Audyt UX / UI? Dziś to za mało. Zainwestuj w CRO!

Głównym celem CRO (Conversion Rate Optimization) jest zwiększanie sprzedaży bez wydawania więcej na reklamy. Specjaliści CRO identyfikują GDZIE i DLACZEGO tracisz pieniądze, przeprowadzają testy A/B i weryfikują co rzeczywiście wpływa na wzrost sprzedaży, a co nie. Wszystko w oparciu o realne dane, a nie domysły i intuicję.

Agencja CRO

  • Znajduje realne obniżacze sprzedaży i rekomenduje zmiany, które mogą poprawić sprzedaż
  • Wykonuje analizę Google Analytics, ekspercką analizę ścieżki zakupowej, analizę Hotjar, badania z użytkownikami i więcej
  • Analizuje GDZIE i DLACZEGO tracisz pieniądze
  • Analizuje kluczowy copywriting i komunikaty marketingowe
  • Przeprowadza testy A/B – weryfikuje czy rekomendacje faktycznie zwiększają sprzedaż
  • Skupia się na tym, żebyś osiągnął jak największy wzrost sprzedaży w jak najkrótszym czasie.

Typowa agencja UX/UI

  • Rekomenduje zmiany które mogą poprawić sprzedaż i doświadczenia użytkowników
  • Wykonuje analizę heurystyczną, analizę z listami kontrolnymi, analizę Google Analytics, Hotjar
  • W pierwszej kolejności nie skupia się na konwersji, tylko na doświadczeniach użytkownika
  • Często pomija analizę copywritingu pod kątem konwersji
  • Zazwyczaj nie przeprowadza testów A/B
  • Zazwyczaj skupia się na przygotowaniu jak najobszerniejszych plików z audytem

Co to jest współczynnik konwersji e-commerce?

WSPÓŁCZYNNIK KONWERSJI E-COMMERCE

=

Liczba kupujących


Liczba sprzedających

X

100%

Optymalizacja konwersji (CRO) to działania, które mają na celu zamienienie większej liczby odwiedzających w kupujących. Mówiąc inaczej – dzięki CRO wyciskasz więcej sprzedaży z ruchu w Twoim sklepie internetowym.

Twój zwrot z inwestycji w OPTYMALIZACJĘ WSPÓŁCZYNNIKA KONWERSJI (cro) może być naprawdę szybki!

Sprzedaż

=

  • CR

    (współczynnik konwersji)

    X

  • AOV

    (średnia wartość zamówienia)

    X

  • RUCH

    (liczba odwiedzających)

ZAMÓW BEZPŁATNĄ KONSULTACJĘ I POPRAW KONWERSJĘ

Czasem jedna mała zmiana w sklepie może znacząco poprawić sprzedaż. Przykład testu A/B:

Test, wersja A
Wersja wcześniejsza
wsp. konwersji: 19,94%
Test, wersja B
Wersja zoptymalizowana
wsp. konwersji: 21,80% (+9,3% wzrostu)

BRAK WYDATKÓW NA OPTYMALIZACJĘ KONWERSJI w twoim sklepie RÓWNIEŻ GENERUJE KOSZTY

  • Współczynnik konwersji

  • Sprzedaż roczna

  • Koszty optymalizacji

  • Sprzedaż minus koszty optymalizacji

Bez optymalizacji

  • 2%

  • 1 200 000 zł

  • 0 zł

  • 1 200 000 zł

Pozorna oszczędność

Po optymalizacji

  • 3%

  • 1 800 000 zł

  • 50 000 zł

  • 1 750 000zł

Wzrost sprzedaży rocznej o 600 000 zł

Co może obniżać konwersję w Twoim sklepie?

Niski poziom zaufania

Może być spowodowany niską wiarygodnością biznesową, błędami na stronie, brzydkim i niewzbudzającym zaufania interfejsem

Brak komunikowania korzyści

Twoi potencjalni klienci nie domyślą się sami dlaczego warto zrobić u Ciebie zakupy lub pozostawić do siebie kontakt. Musisz im to pokazać. (Niższe ceny nie są jedynym czynnikiem decyzyjnym!)

Nieintuicyjny proces zakupowy

Proces zakupowy powinien być jasny i zrozumiały dla Twoich klientów. Nie może ich zmuszać do myślenia i powodować wysiłku.

NIESPÓJNOŚCI, Brak dostosowania I TRUDNOŚCI W ODNALEZIENIU INFORMACJI

Potencjalny klient nie złoży zamówienia lub nie zostawi do siebie kontaktu, jeśli nie może znaleźć informacji, które są mu niezbędne do podjęcia decyzji zakupowej. Niezgodność treści reklamy z treścią na stronie i niedopasowanie do różnych rozdzielczości ekranu – to wszystko obniża sprzedaż

DYSTRAKCJE I FRUSTRACJE

Irytację i porzucenie zakupów może powodować np. wolno działająca strona lub przesadnie duża liczba wyskakujących okienek.

brak “pilności”

Liczne badania pokazują, że wzbudzenie pilności poprzez umieszczenie komunikatu o wyczerpującym się stanie magazynowym produktu lub kończącej się niebawem promocji potrafią podnieść konwersję o kilka, a nawet kilkanaście procent.

Działania CRO zauważalnie poprawiają sprzedaż. case studies naszych klientów:

PHDOCTORLAB.PL
  • Wzrost przychodów o ponad 2 000 000 zł w skali roku, bez zwiększania wydatków na reklamy.
AGROCHOWSKI.PL
  • Przebudowa sklepu wpłynęła na wzrost sprzedaży o 300% w porównaniu do poprzedniego roku.
MEDEOCARE.PL
  • Wzrost współczynnika konwersji o ponad 50% w porównaniu do poprzedniego roku pomimo potrojenia wydatków na zimny ruch w sklepie.

co zyska twój sklep dzięki cro?

ZWIĘKSZYSZ SPRZEDAŻ BEZ WYDAWANIA WIĘCEJ NA REKLAMY
ZACZNIESZ ZAMIENIAĆ WIĘCEJ ODWIEDZAJĄCYCH W KUPUJĄCYCH
ZWIĘKSZYSZ ROAS KAMAPNII MARKETIINGOWYCH BEZ ZAGLĄDANIA DO PANELU REKLAMOWEGO
TWÓJ SKLEP BĘDZIE BARDZIEJ WIARYGODNY I INTUICYJNY
TREŚCI W TWOIM SKLEPIE BĘDĄ BARDZIEJ ZROZUMIAŁE I ATRAKCYJNE DLA TWOICH KLIENTÓW

PODNIEŚMY SPRZEDAŻ W TWOIM E-COMMERCE
WSPÓLNYMI SIŁAMi!

Audyt CRO sklepu internetowego

Idealny dla sklepów mających poniżej 800 transkacji/msc.

  • Analiza Twoich klientów – zrozumienie ich potrzeb i czynników decyzyjnych

  • Analiza Google Analytics i znalezienie miejsc, w których ucieka konwersja

  • Ocena ekspercka ścieżki zakupowej mobile i desktop

  • Analiza copywritingu i komunikatów marketingowych

  • Analiza click-map, scroll-map i nagrań użytkowników i więcej.

  • Znalezienie obniżaczy sprzedaży

  • Raport z konkretnymi i dopasowanymi do Twojego sklepu rekomendacjami, które zwiększą Twoją konwersję

Skontaktuj się i zamów audyt

Miesięczny abonament CRO

Idealny dla sklepów mających ponad 800 transkacji/msc.

Skorzystaj z umowy na czas nieokreślony z 30-dniowym okresem wypowiedzenia. Możesz ją zerwać w każdym momencie. Jeśli z jakiegokolwiek powodu chcesz zakończyć współpracę – rozstania są bezproblemowe.

Skontaktuj się i zamów abonament CRO

Usługi programistów

Nie masz programistów w swoim sklepie? Skorzystaj z naszych. Oto technologie, z którymi pracujemy:

Skontaktuj się i zatrudnij programistów

Co nas wyróżnia?

Projektujemy zmiany w Twoim sklepie, które przyniosą Ci największy wzrost sprzedaży w jak najkrótszym czasie.

Nasza usługa wybiega daleko poza ramy standardowego audytu UX, które proponuje typowa agencja.

  • Dopasowujemy rozwiązania do Twojego biznesu, technologii i obecnego sklepu. A jeśli trzeba – rekomendujemy zmianę technologii wraz z dokładnym wyjaśnieniem korzyści.
  • Bazujemy na głębokim zrozumieniu Twojego biznesu oraz Twoich klientów. Naszym podstawowym narzędziem są badania, analizy i realne liczby. A nie intuicja i domysły.
  • Wchodzimy również w strategiczne aspekty Twojego biznesu, które mają wpływ na konwersję sklepu.
CRO brzmi jak dobra inwestycja dla Twojego sklepu?

Napisz do nas, umów spotkanie lub po prostu zadzwoń. Odpowiadamy błyskawicznie.

Skontaktuj się

Zaufali nam m.in:

Dowiedz się więcej o optymalizacji sklepu internetowego

05.07.2023

Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski

Szukam agencji UX / CRO do optymalizacji sklepu internetowego: audyt, abonament czy rozliczenie od efektu – co wybrać?

Optymalizacja sklepu internetowego to jedno z podstawowych działań, które powinno znajdować się w strategii Twojego e-commerce. Żeby Twój sklep zarabiał więcej z każdej osoby, która […]

Przeczytaj
21.06.2023

Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski

UX a CRO – jakie są różnice? Dlaczego sklepy internetowe powinny inwestować również w CRO?

Kiedy mówimy o optymalizacji sklepu internetowego, często pojawiają się dwa terminy: UX (User Experience, czyli doświadczenie użytkownika) i CRO (Conversion Rate Optimization, optymalizacja wskaźnika konwersji).  […]

Przeczytaj
07.06.2023

Case studies autor: Adrian Jaskulski

Case Study CRO: 2 “zwycięskie” testy A/B dla polskiej marki kosmetycznej

Projekt: optymalizacja konwersji e-commerce #CRO Klient: Ph.Doctor – polska marka kosmetyków stworzona przez dermatolog dr Ninę Wiśniewską. Sklep internetowy Ph.Doctor odnotowuje około 170 000 sesji […]

Przeczytaj
18.05.2023

Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski

Testy A/B w e-commerce: czym są i co możesz dzięki nim osiągnąć?

Czym są testy A/B? Testy A/B polegają na równoczesnym prezentowaniu dwóch różnych wersji tej samej strony. Połowa odwiedzających widzi wersję A, druga połowa – wersję […]

Przeczytaj