Zobacz, co przygotowaliśmy dla Ciebie na naszym blogu.
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Co to jest UX? Poznaj podstawowe zasady User Experience.
User Experience (UX) – definicja User Experience to ogół wrażeń i emocji jakie odczuwa użytkownik podczas korzystania ze sklepu internetowego, strony, aplikacji, programu lub innego (również offline’owego) produktu. UX to również odczucia jakie masz w momencie czytania tego artykułu. Podziel się nimi w komentarzu po przeczytaniu 😉 Projektowanie UX to tworzenie stron internetowych (i innych […]
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Google Optimize – co to jest? Jak przeprowadzić test A/B?
Testy A/B kojarzą się wielu marketerom i przedsiębiorcom głównie z email marketingiem. Często ograniczają się oni jedynie do testowania tytułów i treści maili oraz pop-upów pozyskujących adresy mailowe. Otóż można testować również różne wersje stron internetowych. Może to przynieść naprawdę niesamowite rezultaty dla Twojego biznesu. Z tego wpisu dowiesz się jak przeprowadzać testy A/B i […]
Zobacz najnowsze posty
Case studies autor: Adrian Jaskulski
Jak w rok zwiększyliśmy sprzedaż w pierwszym kwartale o ponad 100%? Zobacz case study optymalizacji współczynnika konwersji Jelly bag.
Jelly bag to polska marka D2C sprzedająca damskie torebki. W trakcie kilkunastu miesięcy pracy nad optymalizacją współczynnika konwersji w sklepie Jelly bag wprowadziliśmy dziesiątki zmian […]
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Google Optimize – co to jest? Jak przeprowadzić test A/B?
Testy A/B kojarzą się wielu marketerom i przedsiębiorcom głównie z email marketingiem. Często ograniczają się oni jedynie do testowania tytułów i treści maili oraz pop-upów […]
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Co to jest UX? Poznaj podstawowe zasady User Experience.
User Experience (UX) – definicja User Experience to ogół wrażeń i emocji jakie odczuwa użytkownik podczas korzystania ze sklepu internetowego, strony, aplikacji, programu lub innego […]
E-commerce Marketing Automation autor: Adrian Jaskulski
Rabat na pierwsze zakupy w e-commerce. Jak skutecznie powiększać bazę e-mailową i zdobywać nowych klientów?
Jeśli w żaden sposób nie próbujesz pozyskać zgód marketingowych od osób, które odwiedzają Twój sklep, w pewnym stopniu przepalasz pieniądze wydane na sprowadzenie ruchu. Jak […]
E-commerce Marketing Automation autor: Adrian Jaskulski
E-mail Marketing Automation – jak możesz wznieść sprzedaż w Twoim sklepie internetowym na wyższy poziom
“E-mail marketing się skończył.” “E-maile już nie sprzedają.” Te opinie nie wzięły się znikąd. Strategia e-mail marketingowa wielu sklepów internetowych polega na wysyłaniu wiadomości o […]