Two Continents – audyt CRO dla największego polskiego biura podróży w Dubaju

Podsumowanie projektu
Two Continents to największe polskie biuro podróży w Dubaju. Klient zgłosił się do nas, ponieważ szukał ekspertów, którzy nie tylko zwiększą konwersję strony internetowej, ale też zbudują strategię optymalizacji platformy, ustalą kluczowe metryki i zasetupują pod to narzędzia. Zespół Klienta do tej pory wprowadzał zmiany „na ślepo”. Nie wiedział, jak właściwie analizować zachowania użytkowników i jak podejmować lepsze decyzje.
W ramach współpracy przeanalizowaliśmy sytuację zastaną, znaleźliśmy najpoważniejsze problemy i szanse na wzrost oraz przygotowaliśmy strategię spójnych działań w celu optymalizacji sprzedaży.
Efekty
80+ rozbudowanych obserwacji i rekomendacji
20+ hipotez do testowania
Wyznaczenie kluczowych metryk i strategii optymalizacji
Jasny i uporządkowany plan kolejnych działań
Największym wyzwaniem przed rozpoczęciem współpracy z Digispot był brak jasnej roadmapy usprawnień na naszej customowej platformie e-commerce. Wprowadzaliśmy zmiany na ślepo, bez odpowiedniego doświadczenia, i nie wiedzieliśmy, jak właściwie analizować naszą analitykę oraz eventy zbierane od odwiedzających użytkowników.
Agencja Digispot wykonała świetny, dogłębny audyt, zapewniając nam jasny plan wprowadzenia zmian i poprawek w celu zwiększenia konwersji. Dzięki roadmapie wiemy, gdzie mamy słabe punkty i na czym się skupić.
Polecam każdemu właścicielowi e-commerce, niezależnie od branży – cała ekipa naprawdę zna się na rzeczy i wie, co działa, a co nie.Maciej Lis, Co-owner TwoContinents