AUDYT SKLEPU INTERNETOWEGO

AUDYT SKLEPU INTERNETOWEGO

Dowiedz się gdzie ucieka konwersja w twoim
e-commerce

Przeanalizujemy Twój sklep i znajdziemy obniżacze sprzedaży. Otrzymasz od nas raport z konkretnymi i dopasowanymi do Twojego sklepu rekomendacjami, które zwiększą Twoją konwersję. Następnie pomożemy Ci wdrożyć rekomendacje

Jak zwiększyć sprzedaż bez wydawania więcej na reklamy?

Design i treści w sklepie muszą być jasne i klarowne

Jeśli design, copywriting, architektura informacji i ścieżka zakupowa w Twoim sklepie nie są jasne i przejrzyste – na pewno tracisz mnóstwo pieniędzy. Proces zakupowy powinien być zrozumiały dla Twoich klientów. Nie może ich zmuszać do myślenia i powodować wysiłku.

Zmniejsz tarcie

Tarcie to wszystko co spowalnia i frustruje klienta przed przejściem do kolejnego kroku i dokonaniem zakupu. Potencjalne źródła tarcia to m.in.: wolno działająca strona, brak możliwości zapłacenia ulubioną metodą płatności, długi/uciążliwy/skomplikowany proces zakupowy w checkoucie.

Wyeliminuj dystraktory

Dystraktory to elementy, które odciągają uwagę odwiedzającego od najważniejszej akcji na stronie. Dystrakcję i porzucenie zakupów może powodować np. zbyt wiele buttonów CTA lub przesadnie duża liczba wyskakujących okienek.

Dostosuj sklep do oczekiwań i etapu zakupowego użytkownika

Pewnie nie raz spotkałeś się z czymś takim: klikasz w reklamę, przechodzisz na landing page i to, co widzisz na landingu, całkowicie różni się od tego, co widziałeś w reklamie. Jednym z częstych błędów jest właśnie to, że odwiedzający PRZED wejściem na którąś ze stron Twojego sklepu, widzą zupełnie co innego niż PO wejściu na nią.

Podnieś wiarygodność sklepu

Według TrustedSite brak wiarygodności biznesowej powoduje 50% porzuceń koszyków. Na wiarygodnosć wpływają takie elementy jak: opinie o sklepie i produktach, interfejs sklepu, błędy językowe i literówki i wiele więcej.

Wykorzystaj psychologię i motywatory

Liczne badania pokazują, że wykorzystanie motywatorów takich jak “Ostatnia sztuka!” czy “Promocja tylko do jutra!” potrafią podnieść konwersję 
o kilka, a nawet kilkanaście procent. Oczywiście – takie komunikaty trzeba zawsze przetestować!

Czasem jedna mała zmiana w sklepie może znacząco poprawić sprzedaż.

Wersja wcześniejsza
wsp. konwersji: 2,45%
Wersja zoptymalizowana
wsp. konwersji: 3,49% (+1,04 p.p.)

audyt pod kątem konwersji i wdrożenia zmian zauważalnie poprawiają sprzedaż. case studies naszych klientów:

PHDOCTORLAB.PL
  • Wzrost przychodów o ponad 2 000 000 zł w skali roku, bez zwiększania wydatków na reklamy.
AGROCHOWSKI.PL
  • Przebudowa sklepu wpłynęła na wzrost sprzedaży o ponad 100% w porównaniu do poprzedniego roku.
MEDEOCARE.PL
  • Wzrost współczynnika konwersji o ponad 50% w porównaniu do poprzedniego roku pomimo potrojenia wydatków na zimny ruch w sklepie.

co zyska twój sklep dzięki AUDYTOWI?

ZWIĘKSZYSZ SPRZEDAŻ BEZ WYDAWANIA WIĘCEJ NA REKLAMY
ZACZNIESZ ZAMIENIAĆ WIĘCEJ ODWIEDZAJĄCYCH W KUPUJĄCYCH
ZWIĘKSZYSZ ROAS KAMAPNII MARKETIINGOWYCH BEZ ZAGLĄDANIA DO PANELU REKLAMOWEGO
TWÓJ SKLEP BĘDZIE BARDZIEJ WIARYGODNY I INTUICYJNY
TREŚCI W TWOIM SKLEPIE BĘDĄ BARDZIEJ ZROZUMIAŁE I ATRAKCYJNE DLA TWOICH KLIENTÓW

ZAMÓW AUDYT I SKUTECZNIEJ ZAMIENIAJ ODWIEDZAJĄCYCH W KUPUJĄCYCH

Sprawdź naszą ofertę i wybierz pakiet dopasowany do swoich potrzeb.

Przesuń, aby wyświetlić więcej

PODSTAWOWY

STANDARD

PREMIUM

od 5 800 PLN

netto

od 15 800 PLN

netto

od 23 800 PLN

netto

Warsztaty przed audytem

do 0,5 godziny

do 1 godziny

do 2 godzin

Ocena ekspercka ścieżki zakupowej mobile i desktop
Ocena ekspercka kluczowego copywritingu i komunikatów marketingowych
Raport z rekomendacjami
Uporządkowanie rekomendacji wg. ważności (określenie priorytetów)
Analiza Google Analyctics

• analiza zachowań na ścieżce zakupowej,

• analiza odrzuceń, konwersji, przepływu użytkowników

• szczegółowa analiza zachowań na ścieżce zakupowej,

• analiza odrzuceń, konwersji, przepływu użytkowników i więcej

Analiza click map i scroll map

• listing produktów

• karta produktu

• koszyk i zamówienie

• inne

Analiza nagrań użytkowników

analiza nagrań użytkowników na podstawie wcześniej zidentyfikowanych problemów

Analiza opisów produktowych

analiza opisów kluczowych produktów

Analiza konkurencji

analiza sklepów konkurencji na podstawie wcześniej zidentyfikowanych problemów

Analiza wyszukiwarki w sklepie
Analiza klientów – zrozumienie potrzeb i czynników decyzyjnych
Analiza wiadomości z chatu/wywiad z działem obsługi klienta
Badania z użytkownikami
Analiza dodatkowych podstron sklepu (w tym bloga)
Analiza emaili transakcyjnych i automatyzacji marketingowej
Konsultacje po audycie

Nie

1 godzina

1 godzina

Czas realizacji

do 10 dni roboczych

do 35 dni roboczych

do 60 dni roboczych

Zamów Zamów Zamów
Nie wiesz, który audyt BĘDZIE ODPOWIEDNI DLA TWOJEGO E-COMMERCE? Doradzimy Ci PODCZAS bezpłatnej konsultacji!
Umów się na bezpłatną konsultację

Zaufali nam:

Porozmawiajmy

Napisz do nas, umów spotkanie lub po prostu zadzwoń. Odpowiadamy błyskawicznie.

Skontaktuj się

Dowiedz się więcej o optymalizacji sklepu internetowego