy.

Wypełnij i wyślij formularz, a Michał, współwłaściciel Digispot, skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin.

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.