WDROŻENIA SKLEPÓW INTERNETOWYCH

Stworzymy SKLEP INTERNETOWY, KTÓRY SPRZEDAJE.

Zaprojektujemy i zbudujemy Twój nowy sklep internetowy. Od przeprowadzenia bezpłatnych warsztatów wybrania technologii dopasowanej do Twoich potrzeb, sprzedających komunikatów, przez zaprojektowanie najważniejszych podstron sklepu, aż po wdrożenia programistyczne i optymalizacje.

  • zaprojektowany przez ekspertów od optymalizacji konwersji
  • zgodny z najlepszymi praktykami UX/UI
  • stworzony w technologii dopasowanej do Twoich potrzeb

Technologie, które możemy dla Ciebie wdrożyć:

widzisz się, w którymś z tych scenariuszy? Pomożemy Ci!

CHCESZ PRZENIEŚĆ SKLEP Z 
INNEJ PLATFORMY
CHCESZ STWORZYĆ NOWY 
SKLEP INTERNETOWY OD ZERA
CHCESZ, ŻEBY TWÓJ SKLEP BYŁ ŁADNIEJSZY I SPRZEDAWAŁ WIĘCEJ

Jak wygląda budowa nowego sklepu?

Line
Zaczynamy od bezpłatnej konsultacji, na której opowiadasz nam o swojej sytuacji.
1.
Przeprowadzamy darmowe warsztaty, na których dokładnie poznajemy Twój biznes i potrzeby.
2.
Przygotowujemy wycenę i plan projektu.
3.
Rozpoczynamy wdrożenia programistyczne.
4.
Tworzymy projekt graficzny sklepu zoptymalizowany pod kątem konwersji.
5.
Dokładnie testujemy sklep, wprowadzamy poprawki i udoskonalenia.
6.
Twój sklep jest gotowy!
7.
chcesz zbudować sklep, który sprzedaje?
Umów bezpłatną konsultację

o czym warto pamiętać podczas tworzenia sklepu?

Design i treści w sklepie muszą być jasne i klarowne

Jeśli design, copywriting, architektura informacji i ścieżka zakupowa w Twoim sklepie nie są jasne i przejrzyste – na pewno tracisz mnóstwo pieniędzy. Proces zakupowy powinien być zrozumiały dla Twoich klientów. Nie może ich zmuszać do myślenia i powodować wysiłku.

Zmniejsz tarcie

Tarcie to wszystko co spowalnia i frustruje klienta przed przejściem do kolejnego kroku i dokonaniem zakupu. Potencjalne źródła tarcia to m.in.: wolno działająca strona, brak możliwości zapłacenia ulubioną metodą płatności, długi/uciążliwy/skomplikowany proces zakupowy w checkoucie.

Wyeliminuj dystraktory

Dystraktory to elementy, które odciągają uwagę odwiedzającego od najważniejszej akcji na stronie. Dystrakcję i porzucenie zakupów może powodować np. zbyt wiele buttonów CTA lub przesadnie duża liczba wyskakujących okienek.

Dostosuj sklep do oczekiwań i etapu zakupowego użytkownika

Pewnie nie raz spotkałeś się z czymś takim: klikasz w reklamę, przechodzisz na landing page i to, co widzisz na landingu, całkowicie różni się od tego, co widziałeś w reklamie. Jednym z częstych błędów jest właśnie to, że odwiedzający PRZED wejściem na którąś ze stron Twojego sklepu, widzą zupełnie co innego niż PO wejściu na nią.

Podnieś wiarygodność sklepu

Według TrustedSite brak wiarygodności biznesowej powoduje 50% porzuceń koszyków. Na wiarygodnosć wpływają takie elementy jak: opinie o sklepie i produktach, interfejs sklepu, błędy językowe i literówki i wiele więcej.

Wykorzystaj psychologię i motywatory

Liczne badania pokazują, że wykorzystanie motywatorów takich jak “Ostatnia sztuka!” czy “Promocja tylko do jutra!” potrafią podnieść konwersję 
o kilka, a nawet kilkanaście procent. Oczywiście – takie komunikaty trzeba zawsze przetestować!

Zaufali nam:

Porozmawiajmy

Napisz do nas, umów spotkanie lub po prostu zadzwoń. Odpowiadamy błyskawicznie.

Skontaktuj się

Dowiedz się więcej o optymalizacji sklepu internetowego