Wittchen – audyt CRO (100+ obserwacji i hipotez gdzie i dlaczego ucieka konwersja)

Audyt CRO&UX
Optymalizacja konwersji i testowanie A/B
Wittchen – audyt CRO (100+ obserwacji i hipotez gdzie i dlaczego ucieka konwersja)
Podsumowanie projektu

Zespół Wittchen szukał partnera do długoterminowej współpracy nad optymalizacją konwersji i UX sklepu internetowego – od researchu, przez design aż po testy A/B. Na starcie współpracy przeprowadziliśmy kompleksowy audyt CRO, aby lepiej zrozumieć stan analityki, obecne procesy, zachowania userów, znaleźć największe szanse na wzrost i ustalić priorytety. Audyt postawił silny fundament, dzięki któremu opracowaliśmy plan optymalizacji konwersji i lepszego podejmowania decyzji dot. zmian w sklepie internetowym.

Efekty

100+ obserwacji i hipotez gdzie i dlaczego ucieka konwersja

Fundament do długoterminowej współpracy nad optymalizacją konwersji i lepszym decision-makingiem

Plan testów A/B

Skorzystaj z naszego audytu CRO i zacznij zamieniać więcej odwiedzających w kupujących

Napisz do nas