CRO

Sprowadzasz dużo ruchu do swojego sklepu internetowego,

ale czujesz, że za mało odwiedzających dokonuje zakupów?

CRO

Sprowadzasz dużo ruchu do swojego sklepu internetowego,

ale czujesz, że za mało odwiedzających dokonuje zakupów?

MOŻESZ ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ BEZ WYDAWANIA WIĘCEJ NA REKLAMY

Wydajesz pieniądze na reklamy w swoim sklepie internetowym, ale nie osiągasz oczekiwanych rezultatów?

Większość agencji powie ci, że rozwiązaniem tego problemu jest “optymalizacja kampanii marketingowych”.

Ale co jeśli to nie przyniesie oczekiwanych wyników?

Wszystkie wydatki na SEO, reklamy w Google i na Facebooku są bezużyteczne, jeśli Twój sklep nie konwertuje (lub konwertuje słabo). Na nic zdadzą się nawet najlepsze reklamy, jeśli w twoim sklepie występują tzw. obniżacze konwersji.

Jeśli chcesz zamieniać więcej odwiedzających w kupujących i wycisnąć więcej z ruchu z reklam, zainteresuj się optymalizacją współczynnika konwersji (CRO).

Umów się na bezpłatną konsultację i zwiększ współczynnik konwersji w swoim sklepie

Podczas rozmowy z ekspertem ds. optymalizacji konwersji:

✅dowiesz się co to jest współczynnik konwersji i jaki ma wpływ na sprzedaż w internecie

✅zobaczysz jak małe zmiany w sklepie mogą znacząco podnieść sprzedaż

✅dowiesz się co możesz zrobić w swoim e-commerce, żeby poprawić współczynnik konwersji i zamieniać więcej odwiedzających w kupujących

Wybierz termin bezpłatnej konsultacji: