Zobacz, co przygotowaliśmy dla Ciebie na naszym blogu.
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Co to jest UX? Poznaj podstawowe zasady User Experience.
User Experience (UX) – definicja User Experience to ogół wrażeń i emocji jakie odczuwa użytkownik podczas korzystania ze sklepu internetowego, strony, aplikacji, programu lub innego (również offline’owego) produktu. UX to również odczucia jakie masz w momencie czytania tego artykułu. Podziel się nimi w komentarzu po przeczytaniu 😉 Projektowanie UX to tworzenie stron internetowych (i innych […]
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Google Optimize – co to jest? Jak przeprowadzić test A/B?
Testy A/B kojarzą się wielu marketerom i przedsiębiorcom głównie z email marketingiem. Często ograniczają się oni jedynie do testowania tytułów i treści maili oraz pop-upów pozyskujących adresy mailowe. Otóż można testować również różne wersje stron internetowych. Może to przynieść naprawdę niesamowite rezultaty dla Twojego biznesu. Z tego wpisu dowiesz się jak przeprowadzać testy A/B i […]
Zobacz najnowsze posty
E-commerce Marketing Automation autor: Adrian Jaskulski
E-commerce Marketing Automation – jak to działa i które sklepy internetowe mogą skorzystać na automatyzacji marketingu?
Co to jest E-commerce Marketing Automation? W internecie przewija się mnóstwo skomplikowanych i niezrozumiałych opisów tego czym jest automatyzacja marketingu. Jej istotę możemy jednak opisać […]
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
ROAS Google Ads i Facebook Ads poniżej 1 – czy wyłączać reklamy?
W wielu biznesach e-commerce często pojawia się pytanie “Jaki ROAS jest dobry?”. Nie ma na to uniwersalnej odpowiedzi. Wszystko zależy od progu rentowności w Twoim […]
E-commerce Marketing Automation autor: Adrian Jaskulski
Jak poprawić częstotliwość zamówień i zlojalizować klientów w e-commerce?
Jednym z najczęstszych błędów w sklepach internetowych jest dbanie jedynie o dopływ nowych klientów. Wiele właścicieli i menedżerów biznesów e-commerce ignoruje lub nie zdaje sobie […]