01

OPTYMALIZACJA WSPÓŁCZYNNIKA KONWERSJI E-COMMERCE (CRO)

01

OPTYMALIZACJA WSPÓŁCZYNNIKA KONWERSJI E-COMMERCE (CRO)

ZOPTYMALIZUJ SKLEP I ZAMIENIAJ WIĘCEJ ODWIEDZAJĄCYCH W KUPUJĄCYCH

Zidentyfikujemy GDZIE i DLACZEGO tracisz pieniądze. Przeprowadzimy testy A/B. Zwiększymy sprzedaż Twojego e-commerce bez wydawania więcej na reklamy. W końcu zobaczysz, które zmiany realnie podnoszą sprzedaż w Twoim sklepie.

Co to jest współczynnik konwersji e-commerce?

WSPÓŁCZYNNIK KONWERSJI E-COMMERCE

=

Liczba kupujących


Liczba odwiedzających

X

100%

Optymalizacja konwersji (CRO) to działania, które mają na celu zamienienie większej liczby odwiedzających w kupujących. Mówiąc inaczej – dzięki CRO wyciskasz więcej sprzedaży z ruchu w Twoim sklepie internetowym.

Twój zwrot z inwestycji w optymalizację współczynnika konwersji (cro) może być naprawdę szybki!

Sprzedaż

=

  • CR

    (współczynnik konwersji)

    X

  • AOV

    (średnia wartość zamówienia)

    X

  • RUCH

    (liczba odwiedzających)

ZAMÓW BEZPŁATNĄ KONSULTACJĘ I POPRAW KONWERSJĘ

Czasem jedna mała zmiana w sklepie może
znacząco poprawić sprzedaż. Przykład testu A/B:

Test, wersja A
Wersja wcześniejsza
wsp. konwersji: 19,94%
Test, wersja B
Wersja zoptymalizowana
wsp. konwersji: 21,80% (+9,3% wzrostu)

BRAK WYDATKÓW NA OPTYMALIZACJĘ KONWERSJI w twoim sklepie RÓWNIEŻ GENERUJE KOSZTY

  • Współczynnik konwersji

  • Sprzedaż roczna

  • Koszty optymalizacji

  • Sprzedaż minus koszty optymalizacji

Bez optymalizacji

  • 2%

  • 1 200 000 zł

  • 0 zł

  • 1 200 000 zł

Pozorna oszczędność

Po optymalizacji

  • 3%

  • 1 800 000 zł

  • 50 000 zł

  • 1 750 000zł

Wzrost sprzedaży rocznej o 600 000 zł

Jak zwiększyć sprzedaż bez wydawania więcej na reklamy?

Design i treści w sklepie muszą być jasne i klarowne

Jeśli design, copywriting, architektura informacji i ścieżka zakupowa w Twoim sklepie nie są jasne i przejrzyste – na pewno tracisz mnóstwo pieniędzy. Proces zakupowy powinien być zrozumiały dla Twoich klientów. Nie może ich zmuszać do myślenia i powodować wysiłku.(Niższe ceny nie są jedynym czynnikiem decyzyjnym!)

Zmniejsz tarcie

Tarcie to wszystko co spowalnia i frustruje klienta przed przejściem do kolejnego kroku i dokonaniem zakupu. Potencjalne źródła tarcia to m.in.: wolno działająca strona, brak możliwości zapłacenia ulubioną metodą płatności, długi/uciążliwy/skomplikowany proces zakupowy w checkoucie.

Wyeliminuj dystraktory

Dystraktory to elementy, które odciągają uwagę odwiedzającego od najważniejszej akcji na stronie. Dystrakcję i porzucenie zakupów może powodować np. zbyt wiele buttonów CTA lub przesadnie duża liczba wyskakujących okienek.

Dostosuj sklep do oczekiwań i etapu zakupowego użytkownika

Pewnie nie raz spotkałeś się z czymś takim: klikasz w reklamę, przechodzisz na landing page i to, co widzisz na landingu, całkowicie różni się od tego, co widziałeś w reklamie. Jednym z częstych błędów jest właśnie to, że odwiedzający PRZED wejściem na którąś ze stron Twojego sklepu, widzą zupełnie co innego niż PO wejściu na nią.

Podnieś wiarygodność sklepu

Według TrustedSite brak wiarygodności biznesowej powoduje 50% porzuceń koszyków. Na wiarygodnosć wpływają takie elementy jak: opinie o sklepie i produktach, interfejs sklepu, błędy językowe i literówki i wiele więcej.

Wykorzystaj psychologię i motywatory

Liczne badania pokazują, że wykorzystanie motywatorów takich jak “Ostatnia sztuka!” czy “Promocja tylko do jutra!” potrafią podnieść konwersję 
o kilka, a nawet kilkanaście procent. Oczywiście – takie komunikaty trzeba zawsze przetestować!

CRO zauważalnie poprawia sprzedaż.
Case studies naszych klientów:

PHDOCTORLAB.PL
  • Wzrost przychodów o ponad 2 000 000 zł w skali roku, bez zwiększania wydatków na reklamy.
AGROCHOWSKI.PL
  • Przebudowa sklepu wpłynęła na wzrost sprzedaży o 300% w porównaniu do poprzedniego roku.
MEDEOCARE.PL
  • Wzrost współczynnika konwersji o ponad 50% w porównaniu do poprzedniego roku pomimo potrojenia wydatków na zimny ruch w sklepie.

co zyska twój sklep dzięki OPTYMALIZACJI WSPÓŁCZYNNIKA KONWERSJI?

ZWIĘKSZYSZ SPRZEDAŻ BEZ WYDAWANIA WIĘCEJ NA REKLAMY
ZACZNIESZ ZAMIENIAĆ WIĘCEJ ODWIEDZAJĄCYCH W KUPUJĄCYCH
ZWIĘKSZYSZ ROAS KAMPANII MARKETIINGOWYCH BEZ ZAGLĄDANIA DO PANELU REKLAMOWEGO
TWÓJ SKLEP BĘDZIE BARDZIEJ WIARYGODNY I INTUICYJNY
TREŚCI W TWOIM SKLEPIE BĘDĄ BARDZIEJ ZROZUMIAŁE I ATRAKCYJNE DLA TWOICH KLIENTÓW

PODNIEŚMY SPRZEDAŻ W TWOIM E-COMMERCE
WSPÓLNYMI SIŁAMi!

Audyt CRO sklepu internetowego

Idealny dla sklepów mających poniżej 1000 transkacji/msc.

  • Analiza Twoich klientów – zrozumienie ich potrzeb i czynników decyzyjnych

  • Analiza Google Analytics i znalezienie miejsc, w których ucieka konwersja

  • Ocena ekspercka ścieżki zakupowej mobile i desktop

  • Analiza copywritingu i komunikatów marketingowych

  • Analiza click-map, scroll-map i nagrań użytkowników

  • Znalezienie obniżaczy sprzedaży

  • Raport z konkretnymi i dopasowanymi do Twojego sklepu rekomendacjami, które zwiększą Twoją konwersję

Skontaktuj się i zamów audyt

Miesięczny abonament CRO

Idealny dla sklepów mających ponad 1000 transkacji/msc.

Skorzystaj z umowy na czas nieokreślony z 30-dniowym okresem wypowiedzenia. Możesz ją zerwać w każdym momencie. Jeśli z jakiegokolwiek powodu chcesz zakończyć współpracę – rozstania są bezproblemowe.

Skontaktuj się i zamów abonament CRO

Usługi programistów

Nie masz programistów w swoim sklepie? Skorzystaj z naszych. Oto technologie, z którymi pracujemy:

Skontaktuj się i zatrudnij programistów
03

Co nas wyróżnia?

Projektujemy zmiany w Twoim sklepie, które przyniosą Ci największy wzrost sprzedaży w jak najkrótszym czasie.

Nasza usługa wybiega daleko poza ramy standardowego audytu UX, które proponuje typowa agencja.

  • Dopasowujemy rozwiązania do Twojego biznesu, technologii i obecnego sklepu. A jeśli trzeba – rekomendujemy zmianę technologii wraz z dokładnym wyjaśnieniem korzyści.
  • Bazujemy na głębokim zrozumieniu Twojego biznesu oraz Twoich klientów. Naszym podstawowym narzędziem są badania, analizy i realne liczby. A nie intuicja i domysły.
  • Wchodzimy również w strategiczne aspekty Twojego biznesu, które mają wpływ na konwersję sklepu.
Porozmawiajmy

Napisz do nas, umów spotkanie lub po prostu zadzwoń. Odpowiadamy błyskawicznie.

Skontaktuj się

Dowiedz się więcej o optymalizacji sklepu internetowego

05.07.2023

Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski

Szukam agencji UX / CRO do optymalizacji sklepu internetowego: audyt, abonament czy rozliczenie od efektu – co wybrać?

Optymalizacja sklepu internetowego to jedno z podstawowych działań, które powinno znajdować się w strategii Twojego e-commerce. Żeby Twój sklep zarabiał więcej z każdej osoby, która […]

Przeczytaj
21.06.2023

Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski

UX a CRO – jakie są różnice? Dlaczego sklepy internetowe powinny inwestować również w CRO?

Kiedy mówimy o optymalizacji sklepu internetowego, często pojawiają się dwa terminy: UX (User Experience, czyli doświadczenie użytkownika) i CRO (Conversion Rate Optimization, optymalizacja wskaźnika konwersji).  […]

Przeczytaj
07.06.2023

Case studies autor: Adrian Jaskulski

Case Study CRO: 2 “zwycięskie” testy A/B dla polskiej marki kosmetycznej

Projekt: optymalizacja konwersji e-commerce #CRO Klient: Ph.Doctor – polska marka kosmetyków stworzona przez dermatolog dr Ninę Wiśniewską. Sklep internetowy Ph.Doctor odnotowuje około 170 000 sesji […]

Przeczytaj
18.05.2023

Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski

Testy A/B w e-commerce: czym są i co możesz dzięki nim osiągnąć?

Czym są testy A/B? Testy A/B polegają na równoczesnym prezentowaniu dwóch różnych wersji tej samej strony. Połowa odwiedzających widzi wersję A, druga połowa – wersję […]

Przeczytaj