Magda Butrym – audyt CRO dla luksusowej marki odzieżowej o globalnym zasięgu

Podsumowanie projektu
Projektując sklep internetowy marki Magda Butrym, zespół Klienta postawił na silne wyeksponowanie jej designerskiego charakteru. Stworzyli lekki, nowoczesny, ale też minimalistyczny i ciekawy layout. Choć efekt wizualny został osiągnięty, zespół Magdy Butrym wcześniej nie współpracował z ekspertami od konwersji – a to oznaczało brak pogłębionej analizy obszarów takich jak komunikacja, czytelność, intuicyjna nawigacja czy łatwość w zdobywaniu informacji przez userów.
W ramach współpracy przeprowadziliśmy audyt CRO, który pozwolił zidentyfikować wąskie gardła i elementy osłabiające sprzedaż. Tworząc rekomendacje, skupiliśmy się na tym, aby poprawić UX i zwiększyć konwersję, nie zaburzając przy tym wyjątkowego charakteru marki. Nasze propozycje łączyły większą informacyjność z utrzymaniem estetyki projektu. Zaprojektowaliśmy konkretne quick winy i opracowaliśmy plan dalszych działań ukierunkowanych na wzrost kluczowych metryk.