CEO & Co – Founder
Hej! Jestem współwłaścicielem Digispot. Umów się na konsultację, na pewno się dogadamy 😉
Ta konsultacja jest dla Ciebie, jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż bez wydawania więcej na reklamy, a miesięczny przychód Twojego sklepu przekracza 50 000 zł.
Porozmawiaj z nami o tym jak możesz zwiększyć konwersję w swoim e-commerce.
Tak, jak najbardziej, możemy wykonać dla Ciebie ręczną analizę ścieżki zakupowej przez specjalistę CRO, oraz User testing – badania moderowane i niemoderowane z użytkownikami.
Jeśli masz mniej niż 1000 transakcji miesięcznie na sklepie, najlepszy będzie dla Ciebie jednorazowy audyt CRO. Jeśli masz więcej niż 1000 transakcji miesięcznie na sklepie, najlepsza będzie dla Ciebie współpraca w abonamencie CRO.
Tak, jak najbardziej. Dysponujemy developerami i pracujemy z zaprzyjaźnionym software house’em. Dokonujemy wdrożeń na: Shoperze, Shopify, Sote, WooCommerce, Saleor, Medusajs. Oczywiście jeśli masz swoich zaufanych programistów, również skoordynujemy pracę z nimi.
Współpracujemy również z innymi podmiotami takimi jak: platforma do e-podpisu, marketplace’y, platformy B2B czy strony wizytówki.
Przed rozpoczęciem współpracy wspólnie ustalamy idealną dla Ciebie liczbę roboczogodzin, które każdego miesiąca poświęcimy na CRO w Twoim sklepie. Minimalna liczba jaką zalecamy, żeby projekt przebiegał sprawnie to 50 rbh/miesięcznie. Po zakończeniu każdego tygodnia: prezentujemy wykonaną w danym tygodniu pracę oraz potwierdzamy priorytety na następny tydzień. Dzięki temu wiesz co i dlaczego dla Ciebie wykonujemy. Po zakończeniu pełnego miesiąca: przygotowujemy dla Ciebie raport z trackera czasowego, który zawiera informacje nad czym i ile czasu zespół pracował oraz otrzymujesz fakturę na wcześniej ustaloną kwotę (liczbę roboczogodzin).
Koszt naszej usługi jest skalkulowany tak, żeby był rentowny nawet dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wśród naszych klientów znajdują się nawet kilkuosobowe firmy, którym już na wczesnym etapie rozwoju e-commerc’u, dostarczamy dużą wartość w postaci wzrostu sprzedaży.
Tak, zaprojektujemy i zbudujemy Twój nowy sklep internetowy. Od przeprowadzenia warsztatów, wybrania technologii dopasowanej do Twoich potrzeb, sprzedających komunikatów, przez zaprojektowanie najważniejszych podstron sklepu, aż po wdrożenia programistyczne i optymalizacje.
Jeśli decydujesz się na współpracę abonamentową, umowę podpisujemy na czas nieokreślony z 30-dniowym okresem wypowiedzenia. Możesz ją zerwać w każdym momencie. Jeśli z jakiegokolwiek powodu chciałbyś zakończyć współpracę – rozstania są bezproblemowe.
Tak, ale robimy go na podstawie danych, a nie intuicji! Więcej na ten temat przeczytasz tutaj -> https://digispot.pl/redesign-sklepu-internetowego/
Michał
Architekt relacji z klientem
CEO & Co – Founder
Hej! Jestem współwłaścicielem Digispot. Umów się na konsultację, na pewno się dogadamy 😉