Pomagamy firmom zwiększać sprzedaż w internecie.
Pomagamy firmom zwiększać sprzedaż w internecie.
Skupiamy się na tym, co dla Ciebie najważniejsze – zwiększamy sprzedaż Twojego e-commerce. Pozyskujemy dla Ciebie nowych klientów, zatrzymujemy starych, zwiększamy wartość średniego zamówienia i wskaźnik konwersji.
Jak zwiększamy sprzedaż?
Optymalizujemy 4 kluczowe wskaźniki e-commerce.
Optymalizujemy wskaźnik konwersji
Zwiększamy częstotliwość zakupów
Zwiększamy średnią wartość zamówienia

Zwiększamy ruch w Twoim sklepie
Bezpłatny audyt
Nie wiesz co zrobić, żeby rozwinąć swój e-commerce? Zapisz si ona audyt, a my wrócimy do Ciebie z podpowiedziami co możesz poprawić!
Czego potrzebujesz, żeby zwiększyć sprzedaż?
Strategia digital
Optymalizacja sklepu
Marketing automation
Facebook Ads
Google Ads
Jak możemy Ci pomóc zwiększyć sprzedaż?
1. Bezpłatny audyt
Zaczynamy od audytu Twojego e-commerce, żeby jak najszybciej doradzić Ci co można poprawić. W tym miejscu możesz się z nami rozstać i działać na własną rękę lub skorzystać z naszej dalszej pomocy.
2. Strategia
Czyli z nami zostajesz… Świetnie! W takim razie czas zająć się Twoją strategią. Sukces każdego dochodowego e-commerce zaczyna się właśnie tutaj.
3. Quick wins
Ale hej, mówicie o strategii a co z moją sprzedażą?! Już w trakcie prac nad strategią zajmiemy się elementami Twojego e-commerce, które można szybko poprawić lub wdrożyć. Są to tak zwane Quick Wins, czyli działaniach, które przy stosunkowo niskim nakładzie pracy, mogą dać szybkie efekty.
4. Stworzenie sklepu
Następny krok to ulepszenie Twojego sklepu internetowego. Chyba nie musimy Ci mówić jak bardzo jest ważny dla Twoich klientów.
5. Kampanie marketingowe
Mamy już dopracowaną strategię i sklep. Możemy zatem wprowadzać do niego większą liczbę ludzi, budować rozpoznawalność Twojej marki i lojalizować klientów.
Bezpłatna porada
Masz pytania odnośnie swojego e-commerce? Nie wiesz jak zwiększyć sprzedaż? Napisz do nas, to nic nie kosztuje.
#DigiTips
Aenean blandit, metus quis ullamcorper pulvinar, augue eros pharetra urna, placerat luctus tellus lectus eu sapien. Proin mi quam, porttitor eu enim sit amet, viverra iaculis nulla.
- Szukam agencji UX / CRO do optymalizacji sklepu internetowego: audyt, abonament czy rozliczenie od efektu – co wybrać?Optymalizacja sklepu internetowego to jedno z podstawowych działań, które powinno znajdować się w strategii Twojego e-commerce. Żeby Twój sklep zarabiał więcej z każdej osoby, która … Czytaj więcej.
- UX a CRO – jakie są różnice? Dlaczego sklepy internetowe powinny inwestować również w CRO?Kiedy mówimy o optymalizacji sklepu internetowego, często pojawiają się dwa terminy: UX (User Experience, czyli doświadczenie użytkownika) i CRO (Conversion Rate Optimization, optymalizacja wskaźnika konwersji). … Czytaj więcej.
- Case Study CRO: 2 “zwycięskie” testy A/B dla polskiej marki kosmetycznejProjekt: optymalizacja konwersji e-commerce #CRO Klient: Ph.Doctor – polska marka kosmetyków stworzona przez dermatolog dr Ninę Wiśniewską. Sklep internetowy Ph.Doctor odnotowuje około 170 000 sesji … Czytaj więcej.
#Nasi klienci
#Zaufali nam
#DigiCases
Aenean blandit, metus quis ullamcorper pulvinar, augue eros pharetra urna, placerat luctus tellus lectus eu sapien. Proin mi quam, porttitor eu enim sit amet, viverra iaculis nulla.
- Szukam agencji UX / CRO do optymalizacji sklepu internetowego: audyt, abonament czy rozliczenie od efektu – co wybrać?Optymalizacja sklepu internetowego to jedno z podstawowych działań, które powinno znajdować się w strategii Twojego e-commerce. Żeby Twój sklep zarabiał więcej z każdej osoby, która … Czytaj więcej.
- UX a CRO – jakie są różnice? Dlaczego sklepy internetowe powinny inwestować również w CRO?Kiedy mówimy o optymalizacji sklepu internetowego, często pojawiają się dwa terminy: UX (User Experience, czyli doświadczenie użytkownika) i CRO (Conversion Rate Optimization, optymalizacja wskaźnika konwersji). … Czytaj więcej.
- Case Study CRO: 2 “zwycięskie” testy A/B dla polskiej marki kosmetycznejProjekt: optymalizacja konwersji e-commerce #CRO Klient: Ph.Doctor – polska marka kosmetyków stworzona przez dermatolog dr Ninę Wiśniewską. Sklep internetowy Ph.Doctor odnotowuje około 170 000 sesji … Czytaj więcej.
Nasz zespół
Aenean blandit, metus quis ullamcorper pulvinar, augue eros pharetra urna, placerat luctus tellus lectus eu sapien. Proin mi quam, porttitor eu enim sit amet, viverra iaculis nulla.

Michał
Co-founder
In semper feugiat risus ac tempor. Duis sodales, tortor et gravida egestas.

Adrian
Co-founder
In semper feugiat risus ac tempor. Duis sodales, tortor et gravida egestas.
Skontaktuj się z nami
Napisz do nas, to nic nie kosztuje.
Odpowiemy na każde, nawet najtrudniejsze pytanie.
Tel: 600 788 882
E-mail: digispot@digispot.pl
[contact-form-7 id=”160″ title=”Formularz 1″]