Zwiększ sprzedaż bez podnoszenia wydatków
na SEO i ruch płatny.
Kampanie Marketing Automation pozwalają lepiej wykorzystywać ruch w Twoim sklepie.
Dzięki automatyzacji marketingu możesz wysyłać odpowiednie treści
do odpowiednich osób w odpowiednim czasie.
- Odzyskiwanie porzuconych koszyków
- Personalizacja maili i SMSów
- Budowanie głębokich relacji z klientem dzięki dopasowanym treściom
- Cross-selling
- Pozyskiwanie subskrybentów e-mail, SMS, push
- Zwiększanie konwersji dzięki personalizowanym komunikatom
- Chatbot
- Wyświetlanie użytkownikom produktów, którymi są realnie zainteresowani
- Podział leadów i klientów w zależności od akcji jakie wykonali na stronie, w mailach i innych kanałach
- Możliwość integracji danych z Facebook Ads
- Mnóstwo danych biznesowych i benchmarking
- Analiza predykcyjna, przewidywanie daty następnego zamówienia

umowa bez ryzyka
Umowę podpisujemy na czas nieokreślony z 30-dniowym okresem wypowiedzenia. Możesz ją zerwać w każdym momencie. Utrzymujemy klientów jakością i efektami naszej pracy, a nie długimi umowami.

wiesz co i dlaczego robimy
Co tydzień informujemy Cię o wynikach i postępach naszej pracy oraz przedstawiamy Ci jasny plan działań. Zależy nam żebyś znał/a nie tylko efekt naszych działań, ale również rozumiał/a nad czym pracujemy i dlaczego.

jesteśmy do twojej dyspozycji niemal 24/7
Często otrzymujemy pytanie “Czy wy w ogóle śpicie?” Zdarza się, że śpimy, ale jak nie śpimy – to odpowiemy na każde Twoje pytanie i telefon.

Bezpośredni kontakt ze współzałożycielem
Współpracując z nami Twoją pierwszą linią kontaktu jest Michał – jeden z założycieli Digispot. Możesz mieć pewność, że będziesz pod opieką kogoś komu zależy, działa szybko i jest decyzyjny.
CHCESZ POWALCZYĆ O WYSOKĄ SPRZEDAŻ W TWOIM SKLEPIE Z DIGISPOT?
Porozmawiajmy
Napisz do nas, umów spotkanie lub po prostu zadzwoń. Odpowiadamy błyskawicznie.
Skontaktuj sięZobacz też inne usługi.
Optymalizacja konwersji sklepów internetowych
Wyciśnij więcej z ruchu w Twoim sklepie i zwiększ sprzedaż bez wydawania więcej na reklamę.
Tworzenie nowych sklepów internetowych
Zaprojektujemy i zbudujemy Twój nowy sklep. Od A do Z. Otrzymasz szybki, intuicyjny i wzbudzający zaufanie sklep.
Dowiedz się więcej o optymalizacji sklepu internetowego
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Conversion Copywriting w e-commerce – 14 zasad pisania tekstów, które sprzedają
Czasem zmiana lub dodanie kilku słów na stronie Twojego sklepu internetowego może przynieść Ci dodatkowe dziesiątki tysięcy przychodu. W Twoim sklepie internetowym może znajdować się […]
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Copywriting w e-commerce – jak pisać, żeby klienci chcieli kupować w Twoim sklepie internetowym?
Z tego artykułu dowiesz się: jakie są 2 najczęstsze błędy w copywritingu w e-commerce, co to są mikro-teksty i dlaczego są tak istotne, jak zidentyfikować […]
Strategia e-commerce autor: Adrian Jaskulski
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym bez zwiększania ruchu?
Jeśli zajmujesz się e-commerce, nie jest dla Ciebie tajemnicą, że pozyskanie ruchu z Google Ads jest coraz droższe. Koszt kliknięcia w reklamę rośnie, a w […]
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Optymalizacja współczynnika konwersji e-commerce – co to jest CRO?
Czym jest optymalizacja współczynnika konwersji e-commerce (CRO)? Optymalizacja konwersji w sklepach internetowych to działania, które mają na celu zamienienie większej liczby odwiedzających w kupujących. Mówiąc […]