WDROŻENIA SKLEPÓW INTERNETOWYCH

Stworzymy SKLEP INTERNETOWY, KTÓRY SPRZEDAJE.

Zaprojektujemy i zbudujemy Twój nowy sklep internetowy. Od przeprowadzenia pogłębionych warsztatów i wybrania technologii dopasowanej do Twoich potrzeb, przez zaprojektowanie najważniejszych podstron sklepu, aż po wdrożenia programistyczne i optymalizacje.

  • zaprojektowany przez ekspertów od optymalizacji konwersji
  • stworzony na technologii dopasowanej do Twoich potrzeb

Technologie, które możemy dla Ciebie wdrożyć:

widzisz się, w którymś z tych scenariuszy? Pomożemy Ci!

CHCESZ PRZENIEŚĆ SKLEP Z INNEJ PLATFORMY
CHCESZ STWORZYĆ NOWY 
SKLEP INTERNETOWY OD ZERA
CHCESZ, ŻEBY TWÓJ SKLEP SPRZEDAWAŁ WIĘCEJ

Jak wygląda budowa nowego sklepu?

Line
Zaczynamy od bezpłatnej konsultacji, na której opowiadasz nam o swojej sytuacji.
1.
Przeprowadzamy rozbudowane warsztaty, na których dokładnie poznajemy Twój biznes i potrzeby.
2.
Przygotowujemy wycenę i plan projektu.
3.
Tworzymy projekt graficzny sklepu zoptymalizowany pod kątem konwersji.
4.
Rozpoczynamy wdrożenia programistyczne.
5.
Dokładnie testujemy sklep, wprowadzamy poprawki i udoskonalenia.
6.
Twój sklep jest gotowy!
7.
chcesz zbudować sklep, który sprzedaje?
Umów bezpłatną konsultację

o czym warto pamiętać podczas tworzenia sklepu?

Design i treści w sklepie muszą być jasne i klarowne

Jeśli design, copywriting, architektura informacji i ścieżka zakupowa w Twoim sklepie nie są jasne i przejrzyste – na pewno tracisz mnóstwo pieniędzy. Proces zakupowy powinien być zrozumiały dla Twoich klientów. Nie może ich zmuszać do myślenia i powodować wysiłku.

Zmniejsz tarcie

Tarcie to wszystko co spowalnia i frustruje klienta przed przejściem do kolejnego kroku i dokonaniem zakupu. Potencjalne źródła tarcia to m.in.: wolno działająca strona, brak możliwości zapłacenia ulubioną metodą płatności, długi/uciążliwy/skomplikowany proces zakupowy w checkoucie.

Wyeliminuj dystraktory

Dystraktory to elementy, które odciągają uwagę odwiedzającego od najważniejszej akcji na stronie. Dystrakcję i porzucenie zakupów może powodować np. zbyt wiele buttonów CTA lub przesadnie duża liczba wyskakujących okienek.

Dostosuj sklep do oczekiwań i etapu zakupowego użytkownika

Pewnie nie raz spotkałeś się z czymś takim: klikasz w reklamę, przechodzisz na landing page i to, co widzisz na landingu, całkowicie różni się od tego, co widziałeś w reklamie. Jednym z częstych błędów jest właśnie to, że odwiedzający PRZED wejściem na którąś ze stron Twojego sklepu, widzą zupełnie co innego niż PO wejściu na nią.

Podnieś wiarygodność sklepu

Według TrustedSite brak wiarygodności biznesowej powoduje 50% porzuceń koszyków. Na wiarygodnosć wpływają takie elementy jak: opinie o sklepie i produktach, interfejs sklepu, błędy językowe i literówki i wiele więcej.

Wykorzystaj psychologię i motywatory

Liczne badania pokazują, że wykorzystanie motywatorów takich jak “Ostatnia sztuka!” czy “Promocja tylko do jutra!” potrafią podnieść konwersję 
o kilka, a nawet kilkanaście procent. Oczywiście – takie komunikaty trzeba zawsze przetestować!

Zaufali nam:

Porozmawiajmy

Napisz do nas, umów spotkanie lub po prostu zadzwoń. Odpowiadamy błyskawicznie.

Skontaktuj się

Dowiedz się więcej o optymalizacji sklepu internetowego

05.07.2023

Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski

Szukam agencji UX / CRO do optymalizacji sklepu internetowego: audyt, abonament czy rozliczenie od efektu – co wybrać?

Optymalizacja sklepu internetowego to jedno z podstawowych działań, które powinno znajdować się w strategii Twojego e-commerce. Żeby Twój sklep zarabiał więcej z każdej osoby, która […]

Przeczytaj
21.06.2023

Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski

UX a CRO – jakie są różnice? Dlaczego sklepy internetowe powinny inwestować również w CRO?

Kiedy mówimy o optymalizacji sklepu internetowego, często pojawiają się dwa terminy: UX (User Experience, czyli doświadczenie użytkownika) i CRO (Conversion Rate Optimization, optymalizacja wskaźnika konwersji).  […]

Przeczytaj
07.06.2023

Case studies autor: digispot

Case Study CRO: 2 “zwycięskie” testy A/B dla polskiej marki kosmetycznej

Projekt: optymalizacja konwersji e-commerce #CRO Klient: Ph.Doctor – polska marka kosmetyków stworzona przez dermatolog dr Ninę Wiśniewską. Sklep internetowy Ph.Doctor odnotowuje około 170 000 sesji […]

Przeczytaj
18.05.2023

Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski

Testy A/B w e-commerce: czym są i co możesz dzięki nim osiągnąć?

Czym są testy A/B? Testy A/B polegają na równoczesnym prezentowaniu dwóch różnych wersji tej samej strony. Połowa odwiedzających widzi wersję A, druga połowa – wersję […]

Przeczytaj