Audyt CRO/UX w Digispot vs typowy audyt UX z checklistą

Jeśli Twoim celem jest zwiększenie sprzedaży poprzez optymalizację strony internetowej, to nasza usługa audytu jest tym, czego szukasz. W przeciwieństwie do innych agencji, nasz audyt dostarcza bardzo konkretnych informacji GDZIE i DLACZEGO na Twojej stronie internetowej ucieka konwersja oraz co powinieneś zrobić, aby ją zwiększyć.

Audyt CRO/UX w Digispot vs typowy audyt UX z checklistą

Dlaczego warto skorzystać z audytu Digispot, a nie innej agencji?

01 /
Specjalizujemy się w budowaniu i optymalizacji stron internetowych, które realnie zwiększają sprzedaż.
02 /
Mamy największy w Polsce zespół dedykowany CRO

Nasz zespół składa się ze: stratega CRO/UX, specjalistów CRO/UX, analityka, designerów i programistów

03 /
Łącznie wygenerowaliśmy miliony złotych dodatkowego przychodu dla naszych Klientów.
04 /
Przeprowadziliśmy setki badań ilościowych i jakościowych

Wśród testów są mi.in.: testy A/B, analizy ścieżek zakupowych, analizy dropoffu, analizy formularzy, analizy heatmap, user testing, tree testing, wywiady z klientami i działem obsługi klienta, ankiety i wiele więcej.

05 /
Kierujemy się indywidualnym podejściem

Diagnozujemy, gdzie tracisz pieniądze, i tworzymy rozwiązania dopasowane do Twojego biznesu. Nie stosujemy uniwersalnych checklist, bo wiemy, że każda strona wymaga indywidualnych rozwiązań.

06 /
Otrzymujesz konkretny plan, co zrobić w następnej kolejności, aby zwiększyć sprzedaż

Wnioski z audytu mają realne zastosowanie – działamy, a nie tworzymy raporty do szuflady. Mamy proces, dzięki któremu wnioski z audytu będą pracować na Twoją sprzedaż.

07 /
Otrzymujesz od nas bardzo dużo konkretnych informacji GDZIE i DLACZEGO ucieka konwersja na Twojej stronie.

Dostajesz od nas uporządkowany i przejrzysty raport z informacjami o wąskich gardłach i szansach na wzrost. Całość jest dokładnie objaśniona, uporządkowana i podzielona według priorytetów.

08 /
Zapewniamy kompleksową obsługę

Od badań, przez stworzenie makiet dopasowanych do Twojej technologii, aż po wsparcie techniczne i wdrożenie zmian na stronie.

09 /
Dopasowujemy rekomendacje do Twojej technologii

Nasz zespół zna możliwości i ograniczenia wszystkich popularnych platform e-commerce (WooCommerce, Shoper, Shopify, PrestaShop, Sote, ShopGold, Redcart i więcej).

Pracując z nami wiesz: co, jak i dlaczego robimy oraz jakie Ci to przynosi korzyści.

01 /

Dostajesz konkrety i dużo “mięsa”. Dowiadujesz się gdzie i dlaczego ucieka Ci kasa, co zrobić aby zwiększyć konwersję, ile dodatkowych przychodów przyniosły Ci zmiany, które wdrożyliśmy, itd. Wnoszenie realnej, mierzalnej wartości do biznesów naszych Klientów stawiamy na pierwszym miejscu

02 /

Każdy z naszych projektów ma jasno określoną strategię, cel, kluczowe mierniki, które optymalizujemy oraz kryteria sukcesu, poprzez które Klienci oceniają naszą pracę. Dokładnie wsłuchujemy się w Twoje oczekiwania i potrzeby i na tej podstawie ustalamy strategię oraz kluczowe zasady współpracy. Dzięki temu mamy jasno sprecyzowane dokąd wspólnie zmierzamy i jak możesz mierzyć wyniki naszej pracy.

03 /

Tworzymy jasny i szczegółowy plan działania step-by-step na każdy miesiąc współpracy.

04 /

Dbamy o doskonałą dokumentację wniosków, zarządzanie priorytetami i długoterminowymi celami. Skuteczne planowanie, dokumentacja wniosków, zarządzanie priorytetami oraz realizacja celów długoterminowych to nasze oczko w głowie.

05 /

Stworzyliśmy system komunikacji i raportowania, który doceniają nasi Klienci. Pracując z nami, masz stały kontakt z naszym specjalistą. Co tydzień otrzymujesz raport i słyszysz się z nami na regularnym spotkaniu online

Nasze działania generują dodatkowe miliony przychodu dla naszych Klientów

Zobacz jak wygenerowaliśmy dla naszych Klientów dodatkowe
miliony złotych przychodu.

01 /
Jedna z topowych marek kosmetycznych w Polsce zatrudniła nas, aby lepiej rozumieć, które zmiany realnie podnoszą ich konwersję. W ramach usługi full-service CRO przeprowadziliśmy kilkadziesiąt testów A/B. Wprowadzone w sklepie zmiany przyniosły około 2 mln zł dodatkowego przychodu w skali roku.
Przeczytaj case study
02 /
Jeszcze niedawno wszyscy „eksperci” z branży e-commerce trąbili jednym głosem: one-step checkout zwiększy twoją konwersję, bo jest krótszy, ma mniej kroków, itp, itd. Wdrożenie jednokrokowego checkoutu znajdowało się na każdej tak zwanej „checkliście z tipami, jak szybko zwiększyć konwersję w sklepie”. To miało być remedium na porzucone koszyki. Jednak jak to często bywa w świecie trendów i najlepszych praktyk, coś, co jest „must-have” i „rozwiązaniem uniwersalnym”, wcale nie musi działać wszędzie.
Przeczytaj case study
03 /
Optymalizacja sklepu Wideorejestratory24.pl polega na ciągłym analizowaniu strony, znajdowaniu szans na wzrost sprzedaży, stawianiu hipotez, walidowaniu ich i wdrażaniu zmian, na które mamy dowody, że są dobre. Wszystko to przyczyniło się do systematycznego wzrostu miesięcznych przychodów Wideorejestratory24.pl rok do roku bez zwiększania wydatków na marketing.
Przeczytaj case study

Potrzebujesz strony, która dobrze konwertuje?
Porozmawiajmy.

Wypełnij i wyślij formularz, a Michał, współwłaściciel Digispot, skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin.

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.