Daag – audyt CRO dla topowej polskiej marki torebek skórzanych

Audyt CRO&UX
Optymalizacja konwersji i testowanie A/B
Daag – audyt CRO dla topowej polskiej marki torebek skórzanych
Podsumowanie projektu

Sklep internetowy Daag, rozpoczynając z nami współpracę, miał już dobrze zoptymalizowaną stronę i wysokie wartości kluczowych metryk. Klient chciał jednak wycisnąć jeszcze więcej konwersji z obcenego ruchu i zwiększyć średnią wartość zamówień. Realizując audyt CRO dostarczyliśmy marce Daag kilkudziesiąt kalorycznych obserwacji i rekomendacji na podstawie danych.

Efekty

60+ rozbudowanych obserwacji i rekomendacji

20+ hipotez do testowania

Jasny i uporządkowany plan kolejnych działań

Audyt CRO przeprowadzony przez Digispot oceniam bardzo wysoko – był konkretny, uporządkowany i dostarczył nam realnych insightów, które wdrożyliśmy. Współpraca zaowocowała wzrostem konwersji na kilku kluczowych ścieżkach zakupowych i dała nam jasny kierunek do optymalizacji. Doceniam przede wszystkim logiczną strukturę działań, sprawną komunikację i to, że zespół nie tylko dostarcza rekomendacje, ale też uzasadnia je na danych i przykładach.

Zdecydowanie poleciłbym Digispot innym właścicielom e-commerce, szczególnie tym, którzy mają już ruch, ale czują, że strona „przecieka” i warto sięgnąć po wsparcie specjalistów od optymalizacji konwersji. To dobra inwestycja, która się zwraca.

Oskar Lipinsky, CEO Daag

Digispot w podcaście właściciela Daag

Skoro tu dotarłeś_łaś, prawdopodobnie zainteresowało Cię to case study. Bardzo nas to cieszy. Chcesz dowiedzieć się więcej o CRO? Tak się składa, że niedawno wystąpiliśmy w podcaście, właściciela marki Daag, Oskara Lipińskiego.

Zachęcamy do obejrzenia:

Skorzystaj z naszego audytu CRO i zacznij zamieniać więcej odwiedzających w kupujących.

Napisz do nas