Daag – audyt CRO dla topowej polskiej marki torebek skórzanych

Podsumowanie projektu
Sklep internetowy Daag, rozpoczynając z nami współpracę, miał już dobrze zoptymalizowaną stronę i wysokie wartości kluczowych metryk. Klient chciał jednak wycisnąć jeszcze więcej konwersji z obcenego ruchu i zwiększyć średnią wartość zamówień. Realizując audyt CRO dostarczyliśmy marce Daag kilkudziesiąt kalorycznych obserwacji i rekomendacji na podstawie danych.
Efekty
60+ rozbudowanych obserwacji i rekomendacji
20+ hipotez do testowania
Jasny i uporządkowany plan kolejnych działań
Audyt CRO przeprowadzony przez Digispot oceniam bardzo wysoko – był konkretny, uporządkowany i dostarczył nam realnych insightów, które wdrożyliśmy. Współpraca zaowocowała wzrostem konwersji na kilku kluczowych ścieżkach zakupowych i dała nam jasny kierunek do optymalizacji. Doceniam przede wszystkim logiczną strukturę działań, sprawną komunikację i to, że zespół nie tylko dostarcza rekomendacje, ale też uzasadnia je na danych i przykładach.
Zdecydowanie poleciłbym Digispot innym właścicielom e-commerce, szczególnie tym, którzy mają już ruch, ale czują, że strona „przecieka” i warto sięgnąć po wsparcie specjalistów od optymalizacji konwersji. To dobra inwestycja, która się zwraca.
Oskar Lipinsky, CEO Daag
Digispot w podcaście właściciela Daag
Skoro tu dotarłeś_łaś, prawdopodobnie zainteresowało Cię to case study. Bardzo nas to cieszy. Chcesz dowiedzieć się więcej o CRO? Tak się składa, że niedawno wystąpiliśmy w podcaście, właściciela marki Daag, Oskara Lipińskiego.
Zachęcamy do obejrzenia: