Agencja e-commerce, która dba o Twój biznes jak o swój własny.
Wyciskamy więcej z ruchu w Twoim sklepie internetowym
Dbamy o Twój biznes jak o nasz własny
Nie jesteśmy tylko posłusznym wykonawcą, ale przede wszystkim doradcą strategicznym i szczerym partnerem, który powie Ci prawdę, nawet jeśli jest brutalna.
Naszym nadrzędnym celem jest współtworzenie sklepów, które rzeczywiście sprzedają i są rentowne, a nie kierowanie się tylko i wyłącznie naszym krótkoterminowym zyskiem.
Nie obiecujemy gruszek na wierzbie. Nie dajemy nieosiągalnych deklaracji. Nie naciągamy Cię na usługi, które nie będą dla Ciebie rentowne.
Wierzymy, że szczerość i zaangażowanie to fundamenty zdrowej współpracy i jednocześnie jedyna gwarancja na długoterminowe zyski. Zarówno Twoje, jak i nasze.
Zobacz czym się zajmujemy.
- Optymalizacja sklepów internetowych (UX, CRO)
- Tworzenie nowych sklepów
- Facebook Ads
- Google Ads
- TikTok Ads
- Marketing Automation
- E-mail marketing
Optymalizujemy współczynnik konwersji
Zwiększamy częstotliwość zakupów
Zwiększamy średnią wartość zamówienia

Zwiększamy ruch w Twoim sklepie
Prowadzimy nasz własny biznes e-commerce.
Dlatego doskonale rozumiemy Twoje wyzwania.
Co udało nam się osiągnąć w naszym sklepie Jelly bag?
- Wzrost sprzedaży z 0 zł do 120 000 zł miesięcznie w niecałe 2 lata
- Średni ROAS Facebook&Google Ads w 2021 roku = 6,47
- Przeprowadziliśmy dziesiątki testów optymalizacyjnych
- Wzrost średniej wartości zamówienia z 161 zł do 256 zł
Bezpłatny audyt
Nie wiesz co zrobić, żeby rozwinąć swój e-commerce? Zapisz się na audyt, a my wrócimy do Ciebie z podpowiedziami co możesz poprawić!
Jak możemy Ci pomóc zwiększyć sprzedaż?
1. Bezpłatny audyt
Zaczynamy od audytu Twojego e-commerce, żeby jak najszybciej doradzić Ci co można poprawić. W tym miejscu możesz się z nami rozstać i działać na własną rękę lub skorzystać z naszej dalszej pomocy.
2. Strategia e-commerce
Czyli z nami zostajesz… Świetnie! W takim razie czas zająć się Twoją strategią. Sukces każdego dochodowego e-commerce zaczyna się właśnie tutaj.
3. Quick wins
Już w trakcie prac nad strategią zajmiemy się elementami Twojego e-commerce, które można szybko poprawić. Są to tak zwane Quick Wins, czyli działania, które przy niskim nakładzie pracy, mogą dać szybkie efekty.
4. Optymalizacja Twojego sklepu
Następny krok to ulepszenie Twojego sklepu internetowego. Chyba nie musimy Ci mówić jak bardzo jest ważny dla Twoich klientów.
5. Kampanie marketingowe
Mamy już dopracowaną strategię i sklep. Możemy zatem wprowadzać do niego większą liczbę potencjalnych klientów, budować rozpoznawalność Twojej marki i lojalizować klientów.

Pobierz nasz bezpłatny
e-book
Co znajdziesz w środku?
✅ Niezwykle skuteczny schemat zwiększający sprzedaż sklepów internetowych – Dochodowy Model E-commerce,
✅ Praktyczne narzędzia i porady, dzięki którym wyprzedzisz swoją konkurencję,
✅ Przykład sklepu, w którym zwiększyliśmy sprzedaż z 500 zł do 120 000 zł miesięcznie w półtora roku.
Zbadaj swój e-commerce
Sprawdź czy Twój sklep internetowy może sprzedawać więcej.

Utrzymujemy klientów jakością i efektami naszej pracy, a nie długimi umowami.
Jeśli decydujesz się na współpracę z nami, umowę podpisujemy na czas nieokreślony z 30-dniowym okresem wypowiedzenia. Możesz ją zerwać w każdym momencie.
Jeśli z jakiegokolwiek powodu chciałbyś zakończyć współpracę – rozstania są bezproblemowe.
Nasz zespół
W Digispot pomagamy sklepom internetowym zwiększać sprzedaż. Optymalizujemy 4 kluczowe wskaźniki ecommerce – współczynnik konwersji, średnią wartość zamówienia, częstotliwość zakupów i ruch.

Michał
Co-founder

Adrian
Co-founder
Zaufali nam









DigiCases
- Testy A/B w e-commerce: czym są i co możesz dzięki nim osiągnąć?Czym są testy A/B? Testy A/B polegają na równoczesnym prezentowaniu dwóch różnych wersji tej samej strony. Połowa odwiedzających widzi wersję A, druga połowa – wersję […]
- Jak wybrać agencję CRO: przewodnik dla e-commerceOptymalizacja wskaźnika konwersji (CRO) jest nieodzownym elementem strategii każdego e-commerce, który chce zamieniać więcej odwiedzających w kupujących i zwiększać sprzedaż bez wydawania więcej na reklamy. […]
- Jak efektywnie wykorzystywać ruch w e-commerce?Czy wiesz, że jeśli zwiększysz współczynnik konwersji e-commerce z 2% do 3%, Twoja sprzedaż wzrośnie o 50%? Często jedna mała zmiana w sklepie może przynieść […]
Jak chcesz się z nami skontaktować?
Tel: 600 788 882
E-mail: digispot@digispot.pl