widzisz się, w którymś z tych scenariuszy? Pomożemy Ci!

CHCESZ PRZENIEŚĆ SKLEP Z INNEJ PLATFORMY

CHCESZ STWORZYĆ NOWY SKLEP INTERNETOWY OD ZERA

CHCESZ, ŻEBY TWÓJ SKLEP BYŁ ŁADNIEJSZY I SPRZEDAWAŁ WIĘCEJ
Jak wygląda budowa nowego sklepu?
chcesz zbudować sklep, który sprzedaje?
Umów bezpłatną konsultacjęo czym warto pamiętać podczas tworzenia sklepu?

Design i treści w sklepie muszą być jasne i klarowne
Jeśli design, copywriting, architektura informacji i ścieżka zakupowa w Twoim sklepie nie są jasne i przejrzyste – na pewno tracisz mnóstwo pieniędzy. Proces zakupowy powinien być zrozumiały dla Twoich klientów. Nie może ich zmuszać do myślenia i powodować wysiłku.

Zmniejsz tarcie
Tarcie to wszystko co spowalnia i frustruje klienta przed przejściem do kolejnego kroku i dokonaniem zakupu. Potencjalne źródła tarcia to m.in.: wolno działająca strona, brak możliwości zapłacenia ulubioną metodą płatności, długi/uciążliwy/skomplikowany proces zakupowy w checkoucie.

Wyeliminuj dystraktory
Dystraktory to elementy, które odciągają uwagę odwiedzającego od najważniejszej akcji na stronie. Dystrakcję i porzucenie zakupów może powodować np. zbyt wiele buttonów CTA lub przesadnie duża liczba wyskakujących okienek.

Dostosuj sklep do oczekiwań i etapu zakupowego użytkownika
Pewnie nie raz spotkałeś się z czymś takim: klikasz w reklamę, przechodzisz na landing page i to, co widzisz na landingu, całkowicie różni się od tego, co widziałeś w reklamie. Jednym z częstych błędów jest właśnie to, że odwiedzający PRZED wejściem na którąś ze stron Twojego sklepu, widzą zupełnie co innego niż PO wejściu na nią.

Podnieś wiarygodność sklepu
Według TrustedSite brak wiarygodności biznesowej powoduje 50% porzuceń koszyków. Na wiarygodnosć wpływają takie elementy jak: opinie o sklepie i produktach, interfejs sklepu, błędy językowe i literówki i wiele więcej.

Wykorzystaj psychologię i motywatory
Liczne badania pokazują, że wykorzystanie motywatorów takich jak “Ostatnia sztuka!” czy “Promocja tylko do jutra!” potrafią podnieść konwersję o kilka, a nawet kilkanaście procent. Oczywiście – takie komunikaty trzeba zawsze przetestować!

Porozmawiajmy
Napisz do nas, umów spotkanie lub po prostu zadzwoń. Odpowiadamy błyskawicznie.
Skontaktuj sięDowiedz się więcej o optymalizacji sklepu internetowego
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Model 7K. Poznaj 7 czynników, które wpływają na współczynnik konwersji e-commerce.
Chcesz zwiększyć konwersję sklepu i sprzedawać więcej bez podnoszenia wydatków na reklamy? Jedną z pierwszych rzeczy, które powinieneś_nnaś zrobić (lub zlecić zewnętrznej firmie) jest analiza […]
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Conversion Copywriting w e-commerce – 14 zasad pisania tekstów, które sprzedają
Czasem zmiana lub dodanie kilku słów na stronie Twojego sklepu internetowego może przynieść Ci dodatkowe dziesiątki tysięcy przychodu. W Twoim sklepie internetowym może znajdować się […]
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Copywriting w e-commerce – jak pisać, żeby klienci chcieli kupować w Twoim sklepie internetowym?
Z tego artykułu dowiesz się: jakie są 2 najczęstsze błędy w copywritingu w e-commerce, co to są mikro-teksty i dlaczego są tak istotne, jak zidentyfikować […]
Strategia e-commerce autor: Adrian Jaskulski
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym bez zwiększania ruchu?
Jeśli zajmujesz się e-commerce, nie jest dla Ciebie tajemnicą, że pozyskanie ruchu z Google Ads jest coraz droższe. Koszt kliknięcia w reklamę rośnie, a w […]