Co może obniżać sprzedaż w Twoim sklepie?

Niski poziom zaufania
Może być spowodowany niską wiarygodnością biznesową, błędami na stronie, brzydkim i niewzbudzającym zaufania interfejsem.

Brak komunikowania korzyści
Twoi potencjalni klienci nie domyślą się sami dlaczego warto zrobić u Ciebie zakupy lub pozostawić do siebie kontakt. Musisz im to pokazać. (Niższe ceny nie są jedynym czynnikiem decyzyjnym!)

Nieintuicyjny proces zakupowy
Proces zakupowy powinien być jasny i zrozumiały dla Twoich klientów. Nie może ich zmuszać do myślenia i powodować wysiłku.

Niespójności, brak dostosowania i trudności w odnalezieniu informacji
Potencjalny klient nie złoży zamówienia lub nie zostawi do siebie kontaktu, jeśli nie może znaleźć informacji, które są mu niezbędne do podjęcia decyzji zakupowej. Niezgodność treści reklamy z treścią na stronie i niedopasowanie do różnych rozdzielczości ekranu – to wszystko obniża sprzedaż.

Dystrakcje i frustracje
Irytację i porzucenie zakupów może powodować np. wolno działająca strona lub przesadnie duża liczba wyskakujących okienek.

Brak “pilności”
Liczne badania pokazują, że wzbudzenie pilności poprzez umieszczenie komunikatu o wyczerpującym się stanie magazynowym produktu lub kończącej się niebawem promocji potrafią podnieść konwersję o kilka, a nawet kilkanaście procent.
Czasem jedna mała zmiana w sklepie może znacząco poprawić sprzedaż.

wsp. konwersji: 2,45%

wsp. konwersji: 3,49% (+1,04 p.p.)
audyt pod kątem konwersji i wdrożenia zmian zauważalnie poprawiają sprzedaż. case studies naszych klientów:

- Wzrost współczynnika konwersji o 76% (z 1,32% do 2,33%) po wdrożeniu rekomendacji.

- Przebudowa sklepu wpłynęła na wzrost współczynnika konwersji o ponad 100% w porównaniu do poprzedniego roku.

- Wzrost współczynnika konwersji o ponad 50% w porównaniu do poprzedniego roku pomimo potrojenia wydatków na zimny ruch w sklepie.
co zyska twój sklep dzięki AUDYTOWI?

ZWIĘKSZYSZ SPRZEDAŻ BEZ WYDAWANIA WIĘCEJ NA REKLAMY

ZACZNIESZ ZAMIENIAĆ WIĘCEJ ODWIEDZAJĄCYCH W KUPUJĄCYCH

ZWIĘKSZYSZ ROAS KAMAPNII MARKETIINGOWYCH BEZ ZAGLĄDANIA DO PANELU REKLAMOWEGO

TWÓJ SKLEP BĘDZIE BARDZIEJ WIARYGODNY I INTUICYJNY

TREŚCI W TWOIM SKLEPIE BĘDĄ BARDZIEJ ZROZUMIAŁE I ATRAKCYJNE DLA TWOICH KLIENTÓW
ZAMÓW AUDYT I SKUTECZNIEJ ZAMIENIAJ ODWIEDZAJĄCYCH W KUPUJĄCYCH
Sprawdź naszą ofertę i wybierz pakiet dopasowany do swoich potrzeb.
Przesuń, aby wyświetlić więcej
|
|||
---|---|---|---|
PODSTAWOWY |
STANDARD |
PREMIUM |
|
2 900 PLNnetto |
7 900 PLNnetto |
od 16 900 PLNnetto |
|
Warsztaty przed audytem |
do 0,5 godziny |
do 1 godziny |
do 6 godzin |
Ocena ekspercka ścieżki zakupowej mobile i desktop | |||
Ocena ekspercka kluczowego copywritingu i komunikatów marketingowych | |||
Raport z rekomendacjami | |||
Uporządkowanie rekomendacji wg. ważności (określenie priorytetów) | |||
Analiza Google Analyctics |
• analiza zachowań na ścieżce zakupowej, • analiza odrzuceń, konwersji, przepływu użytkowników |
• szczegółowa analiza zachowań na ścieżce zakupowej, • analiza odrzuceń, konwersji, przepływu użytkowników i więcej |
|
Analiza click map i scroll map |
• karta produktu • koszyk i zamówienie |
• listing produktów • karta produktu • koszyk i zamówienie • inne |
|
Analiza nagrań użytkowników |
• 30 kluczowych nagrań |
• 100 kluczowych nagrań |
|
Analiza opisów produktowych |
5 produktów |
||
Analiza konkurencji |
2 konkurentów |
5 konkurentów |
|
Analiza wyszukiwarki w sklepie | |||
Analiza klientów – zrozumienie potrzeb i czynników decyzyjnych | |||
Analiza wiadomości z chatu/wywiad z działem obsługi klienta | |||
Badania z użytkownikami | |||
Analiza dodatkowych podstron sklepu (w tym bloga) | |||
Analiza emaili transakcyjnych i automatyzacji marketingowej | |||
Konsultacje po audycie |
do 0,5 godziny |
do 2 godzin |
do 6 godzin |
Czas realizacji |
do 5 dni roboczych |
do 15 dni roboczych |
do 30 dni roboczych |
Zamów | Zamów | Zamów |
Nie wiesz, który audyt BĘDZIE ODPOWIEDNI DLA TWOJEGO E-COMMERCE? Doradzimy Ci PODCZAS bezpłatnej konsultacji!
Umów się na bezpłatną konsultację
Porozmawiajmy
Napisz do nas, umów spotkanie lub po prostu zadzwoń. Odpowiadamy błyskawicznie.
Skontaktuj sięDowiedz się więcej o optymalizacji sklepu internetowego
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Conversion Copywriting w e-commerce – 14 zasad pisania tekstów, które sprzedają
Czasem zmiana lub dodanie kilku słów na stronie Twojego sklepu internetowego może przynieść Ci dodatkowe dziesiątki tysięcy przychodu. W Twoim sklepie internetowym może znajdować się […]
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Copywriting w e-commerce – jak pisać, żeby klienci chcieli kupować w Twoim sklepie internetowym?
Z tego artykułu dowiesz się: jakie są 2 najczęstsze błędy w copywritingu w e-commerce, co to są mikro-teksty i dlaczego są tak istotne, jak zidentyfikować […]
Strategia e-commerce autor: Adrian Jaskulski
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym bez zwiększania ruchu?
Jeśli zajmujesz się e-commerce, nie jest dla Ciebie tajemnicą, że pozyskanie ruchu z Google Ads jest coraz droższe. Koszt kliknięcia w reklamę rośnie, a w […]
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Optymalizacja współczynnika konwersji e-commerce – co to jest CRO?
Czym jest optymalizacja współczynnika konwersji e-commerce (CRO)? Optymalizacja konwersji w sklepach internetowych to działania, które mają na celu zamienienie większej liczby odwiedzających w kupujących. Mówiąc […]