WDROŻENIA SKLEPÓW INTERNETOWYCH

Stworzymy SKLEP INTERNETOWY, KTÓRY SPRZEDAJE.

Zaprojektujemy i zbudujemy Twój nowy sklep internetowy. Od przeprowadzenia bezpłatnych warsztatów wybrania technologii dopasowanej do Twoich potrzeb sprzedających komunikatów, przez zaprojektowanie najważniejszych podstron sklepu, aż po wdrożenia programistyczne i optymalizacje.

  • zaprojektowany przez ekspertów od optymalizacji konwersji
  • zgodny z najlepszymi praktykami UX/UI
  • stworzony w technologii dopasowanej do Twoich potrzeb

Technologie, które możemy dla Ciebie wdrożyć:

widzisz się, w którymś z tych scenariuszy? Pomożemy Ci!

CHCESZ PRZENIEŚĆ SKLEP Z 
INNEJ PLATFORMY
CHCESZ STWORZYĆ NOWY 
SKLEP INTERNETOWY OD ZERA
CHCESZ, ŻEBY TWÓJ SKLEP BYŁ ŁADNIEJSZY I SPRZEDAWAŁ WIĘCEJ

Jak wygląda budowa nowego sklepu?

Line
Zaczynamy od bezpłatnej konsultacji, na której opowiadasz nam o swojej sytuacji.
1.
Przeprowadzamy darmowe warsztaty, na których dokładnie poznajemy Twój biznes i potrzeby.
2.
Przygotowujemy wycenę i plan projektu.
3.
Rozpoczynamy wdrożenia programistyczne.
4.
Tworzymy projekt graficzny sklepu zoptymalizowany pod kątem konwersji.
5.
Dokładnie testujemy sklep, wprowadzamy poprawki i udoskonalenia.
6.
Twój sklep jest gotowy!
7.
chcesz zbudować sklep, który sprzedaje?
Zamów bezpłatną konsultację

o czym warto pamiętać podczas tworzenia sklepu?

ZWIĘKSZ POZIOM ZAUFANIA DO SKLEPU

Brak zaufania do e-commerce może być spowodowany niską 
wiarygodnością biznesową, brakiem opinii o sklepie, błędami na stronie, brzydkim i niewzbudzającym zaufania interfejsem

KOMUNIKUJ KORZYŚCI

Twoi potencjalni klienci nie domyślą się sami dlaczego warto zrobić 
u Ciebie zakupy lub pozostawić do siebie kontakt. Musisz im to pokazać. (Niższe ceny nie są jedynym czynnikiem decyzyjnym!)

STWÓRZ INTUICYJNY proces zakupowy

Proces zakupowy powinien być jasny i zrozumiały dla Twoich klientów.
 Nie może ich zmuszać do myślenia i powodować wysiłku.

DOSTOSUJ SKLEP DO OCZEKIWAŃ KLIENTÓW

Potencjalny klient nie złoży zamówienia lub nie zostawi do siebie kontaktu, jeśli nie może znaleźć informacji, które są mu niezbędne do podjęcia decyzji zakupowej. Niezgodność treści reklamy z treścią na stronie i niedopasowanie do różnych rozdzielczości ekranu – to wszystko obniża sprzedaż

WYELIMINUJ DYSTRAKCJE I FRUSTRACJE

Irytację i porzucenie zakupów może powodować np. wolno działająca strona lub przesadnie duża liczba wyskakujących okienek.

WZBUDŹ “pilnośĆ”

Liczne badania pokazują, że wzbudzenie pilności, np. poprzez umieszczenie komunikatu o wyczerpującym się stanie magazynowym produktu 
lub kończącej się niebawem promocji potrafią podnieść konwersję 
o kilka, a nawet kilkanaście procent.

Zaufali nam:

Porozmawiajmy

Napisz do nas, umów spotkanie lub po prostu zadzwoń. Odpowiadamy błyskawicznie.

Skontaktuj się

Dowiedz się więcej o optymalizacji sklepu internetowego