Two Continents – audyt CRO dla największego polskiego biura podróży w Dubaju

Audyt CRO&UX
Two Continents – audyt CRO dla największego polskiego biura podróży w Dubaju
Podsumowanie projektu

Two Continents to największe polskie biuro podróży w Dubaju. Klient zgłosił się do nas, ponieważ szukał ekspertów, którzy nie tylko zwiększą konwersję strony internetowej, ale też zbudują strategię optymalizacji platformy, ustalą kluczowe metryki i zasetupują pod to narzędzia. Zespół Klienta do tej pory wprowadzał zmiany „na ślepo”. Nie wiedział, jak właściwie analizować zachowania użytkowników i jak podejmować lepsze decyzje.

W ramach współpracy przeanalizowaliśmy sytuację zastaną, znaleźliśmy najpoważniejsze problemy i szanse na wzrost oraz przygotowaliśmy strategię spójnych działań w celu optymalizacji sprzedaży.

Efekty

80+ rozbudowanych obserwacji i rekomendacji

20+ hipotez do testowania

Wyznaczenie kluczowych metryk i strategii optymalizacji

Jasny i uporządkowany plan kolejnych działań

Największym wyzwaniem przed rozpoczęciem współpracy z Digispot był brak jasnej roadmapy usprawnień na naszej customowej platformie e-commerce. Wprowadzaliśmy zmiany na ślepo, bez odpowiedniego doświadczenia, i nie wiedzieliśmy, jak właściwie analizować naszą analitykę oraz eventy zbierane od odwiedzających użytkowników.

Agencja Digispot wykonała świetny, dogłębny audyt, zapewniając nam jasny plan wprowadzenia zmian i poprawek w celu zwiększenia konwersji. Dzięki roadmapie wiemy, gdzie mamy słabe punkty i na czym się skupić.

Polecam każdemu właścicielowi e-commerce, niezależnie od branży – cała ekipa naprawdę zna się na rzeczy i wie, co działa, a co nie.

Maciej Lis, Co-owner TwoContinents

Skorzystaj z naszego audytu CRO i zacznij zamieniać więcej odwiedzających w kupujących

Napisz do nas