01

OPTYMALIZACJA WSPÓŁCZYNNIKA KONWERSJI E-COMMERCE (CRO)

01

OPTYMALIZACJA WSPÓŁCZYNNIKA KONWERSJI E-COMMERCE (CRO)

ZAMIEŃ WIĘKSZĄ LICZBĘ ODWIEDZAJĄCYCH W KUPUJĄCYCH

Podniesiemy Twój współczynnik konwersji e-commerce, dzięki czemu zwiększysz sprzedaż bez wydawania więcej na reklamy. Zaczniesz zamieniać więcej odwiedzających w kupujących i zmniejszysz liczbę porzuconych koszyków.

Czasem jedna mała zmiana w sklepie może
znacząco poprawić sprzedaż. Przykład testu A/B:

Wersja wcześniejsza
wsp. konwersji: 2,45%
Wersja zoptymalizowana
wsp. konwersji: 3,49% (+1,04 p.p.)

Poprawiamy Twój sklep na podstawie danych, nie intuicji.

Nie wprowadzamy zmian w Twoim sklepie “bo tak nam się wydaje”. Przede wszystkim – dokładnie wgryzamy się w Twój biznes oraz w potrzeby, problemy i motywacje Twoich klientów. Poprawiamy Twój sklep na podstawie dobrych praktyk CRO/UX, empatyzacji z grupą docelową, danych i testów A/B. 
Dzięki temu masz pewność, że wprowadzone w sklepie zmiany poprawiają współczynnik konwersji w Twoim sklepie internetowym.

Line
Analizujemy raporty z Google Analytics, heatmapy i zachowania użytkowników na stronie
1.
Znajdujemy potencjalne wąskie gardła obniżające sprzedaż
2.
Opracowujemy rekomendowane zmiany
3.

Przeprowadzamy testy A/B
(Twoja obecna strona vs. Twoja
strona po wdrożeniu
rekomendowanych zmian)

4.
Analizujemy wpływ zmian na Twój przychód
5.
Programiści wdrażają najlepszy wariant strony
6.
Twoja sprzedaż rośnie!
7.
03

#szczerość #zaangażowanie

Projektujemy zmiany w Twoim sklepie, które przyniosą Ci największy wzrost sprzedaży w jak najkrótszym czasie.

Nasza usługa wybiega daleko poza ramy standardowego audytu UX, które proponuje typowa agencja. Dopasowujemy rozwiązania do Twojego biznesu, technologii i obecnego sklepu.

  • Wchodzimy również w strategiczne aspekty Twojego biznesu, które mają wpływ na konwersję sklepu. Badamy komunikację marketingową Twojego sklepu – to, czy jest ona zrozumiała, czy zachęca użytkowników do zakupów i czy przekazuje wszystkie niezbędne dla klientów informacje.
  • Nie dostajesz od nas jedynie rekomendacji w formie tekstowej, ale również gotowe do wdrożenia makiety najważniejszych stron w Twoim sklepie. Naszym celem jest realne zwiększenie Twojej sprzedaży, a nie wysyłanie ci ogólnikowych porad w ogromnym pliku Word lub Excelu.

Digispot w liczbach

400 +

audytów sklepów internetowych

4,9/5

średnia ocena klientów

3 000 000 +

sprzedaży w naszym e-commerce

Co może obniżać sprzedaż w Twoim sklepie?

Niski poziom zaufania

Może być spowodowany niską wiarygodnością biznesową, 
błędami na stronie, brzydkim i niewzbudzającym zaufania interfejsem.

Brak komunikowania korzyści

Twoi potencjalni klienci nie domyślą się sami dlaczego warto zrobić u Ciebie zakupy lub pozostawić do siebie kontakt. Musisz im to pokazać. (Niższe ceny nie są jedynym czynnikiem decyzyjnym!)

Nieintuicyjny proces zakupowy

Proces zakupowy powinien być jasny i zrozumiały dla Twoich klientów.
 Nie może ich zmuszać do myślenia i powodować wysiłku.

Niespójności, brak dostosowania i trudności w odnalezieniu informacji

Potencjalny klient nie złoży zamówienia lub nie zostawi do siebie kontaktu, jeśli nie może znaleźć informacji, które są mu niezbędne do podjęcia decyzji zakupowej. Niezgodność treści reklamy z treścią na stronie i niedopasowanie do różnych rozdzielczości ekranu – to wszystko obniża sprzedaż.

Dystrakcje i frustracje

Irytację i porzucenie zakupów może powodować np. wolno działająca strona lub przesadnie duża liczba wyskakujących okienek.

Brak “pilności”

Liczne badania pokazują, że wzbudzenie pilności poprzez umieszczenie komunikatu o wyczerpującym się stanie magazynowym produktu lub kończącej się niebawem promocji potrafią podnieść konwersję 
o kilka, a nawet kilkanaście procent.

Działania CRO zauważalnie poprawiają sprzedaż.
Case studies naszych klientów:

FUKS24.PL
  • Wzrost współczynnika konwersji o 76% (z 1,32% do 2,33%) po wdrożeniu rekomendacji.
UBIERZCHOINKE.PL
  • Przebudowa sklepu wpłynęła na wzrost współczynnika konwersji o ponad 100% w porównaniu do poprzedniego roku.
MEDEOCARE.PL
  • Wzrost współczynnika konwersji o ponad 40% w porównaniu do poprzedniego roku pomimo potrojenia wydatków na zimny ruch w sklepie.

CHCESZ POWALCZYĆ O WYSOKĄ SPRZEDAŻ W TWOIM SKLEPIE Z DIGISPOT?

1.
Skontaktuj się z nami i opisz swoje potrzeby.
2.
Na niezobowiązującym spotkaniu dokładniej poznamy Twój biznes i pokażemy jak możemy pomóc Ci w zwiększeniu współczynnika konwersji.
3.
Otrzymasz jasną ofertę i propozycję współpracy.
4.
Zaczynamy współpracę.
5.
Twój współczynnik konwersji rośnie.
Porozmawiajmy

Napisz do nas, umów spotkanie lub po prostu zadzwoń. Odpowiadamy błyskawicznie.

Skontaktuj się
07

Zobacz też inne usługi.

Tworzenie nowych sklepów internetowych

Zaprojektujemy i zbudujemy Twój nowy sklep. Od A do Z. Otrzymasz szybki, intuicyjny i wzbudzający zaufanie sklep.

E-commerce Marketing Automation

Zwiększaj konwersję dzięki automatyzacjom i dynamicznym treściom. Zbuduj lojalność i powracalność klientów.

Zaufali nam:

Dowiedz się więcej o optymalizacji sklepu internetowego