Zobacz, co przygotowaliśmy dla Ciebie na naszym blogu.

Zobacz najnowsze posty

29.09.2022

Case studies autor: Adrian Jaskulski

Jak w rok zwiększyliśmy sprzedaż w pierwszym kwartale o ponad 100%? Zobacz case study optymalizacji współczynnika konwersji Jelly bag.

Jelly bag to polska marka D2C sprzedająca damskie torebki. W trakcie kilkunastu miesięcy pracy nad optymalizacją współczynnika konwersji w sklepie Jelly bag wprowadziliśmy dziesiątki zmian […]

Przeczytaj
15.04.2022

Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski

Google Optimize – co to jest? Jak przeprowadzić test A/B?

Testy A/B kojarzą się wielu marketerom i przedsiębiorcom głównie z email marketingiem.  Często ograniczają się oni jedynie do testowania tytułów i treści maili oraz pop-upów […]

Przeczytaj
11.04.2022

Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski

Co to jest UX? Poznaj podstawowe zasady User Experience.

User Experience (UX) – definicja User Experience to ogół wrażeń i emocji jakie odczuwa użytkownik podczas korzystania ze sklepu internetowego, strony, aplikacji, programu lub innego […]

Przeczytaj
04.04.2022

E-commerce Marketing Automation autor: Adrian Jaskulski

Rabat na pierwsze zakupy w e-commerce. Jak skutecznie powiększać bazę e-mailową i zdobywać nowych klientów?

Jeśli w żaden sposób nie próbujesz pozyskać zgód marketingowych od osób, które odwiedzają Twój sklep, w pewnym stopniu przepalasz pieniądze wydane na sprowadzenie ruchu. Jak […]

Przeczytaj
01.03.2022

E-commerce Marketing Automation autor: Adrian Jaskulski

E-mail Marketing Automation – jak możesz wznieść sprzedaż w Twoim sklepie internetowym na wyższy poziom

“E-mail marketing się skończył.” “E-maile już nie sprzedają.” Te opinie nie wzięły się znikąd. Strategia e-mail marketingowa wielu sklepów internetowych polega na wysyłaniu wiadomości o […]

Przeczytaj