Jak zwiększyć sprzedaż bez wydawania więcej na reklamy?

Design i treści w sklepie muszą być jasne i klarowne
Jeśli design, copywriting, architektura informacji i ścieżka zakupowa w Twoim sklepie nie są jasne i przejrzyste – na pewno tracisz mnóstwo pieniędzy. Proces zakupowy powinien być zrozumiały dla Twoich klientów. Nie może ich zmuszać do myślenia i powodować wysiłku.

Zmniejsz tarcie
Tarcie to wszystko co spowalnia i frustruje klienta przed przejściem do kolejnego kroku i dokonaniem zakupu. Potencjalne źródła tarcia to m.in.: wolno działająca strona, brak możliwości zapłacenia ulubioną metodą płatności, długi/uciążliwy/skomplikowany proces zakupowy w checkoucie.

Wyeliminuj dystraktory
Dystraktory to elementy, które odciągają uwagę odwiedzającego od najważniejszej akcji na stronie. Dystrakcję i porzucenie zakupów może powodować np. zbyt wiele buttonów CTA lub przesadnie duża liczba wyskakujących okienek.

Dostosuj sklep do oczekiwań i etapu zakupowego użytkownika
Pewnie nie raz spotkałeś się z czymś takim: klikasz w reklamę, przechodzisz na landing page i to, co widzisz na landingu, całkowicie różni się od tego, co widziałeś w reklamie. Jednym z częstych błędów jest właśnie to, że odwiedzający PRZED wejściem na którąś ze stron Twojego sklepu, widzą zupełnie co innego niż PO wejściu na nią.

Podnieś wiarygodność sklepu
Według TrustedSite brak wiarygodności biznesowej powoduje 50% porzuceń koszyków. Na wiarygodnosć wpływają takie elementy jak: opinie o sklepie i produktach, interfejs sklepu, błędy językowe i literówki i wiele więcej.

Wykorzystaj psychologię i motywatory
Liczne badania pokazują, że wykorzystanie motywatorów takich jak “Ostatnia sztuka!” czy “Promocja tylko do jutra!” potrafią podnieść konwersję o kilka, a nawet kilkanaście procent. Oczywiście – takie komunikaty trzeba zawsze przetestować!
Czasem jedna mała zmiana w sklepie może znacząco poprawić sprzedaż.

wsp. konwersji: 19,94%

wsp. konwersji: 21,80% (+9,3% wzrostu)
audyt pod kątem konwersji i wdrożenia zmian zauważalnie poprawiają sprzedaż. case studies naszych klientów:

- Wzrost przychodów o ponad 2 000 000 zł w skali roku, bez zwiększania wydatków na reklamy.

- Przebudowa sklepu wpłynęła na wzrost sprzedaży o ponad 100% w porównaniu do poprzedniego roku.

- Wzrost współczynnika konwersji o ponad 50% w porównaniu do poprzedniego roku pomimo potrojenia wydatków na zimny ruch w sklepie.
co zyska twój sklep dzięki AUDYTOWI?

ZWIĘKSZYSZ SPRZEDAŻ BEZ WYDAWANIA WIĘCEJ NA REKLAMY

ZACZNIESZ ZAMIENIAĆ WIĘCEJ ODWIEDZAJĄCYCH W KUPUJĄCYCH

ZWIĘKSZYSZ ROAS KAMAPNII MARKETIINGOWYCH BEZ ZAGLĄDANIA DO PANELU REKLAMOWEGO

TWÓJ SKLEP BĘDZIE BARDZIEJ WIARYGODNY I INTUICYJNY

TREŚCI W TWOIM SKLEPIE BĘDĄ BARDZIEJ ZROZUMIAŁE I ATRAKCYJNE DLA TWOICH KLIENTÓW
ZAMÓW AUDYT I SKUTECZNIEJ ZAMIENIAJ ODWIEDZAJĄCYCH W KUPUJĄCYCH
Sprawdź naszą ofertę i wybierz pakiet dopasowany do swoich potrzeb.
Przesuń, aby wyświetlić więcej
|
|||
---|---|---|---|
PODSTAWOWY |
STANDARD |
PREMIUM |
|
od 5 800 PLNnetto |
od 15 800 PLNnetto |
od 23 800 PLNnetto |
|
Warsztaty przed audytem |
do 0,5 godziny |
do 1 godziny |
do 2 godzin |
Ocena ekspercka ścieżki zakupowej mobile i desktop | |||
Ocena ekspercka kluczowego copywritingu i komunikatów marketingowych | |||
Raport z rekomendacjami | |||
Uporządkowanie rekomendacji wg. ważności (określenie priorytetów) | |||
Analiza Google Analyctics |
• analiza zachowań na ścieżce zakupowej, • analiza odrzuceń, konwersji, przepływu użytkowników |
• szczegółowa analiza zachowań na ścieżce zakupowej, • analiza odrzuceń, konwersji, przepływu użytkowników i więcej |
|
Analiza click map i scroll map |
• listing produktów • karta produktu • koszyk i zamówienie • inne |
||
Analiza nagrań użytkowników |
analiza nagrań użytkowników na podstawie wcześniej zidentyfikowanych problemów |
||
Analiza opisów produktowych |
analiza opisów kluczowych produktów |
||
Analiza konkurencji |
analiza sklepów konkurencji na podstawie wcześniej zidentyfikowanych problemów |
||
Analiza wyszukiwarki w sklepie | |||
Analiza klientów – zrozumienie potrzeb i czynników decyzyjnych | |||
Analiza wiadomości z chatu/wywiad z działem obsługi klienta | |||
Badania z użytkownikami | |||
Analiza dodatkowych podstron sklepu (w tym bloga) | |||
Analiza emaili transakcyjnych i automatyzacji marketingowej | |||
Konsultacje po audycie |
Nie |
1 godzina |
1 godzina |
Czas realizacji |
do 10 dni roboczych |
do 35 dni roboczych |
do 60 dni roboczych |
Zamów | Zamów | Zamów |
Nie wiesz, który audyt BĘDZIE ODPOWIEDNI DLA TWOJEGO E-COMMERCE? Doradzimy Ci PODCZAS bezpłatnej konsultacji!
Umów się na bezpłatną konsultację
Porozmawiajmy
Napisz do nas, umów spotkanie lub po prostu zadzwoń. Odpowiadamy błyskawicznie.
Skontaktuj sięDowiedz się więcej o optymalizacji sklepu internetowego
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Szukam agencji UX / CRO do optymalizacji sklepu internetowego: audyt, abonament czy rozliczenie od efektu – co wybrać?
Optymalizacja sklepu internetowego to jedno z podstawowych działań, które powinno znajdować się w strategii Twojego e-commerce. Żeby Twój sklep zarabiał więcej z każdej osoby, która […]
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
UX a CRO – jakie są różnice? Dlaczego sklepy internetowe powinny inwestować również w CRO?
Kiedy mówimy o optymalizacji sklepu internetowego, często pojawiają się dwa terminy: UX (User Experience, czyli doświadczenie użytkownika) i CRO (Conversion Rate Optimization, optymalizacja wskaźnika konwersji). […]
Case studies autor: Adrian Jaskulski
Case Study CRO: 2 “zwycięskie” testy A/B dla polskiej marki kosmetycznej
Projekt: optymalizacja konwersji e-commerce #CRO Klient: Ph.Doctor – polska marka kosmetyków stworzona przez dermatolog dr Ninę Wiśniewską. Sklep internetowy Ph.Doctor odnotowuje około 170 000 sesji […]
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Testy A/B w e-commerce: czym są i co możesz dzięki nim osiągnąć?
Czym są testy A/B? Testy A/B polegają na równoczesnym prezentowaniu dwóch różnych wersji tej samej strony. Połowa odwiedzających widzi wersję A, druga połowa – wersję […]