Zobacz, co przygotowaliśmy dla Ciebie na naszym blogu.

Zobacz najnowsze posty

04.04.2022

E-commerce Marketing Automation autor: Adrian Jaskulski

Rabat na pierwsze zakupy w e-commerce. Jak skutecznie powiększać bazę e-mailową i zdobywać nowych klientów?

Jeśli w żaden sposób nie próbujesz pozyskać zgód marketingowych od osób, które odwiedzają Twój sklep, w pewnym stopniu przepalasz pieniądze wydane na sprowadzenie ruchu. Jak […]

Przeczytaj
01.03.2022

E-commerce Marketing Automation autor: Adrian Jaskulski

E-mail Marketing Automation – jak możesz wznieść sprzedaż w Twoim sklepie internetowym na wyższy poziom

“E-mail marketing się skończył.” “E-maile już nie sprzedają.” Te opinie nie wzięły się znikąd. Strategia e-mail marketingowa wielu sklepów internetowych polega na wysyłaniu wiadomości o […]

Przeczytaj
01.03.2022

E-commerce Marketing Automation autor: Adrian Jaskulski

E-commerce Marketing Automation – jak to działa i które sklepy internetowe mogą skorzystać na automatyzacji marketingu?

Co to jest E-commerce Marketing Automation? W internecie przewija się mnóstwo skomplikowanych i niezrozumiałych opisów tego czym jest automatyzacja marketingu.  Jej istotę możemy jednak opisać […]

Przeczytaj
01.03.2022

Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski

ROAS Google Ads i Facebook Ads poniżej 1 – czy wyłączać reklamy?

W wielu biznesach e-commerce często pojawia się pytanie “Jaki ROAS jest dobry?”. Nie ma na to uniwersalnej odpowiedzi.  Wszystko zależy od progu rentowności w Twoim […]

Przeczytaj
01.03.2022

E-commerce Marketing Automation autor: Adrian Jaskulski

Jak poprawić częstotliwość zamówień i zlojalizować klientów w e-commerce?

Jednym z najczęstszych błędów w sklepach internetowych jest dbanie jedynie o dopływ nowych klientów.  Wiele właścicieli i menedżerów biznesów e-commerce ignoruje lub nie zdaje sobie […]

Przeczytaj