widzisz się, w którymś z tych scenariuszy? Pomożemy Ci!

CHCESZ PRZENIEŚĆ SKLEP Z INNEJ PLATFORMY

CHCESZ STWORZYĆ NOWY SKLEP INTERNETOWY OD ZERA

CHCESZ, ŻEBY TWÓJ SKLEP BYŁ ŁADNIEJSZY I SPRZEDAWAŁ WIĘCEJ
Jak wygląda budowa nowego sklepu?
chcesz zbudować sklep, który sprzedaje?
Zamów bezpłatną konsultacjęo czym warto pamiętać podczas tworzenia sklepu?

ZWIĘKSZ POZIOM ZAUFANIA DO SKLEPU
Brak zaufania do e-commerce może być spowodowany niską wiarygodnością biznesową, brakiem opinii o sklepie, błędami na stronie, brzydkim i niewzbudzającym zaufania interfejsem

KOMUNIKUJ KORZYŚCI
Twoi potencjalni klienci nie domyślą się sami dlaczego warto zrobić u Ciebie zakupy lub pozostawić do siebie kontakt. Musisz im to pokazać. (Niższe ceny nie są jedynym czynnikiem decyzyjnym!)

STWÓRZ INTUICYJNY proces zakupowy
Proces zakupowy powinien być jasny i zrozumiały dla Twoich klientów. Nie może ich zmuszać do myślenia i powodować wysiłku.

DOSTOSUJ SKLEP DO OCZEKIWAŃ KLIENTÓW
Potencjalny klient nie złoży zamówienia lub nie zostawi do siebie kontaktu, jeśli nie może znaleźć informacji, które są mu niezbędne do podjęcia decyzji zakupowej. Niezgodność treści reklamy z treścią na stronie i niedopasowanie do różnych rozdzielczości ekranu – to wszystko obniża sprzedaż

WYELIMINUJ DYSTRAKCJE I FRUSTRACJE
Irytację i porzucenie zakupów może powodować np. wolno działająca strona lub przesadnie duża liczba wyskakujących okienek.

WZBUDŹ “pilnośĆ”
Liczne badania pokazują, że wzbudzenie pilności, np. poprzez umieszczenie komunikatu o wyczerpującym się stanie magazynowym produktu lub kończącej się niebawem promocji potrafią podnieść konwersję o kilka, a nawet kilkanaście procent.

Porozmawiajmy
Napisz do nas, umów spotkanie lub po prostu zadzwoń. Odpowiadamy błyskawicznie.
Skontaktuj sięDowiedz się więcej o optymalizacji sklepu internetowego
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Conversion Copywriting w e-commerce – 14 zasad pisania tekstów, które sprzedają
Czasem zmiana lub dodanie kilku słów na stronie Twojego sklepu internetowego może przynieść Ci dodatkowe dziesiątki tysięcy przychodu. W Twoim sklepie internetowym może znajdować się […]
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Copywriting w e-commerce – jak pisać, żeby klienci chcieli kupować w Twoim sklepie internetowym?
Z tego artykułu dowiesz się: jakie są 2 najczęstsze błędy w copywritingu w e-commerce, co to są mikro-teksty i dlaczego są tak istotne, jak zidentyfikować […]
Strategia e-commerce autor: Adrian Jaskulski
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym bez zwiększania ruchu?
Jeśli zajmujesz się e-commerce, nie jest dla Ciebie tajemnicą, że pozyskanie ruchu z Google Ads jest coraz droższe. Koszt kliknięcia w reklamę rośnie, a w […]
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Optymalizacja współczynnika konwersji e-commerce – co to jest CRO?
Czym jest optymalizacja współczynnika konwersji e-commerce (CRO)? Optymalizacja konwersji w sklepach internetowych to działania, które mają na celu zamienienie większej liczby odwiedzających w kupujących. Mówiąc […]