Zobacz najnowsze posty
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Szukam agencji UX / CRO do optymalizacji sklepu internetowego: audyt, abonament czy rozliczenie od efektu – co wybrać?
Optymalizacja sklepu internetowego to jedno z podstawowych działań, które powinno znajdować się w strategii Twojego e-commerce. Żeby Twój sklep zarabiał więcej z każdej osoby, która […]
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
UX a CRO – jakie są różnice? Dlaczego sklepy internetowe powinny inwestować również w CRO?
Kiedy mówimy o optymalizacji sklepu internetowego, często pojawiają się dwa terminy: UX (User Experience, czyli doświadczenie użytkownika) i CRO (Conversion Rate Optimization, optymalizacja wskaźnika konwersji). […]
Case studies autor: digispot
Case Study CRO: 2 “zwycięskie” testy A/B dla polskiej marki kosmetycznej
Projekt: optymalizacja konwersji e-commerce #CRO Klient: Ph.Doctor – polska marka kosmetyków stworzona przez dermatolog dr Ninę Wiśniewską. Sklep internetowy Ph.Doctor odnotowuje około 170 000 sesji […]
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Testy A/B w e-commerce: czym są i co możesz dzięki nim osiągnąć?
Czym są testy A/B? Testy A/B polegają na równoczesnym prezentowaniu dwóch różnych wersji tej samej strony. Połowa odwiedzających widzi wersję A, druga połowa – wersję […]
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Jak wybrać agencję CRO: przewodnik dla e-commerce
Optymalizacja wskaźnika konwersji (CRO) jest nieodzownym elementem strategii każdego e-commerce, który chce zamieniać więcej odwiedzających w kupujących i zwiększać sprzedaż bez wydawania więcej na reklamy. […]