Zwiększ sprzedaż bez podnoszenia wydatków
na SEO i ruch płatny.
Kampanie Marketing Automation pozwalają lepiej wykorzystywać ruch w Twoim sklepie.
Dzięki automatyzacji marketingu możesz wysyłać odpowiednie treści
do odpowiednich osób w odpowiednim czasie.
- Odzyskiwanie porzuconych koszyków
- Personalizacja maili i SMSów
- Budowanie głębokich relacji z klientem dzięki dopasowanym treściom
- Cross-selling
- Pozyskiwanie subskrybentów e-mail, SMS, push
- Zwiększanie konwersji dzięki personalizowanym komunikatom
- Chatbot
- Wyświetlanie użytkownikom produktów, którymi są realnie zainteresowani
- Podział leadów i klientów w zależności od akcji jakie wykonali na stronie, w mailach i innych kanałach
- Możliwość integracji danych z Facebook Ads
- Mnóstwo danych biznesowych i benchmarking
- Analiza predykcyjna, przewidywanie daty następnego zamówienia

umowa bez ryzyka
Umowę podpisujemy na czas nieokreślony z 30-dniowym okresem wypowiedzenia. Możesz ją zerwać w każdym momencie. Utrzymujemy klientów jakością i efektami naszej pracy, a nie długimi umowami.

wiesz co i dlaczego robimy
Co tydzień informujemy Cię o wynikach i postępach naszej pracy oraz przedstawiamy Ci jasny plan działań. Zależy nam żebyś znał/a nie tylko efekt naszych działań, ale również rozumiał/a nad czym pracujemy i dlaczego.

jesteśmy do twojej dyspozycji niemal 24/7
Często otrzymujemy pytanie “Czy wy w ogóle śpicie?” Zdarza się, że śpimy, ale jak nie śpimy – to odpowiemy na każde Twoje pytanie i telefon.

Bezpośredni kontakt ze współzałożycielem
Współpracując z nami Twoją pierwszą linią kontaktu jest Michał – jeden z założycieli Digispot. Możesz mieć pewność, że będziesz pod opieką kogoś komu zależy, działa szybko i jest decyzyjny.
CHCESZ POWALCZYĆ O WYSOKĄ SPRZEDAŻ W TWOIM SKLEPIE Z DIGISPOT?
Porozmawiajmy
Napisz do nas, umów spotkanie lub po prostu zadzwoń. Odpowiadamy błyskawicznie.
Skontaktuj sięZobacz też inne usługi.
Optymalizacja konwersji sklepów internetowych
Wyciśnij więcej z ruchu w Twoim sklepie i zwiększ sprzedaż bez wydawania więcej na reklamę.
Tworzenie nowych sklepów internetowych
Zaprojektujemy i zbudujemy Twój nowy sklep. Od A do Z. Otrzymasz szybki, intuicyjny i wzbudzający zaufanie sklep.
Dowiedz się więcej o optymalizacji sklepu internetowego
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Szukam agencji UX / CRO do optymalizacji sklepu internetowego: audyt, abonament czy rozliczenie od efektu – co wybrać?
Optymalizacja sklepu internetowego to jedno z podstawowych działań, które powinno znajdować się w strategii Twojego e-commerce. Żeby Twój sklep zarabiał więcej z każdej osoby, która […]
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
UX a CRO – jakie są różnice? Dlaczego sklepy internetowe powinny inwestować również w CRO?
Kiedy mówimy o optymalizacji sklepu internetowego, często pojawiają się dwa terminy: UX (User Experience, czyli doświadczenie użytkownika) i CRO (Conversion Rate Optimization, optymalizacja wskaźnika konwersji). […]
Case studies autor: Adrian Jaskulski
Case Study CRO: 2 “zwycięskie” testy A/B dla polskiej marki kosmetycznej
Projekt: optymalizacja konwersji e-commerce #CRO Klient: Ph.Doctor – polska marka kosmetyków stworzona przez dermatolog dr Ninę Wiśniewską. Sklep internetowy Ph.Doctor odnotowuje około 170 000 sesji […]
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Testy A/B w e-commerce: czym są i co możesz dzięki nim osiągnąć?
Czym są testy A/B? Testy A/B polegają na równoczesnym prezentowaniu dwóch różnych wersji tej samej strony. Połowa odwiedzających widzi wersję A, druga połowa – wersję […]