Digispot vs “CRO wannabes”
Jest sporo osób / agencji, które kreują się na “specjalistów od optymalizacji konwersji”, jednak ich proces i jakość działań pozostawia wiele do życzenia. Dobre agencje CRO powinny mieć odpowiednią metodologię, która obejmuje cykl: badania-hipoteza-walidacja-wdrożenie oraz zespół, który potrafi ten proces realizować.
Jak odróżnić prawdziwych ekspertów CRO od wannabes?
Istnieją 2 sygnały, które mogą wskazywać na to, że rozmawiasz z niewłaściwymi ludźmi od CRO.
- Brak specjalizacji. Gdy agencja, która na każdym kroku mówi o SEO, zapewnia, że może zająć się również CRO w Twoim biznesie, powinna zapalić Ci się czerwona lampka. Optymalizacja Twojej strony internetowej jest zbyt ważna, by traktować ją jako „dodatek” realizowany przez zespół bez odpowiednich kompetencji i zasobów.
- Brak dążenia do zrozumienia Twojego biznesu i klientów oraz brak odpowiedniego procesu badań i analiz. Najskuteczniejszą metodą rozróżniania prawdziwych specjalistów CRO od wannabes jest weryfikacja jak poważnie podchodzą do badań. Wiele tak zwanych specjalistów po prostu spojrzy na Twoją witrynę i zacznie rzucać pomysłami, co należy przetestować/zmienić, jak z rękawa. Bez żadnych badań i analiz. Optymalizacja konwersji to nie tylko testowanie A/B czy zbiór magicznych sztuczek, które wdrażasz, a na następny dzień podwajasz sprzedaż. Optymalizacja konwersji to odpowiedni proces.
Chcesz zweryfikować agencję? Zapytaj ich:
- o metodologię – jak wygląda ich proces CRO,
- jak znajdują pomysły na testy A/B,
- o konkretne case study, podkreślające wyniki.
Nasz zespół składa się ze: stratega CRO/UX, specjalistów CRO/UX, analityka, designerów i programistów
Przeprowadzamy testy A/B, analizy ścieżek zakupowych, analizy dropoffu, analizy formularzy, analizy heatmap, user testing, tree testing, wywiady z klientami i działem obsługi klienta, ankiety i wiele więcej.
Testy A/B to nie jest standard na rynku, większość agencji przeprowadzających testy A/B nie ma odpowiedniej metodologii i wiedzy z zakresu statystyki, przez co testy, które przeprowadzają są źle interpretowane i mają za niską moc statystyczną)
Inne agencje często korzystają z “uniwersalnych” checklist i rozwiązań. Natomiast “uniwersalne” rozwiązania nie istnieją. To, że coś zadziałało na jakiejś stronie internetowej, wcale nie oznacza, że zadziała również na Twojej. Każda strona jest inna, ma inną charakterystykę i problemy i dlatego potrzebuje innych rozwiązań. W Digispot skupiamy się na dobrej diagnozie i identyfikacji gdzie i dlaczego tracisz pieniądze, a następnie tworzymy rozwiązania dopasowane do Twojego biznesu.
Planujemy nasze działania, żeby przyniosły Ci w danym momencie jak największy zwrot. Jeśli podczas analizy zauważyliśmy, że najwięcej kasy ucieka Ci na poziomie koszyka, to optymalizacja koszyka jest dla nas priorytetem.
Zapewniamy kompleksową obsługę – od badań, przez stworzenie makiet, aż po wsparcie technologiczne i wdrożenia zmian na stronę.
Pracując z nami wiesz: co, jak i dlaczego robimy oraz jakie Ci to przynosi korzyści.
Dostajesz konkrety i dużo “mięsa”. Dowiadujesz się gdzie i dlaczego ucieka Ci kasa, co zrobić aby zwiększyć konwersję, ile dodatkowych przychodów przyniosły Ci zmiany, które wdrożyliśmy, itd. Wnoszenie realnej, mierzalnej wartości do biznesów naszych Klientów stawiamy na pierwszym miejscu
Każdy z naszych projektów ma jasno określoną strategię, cel, kluczowe mierniki, które optymalizujemy oraz kryteria sukcesu, poprzez które Klienci oceniają naszą pracę. Dokładnie wsłuchujemy się w Twoje oczekiwania i potrzeby i na tej podstawie ustalamy strategię oraz kluczowe zasady współpracy. Dzięki temu mamy jasno sprecyzowane dokąd wspólnie zmierzamy i jak możesz mierzyć wyniki naszej pracy.
Tworzymy jasny i szczegółowy plan działania step-by-step na każdy miesiąc współpracy.
Dbamy o doskonałą dokumentację wniosków, zarządzanie priorytetami i długoterminowymi celami. Skuteczne planowanie, dokumentacja wniosków, zarządzanie priorytetami oraz realizacja celów długoterminowych to nasze oczko w głowie.
Stworzyliśmy system komunikacji i raportowania, który doceniają nasi Klienci. Pracując z nami, masz stały kontakt z naszym specjalistą. Co tydzień otrzymujesz raport i słyszysz się z nami na regularnym spotkaniu online

Nasze działania generują dodatkowe miliony przychodu dla naszych Klientów
Zobacz jak wygenerowaliśmy dla naszych Klientów dodatkowe miliony złotych przychodu.
Potrzebujesz strony, która dobrze konwertuje? Porozmawiajmy.
Wypełnij i wyślij formularz, a Michał, współwłaściciel Digispot, skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin.