01

OPTYMALIZACJA WSPÓŁCZYNNIKA KONWERSJI E-COMMERCE (CRO)

01

OPTYMALIZACJA WSPÓŁCZYNNIKA KONWERSJI E-COMMERCE (CRO)

ZAMIEŃ WIĘKSZĄ LICZBĘ ODWIEDZAJĄCYCH W KUPUJĄCYCH

Podniesiemy Twój współczynnik konwersji e-commerce, dzięki czemu zwiększysz sprzedaż bez wydawania więcej na reklamy. Zaczniesz zamieniać więcej odwiedzających w kupujących i zmniejszysz liczbę porzuconych koszyków.

Co to jest współczynnik konwersji e-commerce?

WSPÓŁCZYNNIK KONWERSJI E-COMMERCE

=

Liczba kupujących


Liczba odwiedzających

X

100%

Optymalizacja konwersji (CRO) to działania, które mają na celu zamienienie większej liczby odwiedzających w kupujących. Mówiąc inaczej – dzięki CRO wyciskasz więcej sprzedaży z ruchu w Twoim sklepie internetowym.

Twój zwrot z inwestycji w optymalizację współczynnika konwersji (cro) może być naprawdę szybki!

Sprzedaż

=

  • CR

    (współczynnik konwersji)

    X

  • AOV

    (średnia wartość zamówienia)

    X

  • RUCH

    (liczba odwiedzających)

ZAMÓW BEZPŁATNĄ KONSULTACJĘ I POPRAW KONWERSJĘ

Czasem jedna mała zmiana w sklepie może
znacząco poprawić sprzedaż. Przykład testu A/B:

Wersja wcześniejsza
wsp. konwersji: 2,45%
Wersja zoptymalizowana
wsp. konwersji: 3,49% (+1,04 p.p.)

BRAK WYDATKÓW NA OPTYMALIZACJĘ KONWERSJI w twoim sklepie RÓWNIEŻ GENERUJE KOSZTY

  • Współczynnik konwersji

  • Sprzedaż roczna

  • Koszty optymalizacji

  • Sprzedaż – koszty optymalizacji

Bez optymalizacji

  • 2%

  • 1 200 000 zł

  • 0 zł

  • 1 200 000 zł

Pozorna oszczędność

Po optymalizacji

  • 3%

  • 1 800 000 zł

  • 50 000 zł

  • 1 750 000zł

Wzrost sprzedaży rocznej o 600 000 zł

Co może obniżać sprzedaż w Twoim sklepie?

Niski poziom zaufania

Może być spowodowany niską wiarygodnością biznesową, 
błędami na stronie, brzydkim i niewzbudzającym zaufania interfejsem.

Brak komunikowania korzyści

Twoi potencjalni klienci nie domyślą się sami dlaczego warto zrobić u Ciebie zakupy lub pozostawić do siebie kontakt. Musisz im to pokazać. (Niższe ceny nie są jedynym czynnikiem decyzyjnym!)

Nieintuicyjny proces zakupowy

Proces zakupowy powinien być jasny i zrozumiały dla Twoich klientów.
 Nie może ich zmuszać do myślenia i powodować wysiłku.

Niespójności, brak dostosowania i trudności w odnalezieniu informacji

Potencjalny klient nie złoży zamówienia lub nie zostawi do siebie kontaktu, jeśli nie może znaleźć informacji, które są mu niezbędne do podjęcia decyzji zakupowej. Niezgodność treści reklamy z treścią na stronie i niedopasowanie do różnych rozdzielczości ekranu – to wszystko obniża sprzedaż.

Dystrakcje i frustracje

Irytację i porzucenie zakupów może powodować np. wolno działająca strona lub przesadnie duża liczba wyskakujących okienek.

Brak “pilności”

Liczne badania pokazują, że wzbudzenie pilności poprzez umieszczenie komunikatu o wyczerpującym się stanie magazynowym produktu lub kończącej się niebawem promocji potrafią podnieść konwersję 
o kilka, a nawet kilkanaście procent.

CRO zauważalnie poprawia sprzedaż.
Case studies naszych klientów:

FUKS24.PL
  • Wzrost współczynnika konwersji o 76% (z 1,32% do 2,33%) po wdrożeniu rekomendacji.
UBIERZCHOINKE.PL
  • Przebudowa sklepu wpłynęła na wzrost współczynnika konwersji o ponad 100% w porównaniu do poprzedniego roku.
MEDEOCARE.PL
  • Wzrost współczynnika konwersji o ponad 50% w porównaniu do poprzedniego roku pomimo potrojenia wydatków na zimny ruch w sklepie.

co zyska twój sklep dzięki AUDYTOWI?

ZWIĘKSZYSZ SPRZEDAŻ BEZ WYDAWANIA WIĘCEJ NA REKLAMY
ZACZNIESZ ZAMIENIAĆ WIĘCEJ ODWIEDZAJĄCYCH W KUPUJĄCYCH
ZWIĘKSZYSZ ROAS KAMPANII MARKETIINGOWYCH BEZ ZAGLĄDANIA DO PANELU REKLAMOWEGO
TWÓJ SKLEP BĘDZIE BARDZIEJ WIARYGODNY I INTUICYJNY
TREŚCI W TWOIM SKLEPIE BĘDĄ BARDZIEJ ZROZUMIAŁE I ATRAKCYJNE DLA TWOICH KLIENTÓW

PODNIEŚMY SPRZEDAŻ W TWOIM E-COMMERCE
WSPÓLNYMI SIŁAMi!

Audyt CRO sklepu internetowego

Idealny dla sklepów mających poniżej 800 transkacji/msc.

  • Analiza Twoich klientów – zrozumienie ich potrzeb i czynników decyzyjnych

  • Analiza Google Analytics i znalezienie miejsc, w których ucieka konwersja

  • Ocena ekspercka ścieżki zakupowej mobile i desktop

  • Analiza copywritingu i komunikatów marketingowych

  • Analiza click-map, scroll-map i nagrań użytkowników

  • Znalezienie obniżaczy sprzedaży

  • Raport z konkretnymi i dopasowanymi do Twojego sklepu rekomendacjami, które zwiększą Twoją konwersję

Skontaktuj się i zamów audyt

Miesięczny abonament CRO

Idealny dla sklepów mających ponad 800 transkacji/msc.

Skorzystaj z umowy na czas nieokreślony z 30-dniowym okresem wypowiedzenia. Możesz ją zerwać w każdym momencie. Jeśli z jakiegokolwiek powodu chcesz zakończyć współpracę – rozstania są bezproblemowe.

Skontaktuj się i zamów abonament CRO

Usługi programistów

Nie masz programistów w swoim sklepie? Skorzystaj z naszych. Oto technologie, z którymi pracujemy:

Skontaktuj się i zatrudnij programistów
03

Co nas wyróżnia?

Projektujemy zmiany w Twoim sklepie, które przyniosą Ci największy wzrost sprzedaży w jak najkrótszym czasie.

Nasza usługa wybiega daleko poza ramy standardowego audytu UX, które proponuje typowa agencja.

  • Dopasowujemy rozwiązania do Twojego biznesu, technologii i obecnego sklepu.
  • Nie dostajesz od nas jedynie rekomendacji w formie tekstowej, ale również gotowe do wdrożenia makiety najważniejszych stron w Twoim sklepie.
  • Wchodzimy również w strategiczne aspekty Twojego biznesu, które mają wpływ na konwersję sklepu.
Porozmawiajmy

Napisz do nas, umów spotkanie lub po prostu zadzwoń. Odpowiadamy błyskawicznie.

Skontaktuj się

Dowiedz się więcej o optymalizacji sklepu internetowego